PSY

Też się nie cackam nigdy i mówię, że pies gryzie, najgorsze są stare baby, które przecież wiedzą lepiej, bo "ona takie ma oczka" (a ja widzę, że pies zastygł), albo wręcz "nie ugryzie, bo cośtam" 🤔wirek:

A wpadam, bo mam pytanie o szelki - chciałabym jakieś na rower, wcześniej widziałam polecane były jakieś, ale nie znam się, może na rower lepsze jakieś inne. No i żeby nie zabiły ceną, bo będą tylko okazjonalnie używane :P
Martita   Martita & Orestes Company
13 maja 2019 13:09
Mieszkam przy jednej z najbardziej ruchliwych ulic Warszawy i na osiedlu pies jest zawsze na smyczy. Dla mnie hitem było jak facet chciał odpiąć smycz mojemu psu "żeby sobie polatał bo on zawsze na smyczy". Cudem zdążyłam psa złapać, żeby typa nie ugryzł gdy wyciągał do niego rękę. Obcy pies, znany facetowi tylko z widzenia, nie zna powodów dla których pies ma przypiętą smycz ale traktowany jako dobro publiczne. Wypowiedziałam wtedy chyba wszystkie inwektywy jakie znam. Na szczęście mój pies nie jest zainteresowany innymi ludźmi na spacerach, jest bardzo niedotykalski i duży co dużo ułatwia. Ale łączę się z wami w bólu dziewczyny.
Mieszkam przy jednej z najbardziej ruchliwych ulic Warszawy i na osiedlu pies jest zawsze na smyczy. Dla mnie hitem było jak facet chciał odpiąć smycz mojemu psu "żeby sobie polatał bo on zawsze na smyczy". Cudem zdążyłam psa złapać, żeby typa nie ugryzł gdy wyciągał do niego rękę. Obcy pies, znany facetowi tylko z widzenia, nie zna powodów dla których pies ma przypiętą smycz ale traktowany jako dobro publiczne. Wypowiedziałam wtedy chyba wszystkie inwektywy jakie znam. Na szczęście mój pies nie jest zainteresowany innymi ludźmi na spacerach, jest bardzo niedotykalski i duży co dużo ułatwia. Ale łączę się z wami w bólu dziewczyny.


Żartujesz chyba oO Naprawdę ludzie są zdolni do takich rzeczy? Oo
Martita   Martita & Orestes Company
13 maja 2019 13:20