kącik żółtodziobów - czyli pytania o podstawy

Pati2012   Koński insta: https://www.instagram.com/mygreybay/
17 maja 2019 17:03
Jakie są objawy zapiaszczenia? Poza kolkami, biegunką
Można sprawdzić ilość piasku w kupie.
usunięty
18 maja 2019 22:39
Cześć, jestem początkującym, rekreacyjnym jeźdźcem uczącym się jeździć w szkółce jeździeckiej. Niestety, mimo że instruktor jest sympatyczny, to poza sporadycznymi uwagami nie uswiadczę od niego więcej wskazówek i innych przydatnych informacji, więc głównym informatorem w kwestii jazdy konnej jest internet.