Kącik rowerzysty

Póki co mogłabym wydać +\- 600 zł. Dlatego myślałam o używanym. Zależy mi wyłącznie na tym, żeby miał dwa koła, siodełko i kierownice 😀 i jechał w miarę możliwości bezawaryjnie. Widzę dużo ogłoszeń na olx z mojego miasta ale nie mam doświadczenia by ocenić czy jeszcze posłużą czy za chwile wladuje w niego drugie tyle zeby sie moc przejechać raz w tygodniu
vanille, nie znam się za bardzo też, ale ja mam budżetowego kellysa clea i służy mi już 5 lat, raz był serwisowany :P Jeździ mi się super wygodnie (tylko siodełko mam zmienione na dziadkowe, szersze i miększe :wysmiewa🙂 i mogę polecić, może znajdziesz używkę. Nowe to jakoś między 1000-2000 zł.
Na pewno szukaj czegoś lekkiego, zależy też gdzie chcesz jeździć - jeśli tylko asfalt, to możesz coś w stylu kolarki, jeśli do rekreacyjnych wycieczek po różnym terenie to z amortyzatorem coś się przyda. Ja mam z amorem i komfort jazdy nieporównywalny, mój chłopak ma rower trekingowy a la kolarka właśnie i dramat, taki ten rower sztywny i twardy  😜
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
05 czerwca 2019 07:22
vanille w takim budżecie zdecydowanie lepiej szukać fajnej używki  :kwiatek: chcesz rower bardziej w teren czy do miasta?
Dlatego myśle o używanym. Nie mam jakiegoś mega parcia, po prostu kilka razy jeździłam ostatnimi czasy i mi sie spodobało. Ale nie planowałam takiego zakupu stad budżet taki a nie inny, kiedyś na pewno chciałabym kupić coś lepszego i nowego, żeby w razie co można było naprawiać i reklamować. A póki co, z braku laku... może coś sie znajdzie, a jak nie to tez przeżyje 😀
Głównie jazda po mieście, choć czasem z koleżanka zdarza nam sie jechać jakimiś drogami lesnymi czy między polami (ale takimi w miarę, nie jakiś hardcore). Ja jeżdzę u niej na góralu i spoko mi na nim, koleżanka pocina na miejskim i tez na takiej trasie daje radę. Generalnie nie bede kręcić nosem :-)