Jakie pasze dajecie swoim koniom?

Mnie ta pasza zniechęca, bo na stronie nie ma wcale składu.
Nie ma też kompletnych wartości odżywczych , a nie tabeli żywieniowej.
No i zalecenia dokupienia koncetratu lub supli, bo pasza ich nie zawiera....

Karmi ktoś z was paszami Cavalora? Ja do tej pory używałam tylko Mash and Mix, a i to sporadycznie, w dodatku na jednym koniu (skarmiałam na zawodach, jak byłam z dwoma końmi, a drugi kategorycznie odmawia jedzenia tego, zresztą elektrolity Cavalora też mu ciężko przepchnąć). Zastanawiam się nad przestawieniem konia z Natur Musli St. Hippolyta na coś podobnego z Cavalora, ale w kwestii pasz jestem totalnie zielona, więc chętnie poczytałabym jakieś opinie. :kwiatek:
U nas w stajni karmimy paszami Cavalor: pianissimo, fiber force i endurix. Konie chętnie wcinają i dobrze wyglądają.
Karmiłam seniora, a teraz też zdarza nam sie używać meszu Cavalora i pasz dla Cushingowców. Pozytywnie bardzo.
Dzięki wielkie, w takim razie poczytam składy i zobaczę na co mogę zamienić to musli. 😀
Gillian, ciekawe, mnie właśnie zastanawia podanie takiego totalnie suchego strzępu informacji na temat paszy.


Dodsonem nikt już nie karmi, szczególnie Dodson Elite Sport Musli ? Zastanawia mnie ta jedna ich pasza, ale jak jest podobnej struktura jak Eggersman Green Power czy Pavo Pavo Ease& Excel to odpada. :/
Pati2012   Koński insta: https://www.instagram.com/mygreybay/
17 lipca 2019 10:00
Po 1.5 zjedzonego worka paszy mebio sport pellet mogę powiedzieć, że działa  😀  koń zaczyna ładnie się zaokrąglać a do tego ma duuużo energii. Na żadnej paszy nie miałam takiego efektu- aktywny jet nawet na placu sam z siebie  😀
Szukam dobrego balancera, czy ktos moglby cos polecic? 🙂
Nuba ma fajne. Dla naszego seniora LongLife jest super. Wygląda lepiej niż wcześniej przy wszystkich "szport musli"...
Dzieki Vynth 😀 Jak dawkujecie?