Sesja/Studia i t d ;)

emptyline   Big Milk Straciatella
13 lipca 2019 17:56
Facella, kto Ci gdzieś matkę obraził? 🤔
Kastorkowa   Szałas na hałas
13 lipca 2019 18:37
Jeśli powiedzenie, że czeka się aż ktoś się zjawi jest obrażą to ja nie mam pytań. Zejdź na ziemię dziewczyno  🤔
Troszkę zmienię temat tej dyskusji, bo zbacza na jakieś średnio przyjemne tory. Czy któraś z Was ma jakieś doświadczenia ze studiowaniem kierunku lekarskiego po innej magisterce? Czyli sporo później zaczynać niż ustawa przewiduje?
aaga84 ja studiuję tak wetę, jest sporo osób po innych kierunkach, z tego co pamiętam galopada swego czasu pisała, że u niej na lekarskim też było trochę osób po innych studiach więć jak masz takie marzenia to moim zdaniem go!🙂
No ja teraz we wrześniu planuje bronić magistra i chyba chce spróbować poprawić ta maturę i zdawać na lekarski. Trochę mnie martwi ze będę miała już prawie 25 lat. Ale z drugiej strony czym jest 6 lat w porównaniu do ponad 30 lat pracy które przede mną po skończeniu studiów.
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
13 lipca 2019 20:46
aaga84 ja byłam w takiej klasie w liceum, że na 35 osób 30 jest lekarzami.. I generalnie duża część z nich nie dostała się na medycynę za pierwszym razem i poprawiała maturę, część skończyła zupełnie inne studia i dopiero zdecydowała się na medycynę, wśród znajomych mamy ludzi, którzy zdążyli wcześniej skończyć np prawo.. Generalnie wszyscy opowiadają, że rozstrzał jest duży - z jednej strony 19-latki z klapkami na oczach nie widzące świata poza nauką anatomii bo od x pokoleń całe rodziny są lekarzami.. A z drugiej właśnie ludzie z totalnie inną przeszłością - i nikogo to nie dziwi 🙂 dla takiej "starszej" osoby jedynym problemem może być to, że takie studia ciężko pogodzić z pracą na pełny etat, a jednak kwestie finansowe wyglądają zazwyczaj inaczej niż u osób bezpośrednio po liceum. Ale tak jak napisałaś, jeśli czujesz, że to chcesz robić przez kolejne 30 lat, to śmiało próbuj!  😀