Rozmowy pogonionych przez moderację i na każdy dowolny temat - OT nie istnieje

Dziewczyny wetne się w dyskusje,nie wiedzialam gdzie wrzucić a tu sie przyda rozluznienie.w końcu mamy swój trunek! Wczoraj w lidlu:
Ale czad!! Super 🙂 A co  to jest? Wino, wódka? Bo nie znam się za bardzo ?
martva   Już nigdy nic nie będzie takie samo
08 sierpnia 2019 09:12
Raczej piwo 🙂
Tak,piwo 🙂ok.6 zł.
Te piwa są już chyba od orku w ofercie 🙂 O różnych smakach 😉
desire   Druhu nieoceniony...
08 sierpnia 2019 10:36
Indianka skitrała tablet skoro zabrali jej tylko telefon i laptop!:/

Tak btw. To jeszcze nie moge oficjalnie, ale sprawy ruszyly w baaardzo pozytywnym kierunku.  😅
Moon   #kulistyzajebisty
08 sierpnia 2019 10:52
desire, super wieści!  :kwiatek:
Swietnie! Brawa dla wszystkich, ktorzy biora udzial w "sprawach".
Andzia kupowalaś? Smakowałaś?
desire extra wiadomość!  😅
W Kauflandzie też jest to piwo 🙂 5 smaków
A jakie smaki?
dea   primum non nocere
08 sierpnia 2019 21:12
To jest bardziej do "nie ogarniam", ale skoro tutaj OT nie istnieje... 😎

Nie ogarniam "smaków" piwa! Jak ktoś chce oranżadę, to niech kupi oranżadę, jak chce oranżadę z %, to niech ją sobie ochrzci  😁 ale po co nazywać to "piwem"? Ostatnio z okazji urodzin mojej córki organizowałam imprezę dla przedszkolaków i ich rodziców. Dla rodziców oczywiście kierujących, więc piwo 0%. Sporo było mam, a to podobno bardziej babskie, więc zamówiły te "owocówki". Po raz kolejny stwierdziłam, że nie wiem o co w tym chodzi. Wali rozpuszczoną landrynką i nawet nie zawiera alko, bo 0%  😵 Nie lepsza Fanta czy inna Mirinda albo Sprite?
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
08 sierpnia 2019 21:38
dea piwo 0% to odrębny temat, ale ja akurat bardzo lubię, i jest to dla mnie zupełnie co innego niż fanta czy mirinda. Przede wszystkim dlatego że jest dalej napojem na bazie chmielu, smakuje inaczej, kultura spożywania jest inna.