"Nie ogarniam jak..."

Jestem kierowcą i byłabym za tym żeby nawet ograniczyć prędkość do 30km/h. Serio. Ludzie w autach zachowują się tak, jakby to, że ktoś zatrzyma się by przepuścić pieszego lub co gorsza, szereg pieszych, oznaczało godzinę stania. Zawsze wpuszczam, jak ktoś chce włączyć się do ruchu, ma problem z wjechaniem na skrzyżowanie lub przepuszczam pieszych i często nie widzę zdenerwowanie innych kierowców, bo przecież zmuszam ich do stania nie wiadomo jak długo. Brak tej życzliwości wobec innych, słabszych, mniej wprawnych kierowców, tylko ciągły pośpiech, byle szybciej, ciągłe docinki i wygrażanie. Wyścig szczurów na ulicy. Jak nie ma widoczności, bo jest ciemno, deszcz, bo oślepiają światła, to powinniśmy jechać 5 na h, bo można kogoś zabić przez przypadek.. takie wg mnie powinno być myślenie. A nie - piersi mają zniknąć, bo ja lubię jeździć i lubię jeździć szybko i będę jeździć nawet jak nic nie będzie widać.
Facella   Dawna re-volto wróć!
05 grudnia 2019 10:46
Ani razu nie pojawił się temat, ze ktoś lubi jeździć szybko stad piesi maja zniknąć. Skąd wy wysnuwacie takie wnioski? Skąd to idiotyczne założenie, ze każdy bez wyjątku kierowca przekracza prędkość?
Kastorkowa   Szałas na hałas
05 grudnia 2019 10:50
Kenna no mam wrażenie, że trochę popłynęłaś...
Ja tam pieszym ustępuje w większości przypadków a jeździć też lubię i to niekoniecznie wolno. Jak mam możliwość to wpuszczam innych, ale też nie zawsze. Nie mogę powiedzieć, że trzymam się prędkości przepisowych (zależy od miejsca i warunków) Odkąd prawko zrobiłam jeżdżę dużo i po mieście i w trasach, wypadków zero, mandatów brak, ale sytuacji, że pieszy znikąd nagle znalazł się na drodze nie jestem w stanie zliczyć i to takich, że nawet jadąc 5 na godzinę nie miało się go prawa ujrzeć.
Nie mniej jednak naprawdę i jako pieszy i jako kierowca uważam, że większość pieszych wyobraźni nie ma a takich co to mieli pierwszeństwo mamy całe kostnice.