Co mnie śmieszy i bawi na re-volcie czyli koń by się uśmiał :) :) :)

Ciężko wypatroszyć człowieka idącego między autami, gdy świstka owych oślepiają.

😂 😂
Nie mam doświadczenia w patroszeniu ludzi, ktoś coś?  🤣 🤣
[quote author=Facella link=topic=95120.msg2901933#msg2901933 date=1575974087]
Ciężko wypatroszyć człowieka idącego między autami, gdy świstka owych oślepiają.


😂 😂
Nie mam doświadczenia w patroszeniu ludzi, ktoś coś?  🤣 🤣
[/quote]

no i świstak siedzi i zawija i oślepia sreberkiem.   😀
Facella   Dawna re-volto wróć!
10 grudnia 2019 11:49
Miało być „wypatrzeć” 😂 zostawię, bo fajne i wpisuje się w temat rozmowy  😀iabeł:
tunrida ja nie miałam na myśli nieprzywiązywania się do miejsca pracy, tylko raczej pewną łatwość w podejmowaniu decyzji o zmianie 😉 ja np przywiązuję się ogromnie do miejsca pracy  😁 ale patrząc po znajomych, szczególnie tych kilka lat młodszych ode mnie, to w towarzystwie jestem raczej wyjątkiem. Podobnie jak piszesz o sobie - oczywiście znam takie osoby jak Ty, w Twoim wieku i straszne, ale jest ich mniej niż tego drugiego typu. Charakter to z pewnością jedna ze zmiennych, ale też nie jedyna 😉 z resztą sporo badań było na ten temat prowadzonych.


Serio, tunrida jest straszna?  🤣  Ja jej tak nie odbieram, ale może to błąd i powinnam zacząć się bać  🤔

trusia, to Ty nie widziałaś, jakie Ona ciężary dźwiga? W poradni staje nad pacjentem i pyta "to co, będzie Pan brał grzecznie tabletki, czy mam iść po hantla?..."  😀iabeł: Nie bez powodu jest taka rozchwytywana, rozumiesz? 😉
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
13 grudnia 2019 17:39
Hahhahaa ah ta autokorekta  😂 nawet nie będę poprawiać, niech zostanie do pośmiania w przyszłości  😁
Mi się podoba. Nie dość że stara to jeszcze straszna.  😁
trusia, to Ty nie widziałaś, jakie Ona ciężary dźwiga? W poradni staje nad pacjentem i pyta "to co, będzie Pan brał grzecznie tabletki, czy mam iść po hantla?..."  😀iabeł: Nie bez powodu jest taka rozchwytywana, rozumiesz? 😉