Zadziwiające, nietypowe ogłoszenia

vissenna   Turecki niewolnik
09 stycznia 2020 10:34
Na WOŚP jest wlasnie licytowany jednorozec  😜
Zawsze chcialam cos takiego miec 😎
Jak na konia, to niedrogi do tego koszty utrzymania zadne, opieki weta i kowala raczej nie bedzie wymagal.  😍

Szkoda, ze tak daleko mieszkam i koszt wysylki pewnie przewyzszylby kwote zakupu  🙁
Wspomniałam że się nie znam. Chciałam tylko spytać. Kobył jest piękny, ale nasłuchałam się tez wcześniej że jak już widać żebra to jest źle i koń jest niedożywiony. A to faktycznie są chyba pręgi.
[quote author=lillid link=topic=190.msg2905684#msg2905684 date=1578560493]
[quote author=szkrabek1984 link=topic=190.msg2905677#msg2905677 date=1578557192]
https://ogloszenia.re-volta.pl/przepiekna-tarantowata-klacz/o/102690/?&strona=3

Nie znam się zbyt dobrze. To śliczna klacz, ale czy nie za chuda?


Za chuda? 😲 w żadnym razie...
Co to się porobiło, że nagle tyle osób ma obsesję tuczenia koni?
[/quote]

To chyba dobrze, że rośnie świadomość społeczna i kończy się przyzwolenie na chude konie.
[/quote]

Tyle, że ten koń z ogłoszenia absolutnie nie jest chudy...
Zgadzam się - to fantastycznie, że nie ma już przyzwolenia na chude konie ani na biadolenie, że ten typ tak ma.
Obserwuję natomiast pewien trend tuczenia koni zupełnie niepotrzebnie, a wręcz na ich szkodę - tylko dlatego, że taki "rubensowski" typ się ludziom podoba.
W sensie wiele osób ma zaburzony ogląd, jak wygląda koń w optymalnej kondycji stawiając jednak na konie z nadwagą. Wiele osób też uważa, że ta skrajność jest lepsza.
To bardzo szkodliwy pogląd jednak.
https://www.facebook.com/matchy.dressage/photos/a.818751604843578/2942132699172114/
Ja bym takim zdjęciem się nie reklamowała jednak...
To odnosnie gabarytow jezdzca?
vissenna   Turecki niewolnik
09 stycznia 2020 17:41
[quote author=karolina_ link=topic=190.msg2905722#msg2905722 date=1578579109]
To odnosnie gabarytow jezdzca?
[/quote]