Kącik Rekreanta (część XIII) 2020

kotbury powolutku, bez cisnienia, teraz juz jestem madrzejsza niz bylam 🙂 a przynajmniej mam taka nadzieje... bedziemy probowac wrocic do formy w kazdym razie 🙂
Viridila   ZKoniaSpadłam & NaturalBitsBay
03 marca 2020 13:32
Nirv, kawał czasu! 😀 Jak kupiłam D. to aktywniej śledziłam wątki (m.in. ten; raczej się nie odważyłam pisać) i kojarzę Ciebie z Pamirem - ale, że tyle czasu... Do mnie czasami nie dociera, że to już tyle Darganę znam długo i jeżdżę od prawie 10 lat, więc no... 😁

kotbury, dobrze napisane 🙂 Tylko też musi minąć ekscytacja ze spełnionego marzenia - wtedy zazwyczaj człowiek "tonuje" w kilku kwestiach. Jak już się w końcu spełniło to marzenie to człowiek chce, żeby wszystko było jak najlepiej na każdej płaszczyźnie: idealna dieta (pod trening, kondycje, zdrowie i kopyta), idealny sprzęt (dopasowanie sprzętu jest bardzo ważne, ale np. kombinowanie z wędzidłami czy nachrapnikami to sama przerabiałam, w teorii - w praktyce zawsze był angielski, ale ile się naczytałam i namyślałam to moje 😉 ), w miarę stały progres treningowy, chłonięcie wiedzy od "idealnych kopyt" do "jak zawiązać idealne koreczki?" itd. Taki etap, nie każda osoba zachowa "chłodną głowę" 🙂 Dobrze, jak przy tej okazji człowiek nie natnie się np. na "trenera" i ogólnie uda się uniknąć długofalowego odpracowywania konia.
[quote author=Meise link=topic=102952.msg2913943#msg2913943 date=1582996225]


Mam wrażenie, że co bym nie zrobiła, to jest źle, bo za dużo tu piszę i ludzie bardzo lubią nadinterpretować.


Maise, nie gniewaj się, ale pomyśl, że "ten system" działa w dwie strony, i być może ty także często nadinterpretowujesz odpowiedzi do twoich zapytań.
Bo z jednej str. tłumaczysz wszystkim, że jesteś laikiem, z drugiej jak ktoś radzi, to się oburzasz, że przecież nie jesteś taka zielona, żeby koniowi krzywdę zrobić.