Koronawirus

Jeździectwo to moja religia 😁
Dojazd do konia chyba na siłę pod to można podciagnąć:

Jestem rolnikiem. Czy mogę wykonywać swoją pracę normalnie?

Tak. Ograniczenie w przemieszczaniu się nie dotyczy prowadzenia działalności rolniczej, wykonywania pozarolniczej działalności gospodarczej i prac w gospodarstwie rolnym, a także zakupów towarów i usług związanych z tymi aktywnościami (np. zakup nawozów sztucznych przez rolników, czy zakup towarów do sklepu spożywczego prowadzonego przez indywidualnego przedsiębiorcę).


Nic to, za pół godziny wsiadam w samochód i jadę do koni. Zobaczymy, co się wydarzy.
trusia, - to od jutra. Dziś jeszcze można 😉
Dzięki, spadl mi ciężar z serca.  😀

Krzywousty powiedzial:

Chcemy, żeby po świętach wielkanocnych sytuacja epidemiczna była taka, żeby Polacy mogli wrócić do pracy (...) żeby wrócić do nowej normalności - tłumaczył szef rządu.


Skoro tak chce, wiadomo, że tak będzie, bo wirus się dostosuje do tego, co on chce. Co oznacza, że po świętach liczby pokażą, że już po epidemii. 

Wciąż mnie nurtuje, co z komunikacją. Jeżdżę do pracy metrem - mam czekać, aż ktoś poiiczy ludzi i mnie wpuści? 

Krzywousty powiedzial:

Chcemy, żeby po świętach wielkanocnych sytuacja epidemiczna była taka, żeby Polacy mogli wrócić do pracy (...) żeby wrócić do nowej normalności - tłumaczył szef rządu.




Bo im zalezy zeby wyborow nie przekladac 😉
Jasne. A jak po wyborach okaże się, że jednak wirusa nie pokonaliśmy, to będzie niezależna, nowa fala.