sklepy internetowe

Dla sklepu dobry-koń ogromny +, choć u mnie nie dotyczy (niestety) zamówienia. Pytałam o wymiary ubrania przez messengera, dostałam dokładne pomiary oraz bardzo pomocny opis. Prawdopodobnie zamówienie się nie uda, ale jestem szczerze miło zaskoczona okazaną pomocą, bardzo doceniam takie rzeczy.  🙂
Nasturcja-Renata   Moi trzej mężczyźni :)
20 marca 2020 17:51
Duży plus dla horse-trade za szybką realizację zamòwienia oraz dla konik.com.pl Tutaj nawalił kurier, bo zostawił paczkę w biurze ochrony i nawet nie dał znać, źe tam jest. Po kilku dniach od zostawienia paczki zadzwoniła domofonem Pani z ochrony, że jest przesyłka dla mnie.  🙄 Słabo.
+ equishop - ekspresowa wysyłka zamówienia, wszystko bez najmniejszego problemu.
ja mam jakiegoś pecha do kupowania sprzętu w jasnym brązie albo jestem upierdliwą, nienormalną klientką.  😵 niech ktoś mi powie, że to jest JASNY BRĄZ jaki zamawiałam.








Moon   #kulistyzajebisty
02 kwietnia 2020 11:31
galopada_, wygląda jakby naczółek był tylko w tym kolorze...?

Ale jasny brąz to chyba się zwie tabacco? Chociaż to od firmy zależy pewnie.

ps. piękny naczółek!  😍
Moon, tak światło padło, naczółek też jest ciemny... naczółek piękny, ale kolor nie ten. Wiem, że nie można oczekiwać czegoś idealnie jak na zdjęciu, ale określenie koloru ogłowia jako jasny brąz plus zdjęcia są mylące. Zaklejam paczkę i oddaję. Nie chce mi się bawić w wystawianie na sprzedaż 😵
Moon   #kulistyzajebisty
02 kwietnia 2020 11:38
galopada_, no tak, mocno mylące - na fotce to faktycznie tabacco (czyli coś wpadające wręcz w pomarańcz), a w ręku masz... no brąz.
galopada to ogłowie występowało w 3 kolorach-jasnym brązie, ciemnym brązie i czarnym
https://www.kavalkade.de/pl/trense-polan.html

sklep coś musiał pokićkać albo już wycofali ten jasny brąz. Miałam w ręce to ze zdjęć i jest w takim właśnie kolorze, bardzo jasny, pomarańczowy brąz
equi.dream, ha... No już nie chciałam się kłócić że sklepem bo to ten sam z którym ostatnio miałam przejścia. Bardzo jestem. Rozczarowana bo piękne to Ogłowie 🙁
ogromny - dla Happy Horse, kilka tygodni temu zamówiłem preparaty na kaszel, które były na stronie jako dostępne od ręki, a sklep zaznacza, że wysyła w 24h. Po tygodniu przyszedł do mnie jeden syrop z 5 zamówionych rzecz, a o reszcie przedmiotów i pieniędzy słuch zaginął. Ze sklepem zero kontaktu. Jedyna pamiątka po zakupach (bo oczywiście o fakturze to można pomarzyć) to prawie 300zł w plecy.
Equishop niezawodny. Zamówienie i następnego dnia paczka.
Moon   #kulistyzajebisty
08 kwietnia 2020 12:17
Wielki, nudny plus dla Bergo po raz nty!  😍
[quote author=galopada_ link=topic=81.msg2921574#msg2921574 date=1586168203]
equi.dream, ha... No już nie chciałam się kłócić że sklepem bo to ten sam z którym ostatnio miałam przejścia. Bardzo jestem. Rozczarowana bo piękne to Ogłowie 🙁
[/quote]

miałam to ogłowie i jeśli chodzi o jakość to jest to jedna wielka porażka...
Czy ktoś wie co dzieje się ze sklepem podkowa? Nie odpisują, nie odbierają... działają jeszcze wogóle?

https://podkowa.eu/
A czy strona caball akcesoria jeździeckie jeszcze funkcjonuje? Może ma inny adres?  Ta, co zawsze korzystałam, jest jakaś stara, FB nie otwiera się , ktoś coś wie?
Moon   #kulistyzajebisty
11 kwietnia 2020 18:17
Amelia, tak, na swoim fanpage są aktywni. Sklep z tego co wiem też normalnie działa (chociaż prawda, nie ma najnowszej szaty graficznej 😉 )
A ja jak zwykle zadowolona ze sklepu Bruge (koniesklep.pl)

Wyhaczyłam kurtkę i kamizelkę Harcour za frytki.  😜 😜
Gorąco polecam!


Czy ktoś coś wie co się dzieje ze sklepem Horse Tack?
Standardowo wole robić zakupy w sprawdzonych mi sklepach, ale tam akurat było wszystko czego potrzebowałam.
Mija 14 dni roboczych - a taki miałam czas na realizację zamówienia.
Sklep nie odpisuje na maile, na wiadomości na FB, nikt nie odbiera telefonów.
Ktoś tam obecnie pracuje?
Milla, patrząc na opinie na revolcie , oraz moje osobiste doświadczenia z tym sklepem - nie sądzę aby cokolwiek zmieniło się z uwagi na epidemię. Z nimi generalnie nigdy nie ma kontaktu a towar dochodzi, albo i nie w bliżej nie określonym czasie bez żadnego "sorki za spóźnienie o 3 miesiące" 😵
Ja zamawiałam jakiś czas temu u nich, między innymi czaprak z dostępnością do 18 dni? Wyrobili się z wysyłka w 10 dni, ale brałam za pobraniem wszystko więc może bardziej im zależało  🤔
Moon   #kulistyzajebisty
16 kwietnia 2020 13:52
Milla, zamawiałam z Horse Tack jakiś miesiąc temu i wszystko poszło zaskakująco szybko i sprawnie - ale zaznaczam, że zamawiałam specjalnie towar, który mieli w sklepie na miejscu 😉
Chyba ktoś czyta re-volte ze sklepu, bo w 10 min dostałam odpowiedź 😀
Standardowo - przez korona wirusa wszystko się opóźnia..
Ja się właśnie łamię czy zamawiać z Horsetack, bo nie widzę nigdzie opcji za pobraniem, tak to bym była bardziej zdecydowana. Zlikwidowali taką możliwość?

Premierequine działa idealnie w aktualnym czasie, 5 dni i paczka była u mnie  🙂
- GNL  - tylko raz w tym sklepie udało mi się kupić takie bryczesy, jakie zamówiłam; o które z resztą pytałam wcześniej na fb z prośbą o zdjęcie koloru. Trzeci raz otrzymuję telefon po zamówieniu, że niestety, nie mają już bryczesów w tym kolorze, mogą mi zaproponować w innym. Sytuacja powtarzająca się od kilku dobrych lat. Już ile można. Nadmienię, że kupowane dziś bryczki faktycznie były w dużej promocji (i idealne jakich szukałam  😵 ), ale pozostałe dwie pary, które kupowałam, były w cenie regularnej, bynajmniej nie nowa kolekcja, więc raczej tak nagle nie powinny znikać.  🙄

Ogólnie sklep bardzo lubię, zawsze jest dobry kontakt, można się bez problemu dogadać. Tylko już naprawdę, 3/4 razy żebym musiała wymieniać produkt, bo akurat dziwnym trafem w tym momencie się sprzedały? I to zawsze są bryczesy!
Jestem strasznie rozżalona, chciałam sobie poprawić humor, to mam.  😕
Też miewałam w gnl podobne sytuacje. Nie bryczesy, ale dobrych parę razy czegoś z zamówionych rzeczy nie było. Pamiętam sytuację z wędzidłem, którego nie było u dostawcy i nie było widoków, że będzie, ale podczas całej wymiany korespondencji i później widniało na stronie jako dostępne.
Również uważam, że to dobry sklep, ale pewnie z powodu ogromnego asortymentu takie sytuacje są dość częste.
Ja miałam to samo 3 razy. Z czego raz zamówiłam 2 różne pary rękawiczek i obu nie było.
Też myślę, że to z powodu ogromnego asortymentu, ale z drugiej strony... Ile % z tego asortymentu rzeczywiście istnieje, a ile wisi od miesięcy/lat, bo nikt nie kupił i nawet nie wiadomo, że nie ma? Kij wie.
Ja odradzam HorseTack , ciągle czekam na zamówienie z 9 marca (sic! :zemdlal🙂. Po miesiącu upomniałam się więc dostałam odpowiedź, że przecież rozsyłali maile o opóźnieniach w dostawach. Cóż, jakoś do mnie ten mail nie trafił.  🤔 Zaproponowali, że wyślą dostępną część zamówienia i tak sobie wędruje do mnie od 3 kwietnia i dojechać nie może  😁  🥂 Pierwsze i ostatnie zamówienie u nich ...  👿
Ja to się serio dziwię, że ludzie regularnie korzystający z forum nadal próbują coś zamawiać w Horse Tack. 😀 Kilka razy trafiłam na ich stronę, szukając konkretnych produktów i ich marża to też jest jakiś kosmos, praktycznie wszystko 10% droższe, niż można dostać gdzie indziej. Plus widmo wiekuistego oczekiwania na przesyłkę, jeśli się nie dopłaci za pobranie.
Mam nadzieję, że nigdy nie będę potrzebowała czegoś, co będą mieli na wyłączność, bo mnie, dziewczyny, zniechęciłyście do tego sklepu na amen już. 😀
Plus widmo wiekuistego oczekiwania na przesyłkę, jeśli się nie dopłaci za pobranie.


Ja nie mam opcji za pobraniem dostępnej przy zamówieniu. To mają/mieli/zlikwidowali? Pytałam już wcześniej też  :kwiatek:
Jeśli ta opcja dostawy byłaby dostępna to zamówiłabym u nich coś, a tak to nie chcę 😉
Puma wygląda na to, że zlikwidowali tą opcję 😲 ja też jej nie widzę
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się