sklepy internetowe

vissenna   Turecki niewolnik
29 maja 2020 11:41
izkadul
Absolutnie nie polecam. Zamówienie do dziś nie zrealizowane, nie da się dodzwonić, a jak już ktoś odbierze to się rozłączy gdy tylko powiesz o niezrealizowanym zamówieniu. Do dziś nie wiem co się stało, bo żadnych wyjaśnień nikt nie złożył.
Znajoma miała dokładnie to samo.
Ten sklep to największe dno z jakim miałam do czynienia.... 🙁
vissenna

dzięki to się chyba jednak nie skuszę...

a opłacałaś zamówienie czy brałaś za pobraniem?
vissenna   Turecki niewolnik
29 maja 2020 13:57
Za pobraniem, bo naczytałam się opinii i wolałam nie ryzykować.
A wystarczyło napisać "nie mamy, przepraszamy"...
Okropne podejście od klienta  🤬
[quote author=Rudzielc_23 link=topic=81.msg2922281#msg2922281 date=1586419068]
Czy ktoś wie co dzieje się ze sklepem podkowa? Nie odpisują, nie odbierają... działają jeszcze wogóle?

https://podkowa.eu/

[/quote]

Mi się udało od razu dodzwonić, spytałam czy mają to co chcę dostępne i czy normalnie działają.
Złożyłam właśnie zamówienie, mam nadzieję, że dojdzie szybko 🙂
a ja serdecznie mogę polecić sklep jeździecki mustang https://www.sprzetjezdziecki.com/ . Spoczko ceny, jest eskadron, co dla niektórych jest ważne, w sklepie stacjonarnym super miła obsługa. Co ciekawe, jest to pierwszy sklep jedziecki w polsce.  🏇 bardzo też lubię salon koński świat i bergo.
Normalnie nie pisze negatywnych opinii o sklepach. Wiadomo ze w każdym pracują tylko ludzie i każdemu zdążają się pomyłki i niedociągnięcia.
ALE.
HorseTack rozczarował mnie o jeden duży raz za dużo.
Oni po prostu maja zerowy szacunek do klienta, nie robią nic aby go zatrzymać.  🤔

Mają świetne promocje, ale na wszystko długo się czeka i zawsze rzeczy przychodzą zakurzone albo z lekkimi uszkodzeniami od magazynowania (np. Obdarte, powgniatane butelki). Do przeżycia przy niskiej cenie.
ALE.
Zamówiłam ochraniacze eQuick, bo mieli świetna promocje. Czas oczekiwania 21dni. Wiadomo, idzie od producenta, z Włoch No to trzeba poczekać. Poprosiłam o potwierdzenie ze skoro mamy pandemie zamówienie zostanie zrealizowane. Czekałam na odpowiedz ponad tydzień.
Równo po miesiącu się przypomniałam. Odpowiedz ze jest opóźnienie. oK, koronawirus, Włochy, mogło się zdarzyć.
Ochraniacze dotarły do sklepu. Nie te! No dobra, błąd producenta wyslal nie to co trzeba. A Pani informuje mnie: No to  trzeba poczekać jeszcze miesiąc aż doślą to, co zamówiłam. Akurat siedziałam na koniu to mówię, ze ok.
Później temat przemyślałam wiec szukam numeru:
Wchodzę na Fb, patrzę na nr, a tam:
Jeśli nie pasują państwu godziny otwarcia prosimy o kontakt 🤔 .
To dzwonię.
-Dzień dobry, dzwonię w sprawie tych ochraniaczy eQuick.
-NO!?

NO ku*** lekko mnie zatkało. Ani dzień dobry, ani tak słucham... tylko jakbym trafiła do najgorszego urzędu. Z pretensja ze ktoś coś w ogóle chce: NO!?
Zanim powiedziałam co chciałam to chyba minutę zajęło mi dojście do siebie po takim powitaniu. Reszta rozmowy przebiegła w podobnym tonie.
Ostatecznie pani wysłała to,  co do nich przyszło (mimo ze było lekko tańsze!) i nie zaproponowała nic za różnice, nie dorzuciła żadnych próbek za problemy, no zero dobrej woli...
Do tego w paczce była zgnieciona butelka z zamówiona przeze mnie odżywką...

To był zdecydowanie ostatni raz.
Jest tyle sklepów które dbają o klienta i kontakt z nimi jest przyjemny i bezbolesny, ze nie zamierzam się denerwować.

Na koniec chciałbym bardzo polecić Optifeed pasze dla koni.
To jest sklep który dba o klienta! Raz pomylili się z adresem zamówienia i wysłali do teściów (wcześniej zawsze wysyłali tam) a nie na nowy adres. Dostałam duży rabat na następne zamówienie  💘 Mimo ze to było 5km do przejechania po worki.


vissenna   Turecki niewolnik
09 czerwca 2020 13:13
alcatraz trochę wiem jak działają takie sklepy.
Wystawiają rzeczy których fizycznie nie ma na stanie (szczególnie te droższe). Gromadzą zamówienia i zamawiają zbiorowo, bo koszt wysyłki jednej-dwóch rzeczy się nie opłaca. Zapewne zamówienia equicka robią raz w miesiącu i stąd takie długie oczekiwanie.

Jeśli jest napisane 21 dni, a sklep nie wywiązuje się notorycznie, to można to zgłosić do UOKiK za złe praktyki handlowe i celowe wprowadzanie klienta w błąd.
visenna Ale ja rozumiem całkowicie ze skoro jest napisane ze czas oczekiwania to 21 dni to ja świadomie zgadzam się na taki czas. To czego nie rozumiem to gburowaty, nieprzyjemny kontakt z klientem oraz brak chęci zatrzymania klienta, z którego zamówieniem był problem.
Po prostu pierwszy raz spotkałam się z kimś kto w taki sposób prowadzi sklep  😲
Ja właśnie po przeczytaniu kilku takich opinii omijam HorseTack szerokim łukiem.
Zastanawia mnie tylko jakim cudem oni jeszcze funkcjonują.
A z ciekawości, ochraniacze sobie zostawiłaś? Bo ja chyba ze złości bym je zwróciła  😁


Szkoda, że chyba jako jedyny sklep mają Equestrian Stockholm, czy się mylę  👀
A z ciekawości, ochraniacze sobie zostawiłaś? Bo ja chyba ze złości bym je zwróciła  😁


No zostawiłam mimo ze chciałam wysokie tyły a dostałam niskie  😕 Niestety mało kto trzyma eQuicka etraining na magazynie, raczej są na zamówienie i wszędzie musiałabym czekać.... a nie mam żadnych innych ochraniaczy które nadałaby się na nadchodzące upały  😵

Poza tym ja z tych, co im głupio robić problem....
Cześć, nie sądziłam, że będę musiała coś takiego pisać, bo wszystkie opinie jakie znalazłam na temat sklepu Zdrowy Koń były bardzo pozytywne, ale każdemu zdarzają się wpadki i najwyraźniej padło na mnie.
21.05 opłaciłam zamówienie. Jeden z produktów okazał się niedostępny i pani po konsultacji ze mną wymieniła na podobny, 3 zł droższy, ale bez dopłaty z mojej strony, za co jak najbardziej plus!
27.05 dostałam powiadomienie od sklepu, że paczka została wysłana. Na stronie kuriera widniało jednak tylko: "zgłoszona do odbioru przez kuriera". I tak do dzisiaj...
Na maila nie dostałam odpowiedzi, gdzie wcześniej kontakt był bez zarzutu. Zadzwoniłam więc w piątek i zapytałam, co z paczką, bo chyba się zgubiła... Pani na to, że rzeczywiście... W ten poniedziałek miała wyjść, i co? Nic.
Dzisiaj dla odmiany zadzwonił mój chłop i jakimś cudem po kilku godzinach dostałam maila od InPostu, że paczka będzie jutro. Pani tłumaczyła się, że mają jakieś opóźnienia, i takie tam. Ale w żaden sposób nie dostałam informacji na ten temat, a minął już znacznie dłuższy czas od tego, który był określony przy zamawianiu przedmiotu.
W tym miesiącu zamawiałam rzeczy jeszcze z dwóch innych sklepów, które przyszły w wyznaczonym terminie (bergo, hawana), polecam.
Mam tylko nadzieję, że zawartość paczki będzie w porządku. Zapowiadało się super, a tu niestety niemiłe zaskoczenie. 
Mam prawie identyczną sytuację ze Zdrowym Koniem. Paczka widnieje jako wysłana 4.06. Na stronie InPostu jako przygotowana przez nadawcę. Na maila brak odpowiedzi. Zadzwoniłam dzisiaj, dostałam tłumaczenie, że "wysłana" oznacza "zgłoszona do wysłania", a opóźnienie przez to, że kurier nie przyjechał. Od 4 czerwca... Ma być u mnie jutro. Mam nadzieję, ale i tak zaufanie do sklepu mocno nadszarpnięte.
gigantyczny [size=10pt]+[/size] dla Mustang'a.
paczka expresowo, informują klienta jeśli trzeba długo czekać, jak wyślą paczkę od razu SMS z informacją, że paczka wysłana.
Póki co dla mnie najlepszy sklep w Polsce, wyprzedza inne równie dobre sklepy w Polsce, naprawdę.
Polecam  😉
Moon   #kulistyzajebisty
18 czerwca 2020 07:07
Jak zwykle nudny plus dla Bergo  😍
Mogłybyście polecić mi jakiś sklep, który towar dostarcza w tyle dni ile wynosi czas oczekiwania?
Zazwyczaj zamawiałam z animali, bo robiłam też zakupy dla innych zwierząt ale to już jest męczące iż czas oczekiwania z 7 dni wydłuża się do 20 :/
Ja plusy dla bergo, konika i sklep jeździecki karina - towar na drugi dzień w domu  😅
Czy to tylko u mnie jest taki problem, czy wam też strona gnl-u działa jak czołg?  😵
Cierpliwość już mi się kończy, a mam parę rzeczy do zamówienia i nie mogę nic zrobić, bo się ciągle wiesza, albo wyskakuje komunikat, że strona jest nieosiągalna.
Moon   #kulistyzajebisty
03 lipca 2020 10:57
A w kontekście szybkości reagowania na nowe, od razu opłacone zamówienie z towarem dostępnym na magazynie to Pegaz Shop dziś przebił pierwszą prędkość kosmiczną!  😲 😍
Zamówiłam ok 9😲0 i właśnie dostałam wiadomość, że przesyłka została wysłana. Także tego... Można? Można!  😜

Ciężki kaliber zamówienia zapodałam z kolei w Bergo kilka dni temu, bo zamówiłam popręg, który muszą ściągać... ale wierzę, że się im uda w założonym terminie zrealizować zamówienie  😁
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
03 lipca 2020 11:28
Pluski dla Bergo  :kwiatek: i dla hippovet ( tu powinnam nadrobić pluski za cały ubiegły rok 😉 )  :kwiatek:
agull   Dążąc do celu
08 lipca 2020 13:24
Plusy ogromny dla https://stajnia-miszewo.pl/ - pierwszy raz robiłam tam zakupy i jestem mega zadowolona. Czas realizacji wszystkich wybranych przeze mnie rzeczy to 1-4 dni, napisano do mnie dnia 5-ego że przepraszają za opóźnienie (minęło ono poprzedniego dnia dopiero), uprzedzono, że rzeczy zostaną wysłane następnego dnia, co oczywiście się stało. Bardzo mile mnie zaskoczyli taką dbałością o klienta. Paczkę dostałam tak jak wskazano w mailu + dostałam jeszcze kilka gratisów. Zdecydowanie polecam 💃

Plus oczywiście dla Hippovetu (https://sklep.hippovet.pl/)- tam jak zwykle wszystko przemiło i błyskawiczna realizacja zamówień  :kwiatek:
Widzę, że equiversum nadal działa. Czy ktoś cos ostatnio może tam zamawiał? Co się zmieniło?
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
09 lipca 2020 08:01
Ja zamawiałam kilka miesięcy temu. Z dusza na ramieniu, ale nigdzie indziej nie widziałam tej rzeczy wiec zaryzykowałam. Towar na zamówienie, czas oczekiwania 14 dni. Dotarło, nie podobało mi się, odesłałam, i dostałam zwrot kasy całkiem szybko, po kilku dniach 😲 Szok!
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
09 lipca 2020 09:27
Ogromny plusior ( na bieżąco 😉 )  :kwiatek: dla hippovet za super przychylność dla klienta  :kwiatek: :kwiatek: :kwiatek: i jak zwykle błyskawiczne i bezproblemowe zrealizowanie zamówienia 😀
Moon   #kulistyzajebisty
13 lipca 2020 19:41
Nudny plus dla Bergo, zrealizowali zamówienie z niedostępnym na magazynie towarem szybciej niż to było szacowane  😜 😍

i plus dla Arcusa, chociaż zapakowanie małego smarowidła do skór w karton po kasku i wyłożenie go toną plastiku uważam za "lekką" przesadę 😉
Minus dla Amigo.
3 maja zamówiłam nóż do kopyt.  Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam paczki. Raz pisza, ze dostawa będzie za tydz, po czym brak info. I tak w kółko.


Edit- dziś przyszedł nóż. Myślałam, ze za takie długie oczekiwanie dostane chociaż "cukierka" a tu nic. Jeszcze adres pomylili...  😵
+ dla Salon Koński Świat. Niedziela zamówienie, wtorek rano kurier z paczką.
Ogromny  dla www.equ-horsefeed.com ten sklep robi sobie jaja towar dostępny 24h, chwalą się dostawą na konkretny dzień bla bla ... zamówienie złożone na sieczke 16.07 z dopiskiem że bardzo proszę o dostawę na 28.07 z powodu rozjazdów/wyjazdów jedyny dzień kiedy ogarnę... oczywiscie sieczki nie ma bo dwa tygodnie na wysłanie paczki to za mało - Pani przez telefon poinformowała mnie że maja za dużo zamówień i że covid i że coś tam i że mogą tylko 200kg dziennie wysyłać bo kurier bla bla bla ... mnie wymagam dostawy z dnia na dzień tylko za dwa tygodnie... 😤ale list przewozowy wystawiony następnego dnia po złożeniu zamówienia dramat, a szkoda bo napaliłam nie na ta Tymotke ..
rox   ogony trzy
30 lipca 2020 15:08
Macie jakieś wieści odnośnie Podkowy? Wróciło wszystko do normy z zamówieniami czy dalej coś nie gra?
Super plus dla pasi-konik  😍 termin realizacji 14-21 dni, zamówienie u mnie sporo szybciej.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się