Zero waste - jak żyć bez śmieci

Basznia, ja też mogę?
BASZNIA   mleczna i deserowa
01 lipca 2020 05:35
Możesz. Dawaj szczegóły.
Basznia a mogłabym prosić o taki cały lniany obrus, szukam takiego od dawna
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
01 lipca 2020 09:01
BASZNIA ja bym bardzo chciała woreczki na warzywa  😍 Rozmiar obojęty, taki warzywowy i chyba lepiej cienkie  👀 Nie znam się na tym ale w większości widzę takie woreczki z firanek, więc są cieniutkie  👀
BASZNIA   mleczna i deserowa
01 lipca 2020 14:56
jolka, ale nie mam samego płótna, tylko wzorzyste. Najczęściej kwiatowe klasyki. Wchodzi w grę?
I o to chodzi, takie kwiaty na wiochę - oczywiście
Poszło priv
BASZNIA   mleczna i deserowa
02 lipca 2020 09:24
Dziewczyny, oczywiście jak mam cel i jestem szczęśliwa, że mogę robić, to pętla na pętli 🙁.
Ale walczę, tylko cierpliwości 🙂
BASZNIA   mleczna i deserowa
05 lipca 2020 11:28
No więc tak:
doniesienia, że ogarniam maszynę, były mocno przesadzone.
Ale te pierwsze worki uszyłam. Jakby kto pytał zawsze można mówić, że to ośmioletnia siostrzenica na warsztatach......
Dodam jeszcze sznurki.
http://re-volta.pl/galeria/album/7867
smarcik, wybieraj ile chcesz. Zużyłam jeden materiał, ale jak będzie mało to doszyję ile będzie trzeba.
kolebka, jak wyżej 🙂.
Dajcie znać, dziewczyny, jak Wam wysłać.
Co do wagi.....wyszło, że mają z 30-50 g. Czyli za każde 5 zł ceny za kg będzie trzeba dopłacić ze 20 groszy....dużo. Ja bezczelnie wkładam na taśmę bez worków, pakuję za kasą. Myślę, że się da, jak się nie jest dramatycznie w biegu.

SzalonaBibi, Twoje zamówienie zaczęłam, mam nadzieję, że podołam  😉.
jolka, ogarnięta 🙂. Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam.

Sznurki są 🙂




BASZNIA, swietne, i swietny pomysl! ja mam duzo firanek, zupelnie niepotrzebnych i zainspirowalas mnie, tylko maszyne musze odpalic 😉
BASZNIA   mleczna i deserowa
06 lipca 2020 08:17
iwona, noooo. Z firanek to jeszcze do skarpetek na pranie, nieocenione.