jakiego kiełzna używacie/ WĘDZIDŁA - rodzaje, zastosowania, spostrzeżenia

Zęby były robione?
Kurcze, nie. Nie miał robionych.
To polecam zajrzeć do ryja, możliwe że problem jest własnie tam :>
Cieniutki pełny sprenger z AURIGANem

Do lasu wielokrążek.
może Ty mi podpowiedź na codzień mamy podwójnie łamane 16mm. Szukam czegoś na teren . Ostrzejszego  w razie co. I myślałam nad wiokrązkiem . Tylko lepiej podwójnie czy pojedynczo łamany? I jaka grubość?
anil22 Dramka była na forum ostatnio 1,5 roku temu, więc szansa, że Ci odpowie jest mała, bo może na stałe już tu nie zagląda. 😉
mils dzięki ja ślepa jestem 🙄
anil22,
na twoim miejscu wzięłabym w teren takie samo jak masz na co dzień, czyli podwójnie łamane, ale wielokrążek.
Ok dzięki za radę. :kwiatek:
Ja z totalnie laickim pytaniem, ale całe życie jeździłam na zwykłych wędzidłach, więc w tym temacie jestem zielona. Czy:
munsztuk https://www.agradi.com/harrys-horse-weymouth-bit-solid-mouth.htm
i pelham https://www.agradi.com/shires-double-jointed-pelham-sweet-iron-black-sweet-iron.htm
można stosować z tylko jedną wodzą? Czy munsztuk jest tylko do stosowania z drugim wędzidłem, a pelham na dwóch wodzach lub jednej, ale z łącznikiem? Bo nigdy nie widziałam tych wędzideł w użytku w innych kombinacjach, ale nie wiem dlaczego.
[zdj. tylko poglądowe]
vissenna   Turecki niewolnik
25 września 2020 21:02
Ja z totalnie laickim pytaniem, ale całe życie jeździłam na zwykłych wędzidłach, więc w tym temacie jestem zielona. Czy:
munsztuk https://www.agradi.com/harrys-horse-weymouth-bit-solid-mouth.htm
i pelham https://www.agradi.com/shires-double-jointed-pelham-sweet-iron-black-sweet-iron.htm
można stosować z tylko jedną wodzą? Czy munsztuk jest tylko do stosowania z drugim wędzidłem, a pelham na dwóch wodzach lub jednej, ale z łącznikiem? Bo nigdy nie widziałam tych wędzideł w użytku w innych kombinacjach, ale nie wiem dlaczego.
[zdj. tylko poglądowe]


Bo oba służą do zupełnie innych celów.