sklepy internetowe

Czy robił ktoś z was zamówienie z horze.pl? Właśnie zrealizowałam zamówienie, którego nie widzę na moim końcie, a przelewy24.pl pobrały kwotę....

Ja robiłam i miałam podobne przeboje jak Sivrite
Co prawda nie anulowałam żadnych zamówień i nie chciałam zmian ale przy próbach sprawdzania co się dzieje z zamówieniem nie było takiej opcji żeby się dokopać do czegokolwiek. Kasę zabrało z konta, potwierdzenie dostałam, ale numeru zamówienia ni chusteczki...
co ciekawe - towar nie idzie z PL a z DE, wiec paczka ostatecznie przyszła po trzech albo czterech dniach.
Edit: też zamawiałam bez zakładania konta
Zamawiam czasem z horze.de i jak robiłam 1 zamówienie ever to jeszcze dostałam na maila numer przesyłki i jakieś dane, ale już przy późniejszych zamówieniach to nie wysyłali mi żadnej informacji. Jedynie co dostawałam to informację z DHL, że paczka u sąsiada 😉 a to też nie zawsze. Wiem, że .de to nie .pl, ale może działają podobnie.
Dostałam w nocy informacje od Przelewy24.pl, że odsyłają mi pieniądze na konto, bo nie przeszła płatność przez system Horze.pl

Dobrze, że Pani z infolinii była w porządku i kazała mi zrobić zamówienie na nowo. W niedzielę kwota była niższa, ale Pani powiedziała, że mam podesłać maila z potwierdzeniem zapłaty z niedzieli i oddadzą mi różnicę. Zobaczymy  😉

edit: Pani dodała, że najlepiej od razu płacić kartą kredytową, wtedy podobno nie ma takich sytuacji.
Nie po to sklep ma płatność z Przelewów24, żeby trzeba było płacić kartą, żeby "nie było takich sytuacji". 😀 Dla mnie to jest niepoważne. Bo ewidentnie mają ten błąd regularnie i regularnie marnują ludziom czas. Ja brałam u nich po dwie pary w obu zamówieniach, żeby jedne odesłać, w efekcie na 3 dni zawiesiłam sobie ponad tysiąc złotych w próżni. Pani też była bardzo miła, ale miła obsługa klienta nic dla mnie nie zmienia przy niedziałającym sklepie niestety.
To samo miałam z horze. Przelew24 poszedł po 24h info o zwrocie kasy bo coś nie przeszło :/ Drugi raz nie próbuję.
Sivrite masz rację, ja też już jestem na minusie jakieś 750 zł, bo tu trzeba czekać aż zwrócą, a tu na nowo zapłacić...

anetakajper długo czekałaś na zwrot?
Jest mi ktoś w stanie tak na szybko namierzyć jakąś stronę internetową producenta ELT? Szukam, ale google nie współpracuje 🙁
ELT to marka należąca do Waldhausen, jeśli ci to pomoże.
Już ogarnięte 🙂 ale dzięki za pomoc 🙂
Duży plus dla paddok.pl .
Od zamówienia do odebrania 24h.
Gratis próbki pasz i ręczniczek ,a za dopisanie do newsletter 15% rabatu .
Zamawiał ktoś coś z 4equine?  👀
kortina, - ja, paczka szła niecały dzień, wszystko gładko z zamawianiem 🙂 Polecam zdecydowanie.
Zamawiał ktoś coś z 4equine?  👀


Ja zamawiałam

Ogromny PLUS dla 4equine Zamówiłam preparat 1,5kg za 250 zł. Pan zadzwonił i mówił, że trzeba poczekać tydzień, albo mogą podesłać mi to samo ale 3kg z którego wysypało się trochę preparatu w transporcie i jest 2,10kg. Do tego dostałam gratis Gut Balancer  😅 

Duży minus dla Piece of Hay zamówiłam siatki 100/120 dostałam 80/100 i muszę się użerać żeby oddali mi część kasy za siatki których nie chciałam, a postanowiłam już sobie je zostawić. Fotki zrobiłam z pomiarem , wysłałam i cisza od 3 dni :/ Na koncie kasy też nie ma!  W zamówieniu brak FV o którą prosiłam  👿
Czy ktoś coś ostatnio zamawiał z Equiversum? Działają normalnie?
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
03 listopada 2020 13:21
Ja zaryzykowałam jakieś kilka miesięcy temu i o dziwo dostała zamówienie zgodnie z informacją na stronie, nie podobało mi się, odesłałam i dostałam bardzo sprawnie zwrot kasy 😲
Ogromny minus z mojej strony dla niemieckiego Kramera. Zamowilam kilka rzeczy 10 pazdziernika, kolejnego dnia napisalam im ze chcialabym jednak zrezygnowac z oglowia bo porzebuje na teraz wiec kupie u miejscowego rymarza. Do tego momentu wszystko okej, odpisali mi ze zamowienie zostalo poprawnie zmodyfikowane i no problem. A potem zaczal sie cyrk. Najpierw oddali mi calosc hajsu za zamowienie, co jest calkowicie zrozumiale: bylam pewna ze po prostu sciagna z konta poprawna kwote i juz ale nie. ZAMIAST SCIAGNAC POPRAWNA KWOTE, SKASOWALI MNIE LI I JEDYNIE ZA OGLOWIE. A 2 dni pozniej za reszte zamowienia, czyli de facto dokladnie to samo. Teraz wypisuje do nich non stop ale od paru dni cisza jak makiem zasial. Rzeczy dostalam dopiero wczoraj, czekalam na nie prawie miesiac. Fatalna obsluga.
zembria może też zaryzykuje... 🙄
Nie polecam zakupów w sklepie Zdrowy Koń.
Zamówiłam paszę 27 października z wysyłką w 2-3 dni.  Mija 9 dzień, nie dostałam ani paszy, ani informacji co się dzieje ani zwrotu pieniędzy. Cwaniacy wkleili sobie numer nadania paczki w In Poście 2 listopada (kiedy paczka miała być już u mnie!) że niby wszystko w porządku i wysyłają, paczka oczywiście jest dalej nie nadana!
Fatalne podejście do klienta. Nie zajrzałam w ich negatywne opinie, których niestety jest bardzo dużo. Myślałam, że to porządny sklep...
Mnie bawi niemiłosiernie to, jak większość sklepów jeździeckich (m.in. wspomniany Zdrowy Koń) funkcjonuje w zakresie sprzedaży pasz.
Szukałam ostatnio jednej paszy Pavo - chciałam wziąć dosłownie jeden worek na próbę. Złożyłam zamówienie w Obiegłym, bo zgodnie z informacją na stronie miał tą paszę na stanie, wysyłka w 24h, a taniej niż w NTB. Paczka dotarła po 8 dniach, bezpośrednio z NTB...
Masa sklepów tak robi, że nie bierze paszy na stan, tylko prosi dystrybutora o wysyłkę bezpośrednio do klienta. A co przepraszam, jeśli dystrybutor akurat tej paszy nie ma? Albo ma taką kolejkę zamówień, że ni cholery nie jest w stanie tego zamówienia przyjąć i wysłać tego samego dnia?
Ava pisałam tu już chyba - po moim mailu gdzie do cholery jest moja paczka otrzymałam wyjaśnienie ze Zdrowego Konia, że paczka przygotowana do wysłania dla nich równa się paczce wysłanej  🤔
To było moje ostatnie zamówienie u nich.

Ostatnio kupiłam paszę u Obiegłego, z wysyłką w ciągu 24 godzin. Nie spóźnili się bardzo, ale też 24 godziny to to nie były...
Ja tez miałam przeboje ze Zdrowym Koniem, długo by pisać, ostatecznie skończyło się na rezygnacji z zamówienia. Poprosiłam żeby oddali mi całą kwotę. Natomiast paszę zamawianą w Obiegłym mam następnego dnia, maksymalnie 1 dzień później do odbioru w sklepie stacjonarnym. Także polecam.
Minus dla Premier Equine niestety.
Od dawna zdaję sobie sprawę, że u nich każda derka (padokowa, stajenna, polarowa, na owady) ma trochę inny rozmiar. Ale kurde, koń koleżanki chodzi w derce, która była za duża dla mojego, w Busterze z podwyższaną szyją 6'0". I jest dla niego dobra. Po czym zamówiłam jej na promocji Titana 40g, rozmiar większą - 6'3" i jest... za mała jakieś dwa rozmiary. Już się pogodziłam, że zależnie od przeznaczenia derki, ma ona inny rozmiar, ale kurde. Żeby ten koń nosił 6'0" Bustera i potrzebował 6'9" Titana? Czysta ruletka. Koleżanka zwracała już im polar, kupiony na podstawie rozmiaru tego Bustera, teraz następna derka do zwrotu. -_-
A ja muszę zaplusować horsetack
Po opiniach miałam trochę wątpliwości, ale towar z dostępnością 1-2 dni i faktycznie przyszedł tak jak się należy.
Paczka zapakowana adekwatnie i wszystko si 😉 także plus
Ciąg dalszy wojny z Kramerem: dostałam odpowiedź ale idą w zaparte że mi nie ściągnęli hajsu za ogłowie, chociaż wysłałam im screeny z konta gdzie wszystko mają czarno na białym  🤔 😵 Masakra, mam nadzieję że mi się uda odzyskać te pieniądze bo to nie było 5 złotych żeby machnąć reką  🤔
Ciąg dalszy wojny z Kramerem: dostałam odpowiedź ale idą w zaparte że mi nie ściągnęli hajsu za ogłowie, chociaż wysłałam im screeny z konta gdzie wszystko mają czarno na białym  🤔 😵 Masakra, mam nadzieję że mi się uda odzyskać te pieniądze bo to nie było 5 złotych żeby machnąć reką  🤔

Wyślij potwierdzenie przelewu, a nie screeny. Screeny da się bez problemu spreparować, nawet ja bym to zrobiła.
I dodatkowo zgłoś reklamację przez swój bank na obciążenie konta, to oni też "skontaktują się oficjalnie" w tej sprawie. Bo rozumiem, że to obciążenie to nie przelew tylko automatycznie pobrało ci na podstawie podanych danych z karty?
Ostrzegam przed pegazshop.pl - asortyment na stronie nie odpowiada temu, co mają w sklepie w rzeczywistości. I potem kończy się, że szukałam konkretnego produktu (torby) w konkretnym kolorze i zamówiłam u nich, bo mieli dostępne (choć drożej niż gdzie indziej, no ale mój kolor...) No więc nie, pani zadzwoniła że ojej przeprasza, ale nie mają. Było to parę dni temu, a torba dalej wisi jako dostępna w sklepie na stronie - czyli w ogóle sobie nie zawracają głowy poprawieniem błędu :/
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
06 listopada 2020 07:06
Duży minus dla GNL 😤 Aż dziwnie, bo to zawsze taki pewniak był jak dla mnie :/ Kupiłam w zeszłym tygodniu skarpetki dla konia, okazało się że podany rozmiar nie odpowiada rzeczywistości, według opisu powinny pasować na kopyto 2-3 rozmiar, mam buty 3, żeby dopiąć te skarpetki brakowało dobre 5 cm! To nie jest minimalna różnica, napisałam do nich, zrobiłam "zwrot" zgodnie z wszystkimi informacjami na stronie w piątek (30.10) z samego rana i wysłałam kurierem paczkę. W poniedziałek 0 10😲6 dotarła, ale zwrot nadal czekał na zatwierdzenie. Zadzwoniłam tam żeby zapytać czy wszystko dostali, "tak oczywiście, zajmiemy się tym w pierwszej kolejności", bo bardzo prosiłam o pośpiech. Do środy zwrot nadal wisiał jako nie zatwierdzony, zadzwoniłam, "tak oczywiście już się tym zajmujemy, Pani "X" była na urlopie" No kurde w poniedziałek o tym nikt mnie nie poinformował... Znów powiedziałam ze bardzo proszę po pośpiech. W środę wieczorem na konwersacji "zwrotu" pytają jak chce pokryć koszty przesyłki, to też mnie zdziwiło, bo skoro towar jest niezgodny z opisem to chyba powinni koszty przesyłki zwrócić? Ale kij, spieszy mi się nie będę się kłócić. Odpisałam z samego rana w czwartek (przed otwarciem sklepu jeszcze) że pobranie, żeby szybciej było, cisza. Napisałam meila, i na zwrocie z zapytaniem, kiedy paczka wyjdzie... Znów mnie pytają jak chcę zapłacić za wysyłkę, odpisałam znów to samo. Oczywiście paczki nie wysłali jeszcze, przeprosili i wyjdzie podobno dziś dopiero... 😤 Nosz kurde! Jakbym wiedziała to bym w poprzedni piątek tamte odesłała i zamówiła normalnie kolejnym zamówieniem większe i w poniedziałek bym miała. Chaos tam mają, nie polecam!!!  👿
Sivrite, Milla, dzięki dziewczyny. Właśnie o to chodzi że oczywiście kartą płaciłam, najpierw ściągnęli za całość zamówienia, po modyfikacji oddali całą kwotę i potem zamiast pobrać tylko za prawidłową część zamówienia to pobrali za rzecz którą chciałam z niego usunąć. A potem jeszcze za całą resztę (prawidłowa kwota). No i teraz się wypierają że rzekomo za ogłowie nic nie skasowali  😤
Skontaktuję się z moim gestorem z banku żeby mi pomógł to zwindykować.
Sivrite, Milla, dzięki dziewczyny. Właśnie o to chodzi że oczywiście kartą płaciłam, najpierw ściągnęli za całość zamówienia, po modyfikacji oddali całą kwotę i potem zamiast pobrać tylko za prawidłową część zamówienia to pobrali za rzecz którą chciałam z niego usunąć. A potem jeszcze za całą resztę (prawidłowa kwota). No i teraz się wypierają że rzekomo za ogłowie nic nie skasowali   😤
Skontaktuję się z moim gestorem z banku żeby mi pomógł to zwindykować.

Ja tak miałam z Horze. Oni zlecają zwrot kasy, spoko, ale zwrot był u mnie za 3 dni. -_-
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się