Ochraniacze

SparkHope generalnie neopreny nie oddychają i noga pod nimi będzie się pocić. Tych Cavalliero (jeśli chodzi o kontakty) nie polecam - po dwóch razach rozeszły mi się na szwach.
Chciałabym bardziej pomóc, ale nie jeżdżę rajdów od lat, a kiedyś to zakładało się co było (zwykle skorupki), teraz pewnie są już określone trendy.




Dzieki za odpowiedź
Ok to tych kontaktów nie biorę pod uwagę
Skorupki zwykłe mi tez wytarły kiedyś trochę sierści - nie obtarł skóry na szczęście. Trochę piachu weszło i sie zrobił problem.
Plus ich dodatkowym minusem był fakt że jednak nie przylegały idealne, a zapięcia też różne i raz po wodowaniu wróciłam bez jednego ochraniacza 😀
No i są krótkie dość, a fajnie jakby w miare dobrze chroniły
SparkHope, a jakies corssowe ochraniacze? PE?
SparkHope, a jakies corssowe ochraniacze? PE?

widziałam ogłoszenie Premier Equine- Air-cooled
Masz jakas opinie z ich stosowania?
Ale tu w gre wchodzą tylko używki bo jednak troche powyżej budzetu 🙁
PE na stronie producenta można kupic dużo taniej jak są promocje. W nich faktycznie noga jest sucha ale mam jedynie doświadczenie po treningu krosowym bądź terenie max 1.5 godziny. Nie zdarzyło mi się, żeby obtarły konia. 🙂
Komplet Original wychodzi na promocji -20% i z kodem na -10 funtów (wielorazowym, powyżej 50 funtów dla wszystkich) 400 złotych aktualnie. Komplet Lite'ów (tańszych z kolekcji Carbon) 440. Więc jak najbardziej w Twoim budżecie.
Plus 25 złotych przesyłka.
Polecam całym serduszkiem, nogi mojego konia też. Tylko weź te Air Cooled, z wywietrznikami. Mój też w nich pływał. We wszystkim mu się szkity pociły mniej lub bardziej, a w tych nigdy.
SparkHope, jezdze w nich w tereny, max. 2h. Wchodzę do jeziora i nigdy nic sie nie dzialo. Ale no, nie sa to wcuaz testy rajdowe. Natomiast na pewno nie grzeja ścięgien