sklepy internetowe

gigantyczny plus dla ForHorses - zamówienie z Black Friday dostarczone blyskawiczne, plus zawsze bardzo miły kontakt :kwiatek:
ode mnie duży plus dla horse-trade, nie dość że kurtka zimowa za 88zł, to wysłane błyskawicznie i jeszcze dostałam gratis skarpetki  😅
caverra_afk chciałam kupić tę kurtkę ale już nie było mojego rozmiaru  🙁

Ja za to ogromny plus i podziękowania dla Amigo-Konie.pl za ich zabawę na Black Friday i upolowane rzeczy za 9.90,- choć nie było łatwo  😜
Oraz ponownie  plus dla Horsetown za mega szybką wysyłkę i bardzo fajne promocje, większe niż standardowe -20%


A co do minusów:
Kiedyś na Spooks.de kod rabatowy np. za newslettera działał do całego zamówienia, teraz niestety nie dotyczy wyprzedaży buuu.
Ja za to mam kolejny dylemat z gnl.
Produkt bezpośrednio ściągany od producenta i znowu czas oczekiwania nie zgadza się tym ze strony....
Szkoda że tym razem produkt zakupiony na BF a info o problemie z dostawą dostałam już po BF więc nici z rabatu i prezentu pod choinkę :/
Moon   #kulistyzajebisty
02 grudnia 2020 13:32
Milla, ale dlaczego nici z rabatu? Rozumiem, że zamówiłaś na BF dany produkt, który na BF był przeceniony, a teraz sklep Ci pisze, że nie mają go na stanie i musisz zapłacić (dopłacić?) bo bez rabatu?  🤔
Chyba chodzi o to, że kupiłaby gdzieś indziej ale już nie ma promek na BF ?
Ja bym pewnie tak zrobiła.





Edit.
iterówka.
Ja za to mam kolejny dylemat z gnl.
Produkt bezpośrednio ściągany od producenta i znowu czas oczekiwania nie zgadza się tym ze strony....
Szkoda że tym razem produkt zakupiony na BF a info o problemie z dostawą dostałam już po BF więc nici z rabatu i prezentu pod choinkę :/

A do mnie z GNL napisali w poniedziałek, że nie mają tego, co chciałam (bryczesy), bo producent jednak podał, że niedostępne będzie, ale że mogą mi zaproponować inny model w zamian z zachowaniem zniżki BF.
Tak, chodzi o to że zamowiła bym gdzie indziej, ale skończyło się BF i promocje 🙁
Propozycje zamiennika dostałam, ale zupełnie nietrafione do produktu który wybrałam.
Pierwszy raz kupowałam w Pasi koniku. Zakupy o północy na początku Black Friday. Do dziś żadnego potwierdzenia mailowego, że zamówienie dotarło. Na moim koncie status w realizacji, ale według regulaminu musi być potwierdzenie mailem. Wiem, że mają ogrom zamówień, więc nie wiem czy już pytać czy czekać? Już odpisali, że wszystko ok
A Equirex? Jakoś działa w ogóle?
Kupiłam parę rzeczy na ich promocji BF, ale cisza. Wzięłam za pobraniem i przeżyję jak to w ogóle nie przyjdzie, aczkolwiek byłoby mi miło jednak 😉
Equirex działa, paczke dostałam w sobote, kontakt mailowy super.
equishop jak zwykle niezawodny i ekspresowy. Piątkowe zamówienie w poniedziałek u mnie. 😉
Duże plusy dla bergo i gnl
Paczki po 48h u mnie 🙂  😍
pegazshop również od razu wysyłka więc też plusik  😀
+ dla forhorses i horseandpony
Jak mnie wnerwia pegazshop z tym, że nie ściągają rozmiarów, których nie mają z tabeli dostępności.
Klikasz w produkt, rozwijasz rozmiary - o fajnie jest, wybierasz swój... aby się pojawił mini tiny, tiny zółty paseczek z info, że sorki nie ma.

Przecież tak się nie da kupować przez neta! Że każdy item aby zobaczyć czy jest trzeba tak przeklikać cały.
I jeszcze te same produkty pododawane po x razy. 🤬

Moon   #kulistyzajebisty
03 grudnia 2020 12:06
W przypadku większych sklepów to jest normalna praktyka, mnie to nie wkurza :P Ot, widzę że jest produkt, wchodzę i sprawdzam czy jest mój rozmiar.
GNL też np dodaje produkt 2x - ten który mają na magazynie aktualnie (oznaczenie 24h) + całą rozmiarówkę na zamówienie.
to nie o sklep jeżdziecki pytam ale może ... czy koś kupował z coloryee.com , jaką piękną bluze z koniem mają 🙂
Duży plus dla ForHorses- szybka wysyłka, duży rabat i dodatkowo spakowali kilka darmowych próbek  😀
Brzask   kucyk,kucyk...a to kawał s.........
05 grudnia 2020 20:50
to nie o sklep jeżdziecki pytam ale może ... czy koś kupował z coloryee.com , jaką piękną bluze z koniem mają 🙂


Też się zastanawiałam nad zakupem w ich sklepie, jednak później odkryłam, że te same ciuchy są na ALiexpress za 20% masymalnie 50% ceny proponowanej przez ten sklep.

przepraszam za  🚫
W przypadku większych sklepów to jest normalna praktyka, mnie to nie wkurza :P Ot, widzę że jest produkt, wchodzę i sprawdzam czy jest mój rozmiar.
GNL też np dodaje produkt 2x - ten który mają na magazynie aktualnie (oznaczenie 24h) + całą rozmiarówkę na zamówienie.


Ja pracuję w e-commerce i to nie jest normalna praktyka- to jest lamerstwo.

Czym innym jest musieć rozwinąć listę i zobaczyć czy jest rozmiar, a czym innym rozwinąć listę, wybrać dany rozmiar z listy (klik) i czekać na przeładownie sajtu (gdzie powinno nastąpić ono automatycznie tak aby wybrany rozmiar mógł być dodany do koszyka), dodać przeładowany widok z wybranym rozmiarem do koszyka - aby dowiedzieć się po ponownym przeładowaniu całego sajtu, że jednak rozmiaru nie ma dostępnego... choć rozwijana lista rozmiarów sugerowała co innego.
W zasadzie ubija to możliwość kupowania z poziomu smartfona... bo ładowanie całego sajtu tyle razy za dużo trwa ( a tam się oczywiście jeszcze cały inny syf typu polecane, inni wybrali produkty itd. zawsze jeszcze ciągnie).

Na taki sposób zaprojektowania przebiegu procesu zakupowego w branżuni się mówi, że ssie🙂... w przenośni (bo jest do bani) i dosłownie bo ssie dane- transfer.

Czy ktoś kupował w Django, jest legitny?
keirashara, znam sklep z zawodów, kupowałam stacjonarnie parę rzeczy, według mnie w 100% ok.
xxagaxx, - dzięki:kwiatek:
keirashara, ja znam z allegro, tam też wszystko super 🙂
Plusik dla Salon koński świat. Ekspresowa wysyłka paczki  🙂
Już i tak nie mają tego, na co polowałam 😵 Tak to jest, jak człowiekowi się jednak odpali, że chciałby taki ładniusi kantar deep berry z futerkiem, bo of course 4 kantar z futrem jest mi bardzo potrzebny 😂
Czy ktoś kupował w Django, jest legitny?


Ja kupowałam w zeszłym roku, wszystko doszło 🙂
A ja daje wielki minus cordeo Złożyłam zamówienie na promocji black friday. Z 5 zamówionych produktów nie maja żadnego, a na stronie były dostępne... I żeby dostać taką informacje to po prawie dwóch tygodniach sama musiałam się do sklepu odezwać. Telefonu nie odbierali  🙄 Ostatecznie dostałam propozycje wymiany części produktów na inne oraz zrobienia zakupów z rabatem, ale chyba podziękuje przez to że nie odezwali się od razu. Nie polecam.
Plus dla EQUIVERSUM, niby mało rzeczy na stronie, ale ściągają wszystko i jest fajny kontakt 🙂 Nie spodziewałam się, a miło zaskoczyłam  😀
oo a oni nie byli kiedys podejrzewani o porzadne przekrety? czy to nie ta nazwa?  🤔
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się