sklepy internetowe

xxagaxx, mam bardzo pozytywne doświadczenia z Febro  😍
Perlica, ja mam nadzieję juz tez, bo sie udało; )
Tez mam same pozytywne doświadczenia z Febro.
Czy ktos z Was probowal uzyskac fakture na firme i to fakture vat z horze.pl?

Robią jakiś przekręt, bo po wielu prośbach i groźbach w końcu wysłali fakturę, ale vat na niej jest udawany tak, że śmiać się chce i nie można go odliczyć, po czym przestali odpisywać.
Patrzę na jakąś starą fakturę od nich i widzę że jest wystawiona przez Horze GmbH
Czy w takim przypadku nie powinnaś rozpoznać WNT? Bo towar będzie bezpośrednio z Niemiec.


VAT wtedy nie odliczysz bo dostawa wewnątrzwspólnotowa.
Możesz wykazać jedynie WNT jest masz NIP UE.

Oczywiście mogę się mylić, dawno już nie śledzę przepisów PL VAT

Edit:
Wróć - widzę że VAT wykazali ale niemiecki, jako dostawa w kraju sprzedawcy.
Nie wiem czy to jest Ok czy powinni wykazać 0% i WDT, musisz spytać księgowej
Dostałam taka zabawkowa faktura z polskim vatem.
W lewym dolnym rogu jest "vat" wg konsultantki. Wg ksiegowej moge ja nauczyc w koszty i tyle.

Na stronie napisane, ze ceny sa z vatem. Na fakturze, ze zaplacilam netto.

Znajomej ktora miala ten sam problem (czyli opor przed faktura) wystawili w koncu fakture, ale na nizsza kwote niz placila...
Moon   #kulistyzajebisty
28 grudnia 2020 20:56
Duży plus dla Cordeo - ogarnęli zamówienie zaraz po dostawie od producenta, wysyłając paczkę z wigilię. Plus miłe gratisiki w środku 😉
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
29 grudnia 2020 15:03
Mogę prosić o Wasze doświadczenia ze sklepem inalda.pl ? :kwiatek:
Wielki plus leci dla Eqclusive zamówienie miało być zrealizowane pod koniec tygodnia, a dzisiaj rano był kurier  😀
Duży minus dla sklepu Bergo. Wcześniejsze zamówienia realizowane ekspresowa i żadnych problemów aż przyszedł czas na reklamacje bryczesów, które po pół roku strasznie spłowiały + lej odmówił posłuszeństwa. Reklamacja została odrzucona, jednak minął termin 14 dni. Po odwołaniu się od decyzji dostałam wiadomość w ciągu 5 minut, że odwołanie również zostało odrzucone i jak coś się nie podoba to mam się odwołać do UOKiK.
Normalnie obsługa klienta pierwsza klasa 😂
Na_biegunach   "It's never the horse - it's always you!" R. Gore
09 stycznia 2021 10:27
edaga.pl Koś korzystał, można spokojnie robić zakupy?
Ogromny plus dla zabookuj, absolutnie niezawodny sklep. Niejednokrotnie dziewczyny pracujące tam ratowały mnie i inne osoby z naszej stajni, kiedy trzeba było coś ściągnąć/zamówić na wczoraj. Polecam z całego serca!
Minus dla GNL. Od Black Friday walczę z jednym zamówieniem i nie zapowiada się, abym szybko je dostała (wstępnie połowa lutego)
Niestety to nie pierwsza taka sytuacja, więc już chyba ostatecznie zrazili mnie do zakupów...
Ode mnie trzy zaległe plusy dla Bergo - za super szybką dostawę  💘
Plus dla trok.pl
Muszę się podzielić DUUUUŻYM PLUSEM dla tackshop
Zamówione ogłowie było u mnie na następny dzień, a do tego szalenie sympatyczna personalna karteczka od Pani właścicielki. W dzisiejszych czasach nie bycie dla kogoś bezosobowym numerem zamówienia jest bardzo miłe i zaskakujące  🙂
[quote author=Na_biegunach link=topic=81.msg2959001#msg2959001 date=1610188067]
edaga.pl Koś korzystał, można spokojnie robić zakupy?
[/quote]
Ja polecam, znam ten sklep stacjonarnie. Zamawiam tez przez nich często pasze, zawsze wszystko było w porządku i na czas 😉
Wielki plus dla Podkowy, to sie nazywa wysyłka ekspres.
Podobnie Stajnia Miszewo, bardzi szybko i profesjonalnie
Ja również plus dla Stajnia Miszewo.
Właśnie odebrałam od nich paczkę a stosunkowo mało opinii jest o tym sklepie.
Bardzo sprawna wysyłka a na maila odpisali mega szybko (mimo że była to niedziela).
Ktoś zamawiał w minihorseshop.pl? Przy składaniu zamówienia wyskakuje błąd, że ,,pole regionld jest wymagane", a wszystko mam wypełnione  🤔 Ktoś coś?
Czy ktoś zna sklep🤔klep Jeździecki REKOP ?? 👀
http://rekop.com.pl/
Ja kiedyś do nich tylko pisałam na FB, bo potrzebowałam real foto jednej rzeczy.
Bez problemu odpisali i pomogli 🙂
Ja kiedyś do nich tylko pisałam na FB, bo potrzebowałam real foto jednej rzeczy.
Bez problemu odpisali i pomogli 🙂


To odpowiedź do mnie 😀 ? 🙂

To odpowiedź do mnie 😀 ? 🙂



Tak, tak - chodziło o rekop.
Moon   #kulistyzajebisty
15 stycznia 2021 18:56
Mega plus dla gnl’a za wykopanie mi spod ziemi praktycznie wędzidła 😉
I plus dla konika 😉
Czy ktoś zna sklep🤔klep Jeździecki REKOP ?? 👀
http://rekop.com.pl/


Tak, możesz śmiało kupować, ja bardziej znam go stacjonarnie i jest ok, ale myślę, że internetowo też się sprawdzi.
Potwierdzam REKOP jest OK. Zamówiłam derkę którą potrzebuję na cito, oczywiście okazało się, że dostępna jest tylko różowa  😵
Ale + za kontakt od razu mailowo/telefonicznie i zwrot pieniędzy na koncie miałam tego samego dnia.
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
19 stycznia 2021 15:17
Ktoś zna sklep z Ustrzyk https://www.sklepgalop.pl/ ?? Mają rzecz, która mnie interesuje, a nie odbierają telefonu, nie odpisują na meila, od wczoraj dzwoniłam już chyba z 15 razy na oba numery.
Moon   #kulistyzajebisty
20 stycznia 2021 06:31
Wiem, że pisałam już, ale jeszcze większy plus dla GNL'a - ponieważ zamówienie u nich łączyłam kilka razy - zamówiłam coś co miało termin dostarczenia 10-14 dni, opłaciłam przesyłkę i zamówienie a w międzyczasie domówiłam jeszcze gratów, co finalnie po połączeniu dało darmową przesyłkę, o czym jakoś nawet nie pamiętałam i się nie upominałam. A w poniedziałek, już po dostarczeniu przez kuriera, patrzę na konto, że dostałam zwrot kosztów przesyłki.  😲
Niby pierdoła, niby nic, a jednak...  😍
Moon, no to właśnie się chwali. Ode mnie minus i to duży, dla horse tack, zamówiłam coś w listopadzie z terminem maks 14 dni... Przed świętami w grudniu się upomniałam o przesyłkę, oni że dostawca im nie wysłał i mam czekać... odzywam się teraz na dniach... a oni że nie będzie i mi odeślą kasę, zresztą mi niby pisali (a nic nie dostałam) na początku stycznia, że nie mają... generalnie się wkurzyłam, bo wiele innych promocji na to co u nich zamówiłam przepuściłam, bo czekałam na zamówienie od nich... mówię ok, to zamawiam coś innego i niech odliczą mi z tej wpłaty, a resztę odeślą... a tu zonk... muszę opłacić nowe zamówienie i wysłać osobnego emaila z prośbą o zwrot tamtej kasy... a nie chodzi tu o 50zł... zamroziłam u nich na długo sporo kasy i teraz nawet nie dadzą darmowej przesyłki za nowe zamówienie... słaba polityka...
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się