sklepy internetowe

Plus dla Equiversum (za ściągnięcie dla mnie sprzętu i obsługę) i dla PASI-KONIK (za mega szybkie wysłanie zamówienia, kolejny raz jestem zadowolona z obsługi)
jabooshko, to czy siodła mają dobre czy do kitu nie ma naprawdę żadnego znaczenia w tej sytuacji. Nawet gdybym kupowała niepolecane siodło to kradzież jest kradzieżą.
No i ostatnie zamówienie z PE...
Zamówiłam prywatnie w styczniu paczkę, przyszła z samym VAT-em. W lutym zamówiłam paczkę na firmę. Raz, że wymagane upoważnienia dla DHL, samemu sobie nie można odprawić paczki. Upoważnienia płatne 17 złotych, nic tam. Gorzej, że akurat problem koronawirusowy z podpisaniem tego. Ok, udało się. Przychodzi rachunek za odprawę, a tam VAT, cło, 17 złotych za upoważnienia i... 85 (69 netto plus VAT) za "opłatę wykładową". Doczytałam, że jest to usługa wyłożenia przez DHL kasy na odprawie celnej, żeby paczka mogła jechać dalej. Tylko kto ich o to prosił? Nie ja podpisałam umowę z DHL, tylko PE. Poprzednio tej usługi nie było. Napisałam do faceta, który zarządzał dokumentami do odprawy, 4 odpowiedzi na wiadomości dostałam dosłownie w 5 minut. A pytanie o tę opłatę? Od czwartku bez odpowiedzi. Nie udało mi się znaleźć informacji, czy ta opłata dotyczy tylko zamówień na firmę. Dopiero później doczytałam, że u DHL ta opłata to standard i że jest to najgorszy kurier do paczek międzynarodowych, którego nikt nie poleca. A w podpisanym upoważnieniu (bez którego ani rusz, nie można normalnie samemu odprawić przedmiotów pocztą, jak przez Pocztę Polską) fontem chyba rozmiaru 9, o "możliwych opłatach dodatkowych, zgodnych z cennikiem" i tyle. 🙂 Także przestrzegam.
Sivrite, - nie zgodzę się, żeby DHL był najgorszy dla paczek międzynarodowych, bo w firmie robimy ich ogrom DHL-em 😉 Ale to fakt, wszędzie płacimy to 85zł, natomiast dostawa i odprawa jest szybka, sprawna, paczki nie utykają i nie kłamią z terminami doręczenia. Jakbym sama miała płacić 85zł dodatkowo to też bym się wkurzała, ale to trzeba czytać warunki po prostu. Praktycznie każda agencja celna naliczy firmie opłaty za dokonanie odprawy, kwoty są bardzo podobne.
Sivrite, - nie zgodzę się, żeby DHL był najgorszy dla paczek międzynarodowych, bo w firmie robimy ich ogrom DHL-em 😉 Ale to fakt, wszędzie płacimy to 85zł, natomiast dostawa i odprawa jest szybka, sprawna, paczki nie utykają i nie kłamią z terminami doręczenia. Jakbym sama miała płacić 85zł dodatkowo to też bym się wkurzała, ale to trzeba czytać warunki po prostu. Praktycznie każda agencja celna naliczy firmie opłaty za dokonanie odprawy, kwoty są bardzo podobne.

Tyle, że to jest jednak dodatkowa usługa, a ja nie podpisywałam na nią żadnej umowy. Czytasz regulamin każdej firmy, która wiezie Twoją paczkę ze sklepu? No nie czytasz. Nie robię z siebie Karyny i nie piszę im maili, że nie zapłacę, ale jednak to jest w mojej opinii naciągactwo i bardzo szara strefa dostarczania usług. To nie ja jako nabywca przedmiotu podpisuję umowę z firmą kurierską. Plus jeszcze ta chamówa, że po 4 odpowiedziach w kilka minut, odprawili tę paczkę i nagle słuch zaginął. Infolinia nie odpowiada, mail się urwał. A byłam taka zdziwiona, że tak sprawnie odpowiadają.
W obu upoważnieniach nie zostało użyte słowo "wykładowa", jest tylko o "możliwych dodatkowych kosztach". Jeśli pracujesz w imporcie, to o tym wiesz, ale nie możesz zakładać, że nie jest to bezczelne naciągactwo, bo akurat Ty o tym wiesz od dawna i się przyzwyczaiłaś. :P
Czy ktoś może robił zamówienie w zwierzoszop.com ?
Zastanawiam się nad zamówieniem suplementów dla konia. Preparty Equinoxa mają dość znaczącą różnicę cenową, niż gdzie indziej. W ofercie mają nawet Mobility HCC w aż dziwnie niskiej cenie. Kojarzy ktoś, coś?
rox   ogony trzy
14 marca 2021 14:03
kojot, na fb wyskakują same posty od oszukanych ludzi, więc chyba nie warto 🙂
kojot, jak widzę podane tam ceny, to musi to być ściema i oszustwo.
Dzięki za czujność 😀 postów na fejsie się nie doszukałam :P Właśnie wydawało mi się to zbyt piękne 😀
keirashara, czyli jeśli jestem odbiorcą, a przesyłka została opłacona to kurier ma prawo nałożyć na mnie dodatkową opłatę? To raczej średnio fair... a co, jeśli jej nie zapłacę - paczka zostanie odesłana?  🤔
Ja po Brexicie kupowałam w PE raz i - wygląda na to, że miałam dużo szczęścia. Przesyłka 50 zł, do tego VAT i to wszystko z opłat dodatkowych. Przy tym, co opisuje Sivrite, odechciewa się zakupów z UK  😤
Hej. Czy zamawiał ktoś ze sklepu rideawaystorie? Nie wiem czy ryzykować... Pomoże ktoś?


Tak, ja zamawiałam (trochę z duszą na ramieniu, bo opinie w necie różne) - zamawiałam oficerki Tredstep w promce (mniej więcej połowa ceny rynkowej) - szybko i sprawnie, wszystko na plus. Ale to było w czerwcu 2019

Myślę, że warto napisać do PE czy mogliby znowu wprowadzić np darmową wysyłkę od limitu.
Nie wiem na ile to będzie skuteczne, ale na pewno sami odczuli spadek sprzedaży, więc może będą bardziej przychylni.

Ja w każdym razie im już o tym wspomniałam 🙂
Jaboosho, myślę, że skoro mieli tę wysyłkę do Europy, a z niej zrezygnowali po wyjściu z Unii, to z konkretnego powodu. Nie że zapomnieli podpisać korzystniejszą umowę z DHL...

_Gaga, mnie się nadal nie udało ustalić, czy tę prowizję wykładową zapłaciłam przez zamówienie na numer EORI czy dlaczego właściwie. Z drugiej strony, nie mogę nawet załatwić oclenia tego pocztą, bo od czwartego dnia DHL nalicza sobie opłatę magazynową - 22 złote plus 50 groszy od kilograma za dzień. Więc za 3 dni magazynowania i tak mam już 70 złotych.
Dodzwoniłam się do DHL na "wycenę paczek", Pani nie wie, czemu raz mi naliczono, a raz nie, bo nie zależy to od zamówienia na firmę i prywatne osoby również mają tę opłatę naliczaną. Dała mi maila do ich Agencji Celnej, która te dwie paczki odprawiła i poradziła się tam kontaktować. Może z ciekawości się skontaktuję bo kurde, chciałam jeszcze kiedyś zamówić coś z PE. A tu nagle przy drugiej paczce cło, którego nie było (prawdopodobnie przez wylistowanie już na etykiecie przez PE kraju pochodzenia - Indie, Indie i Chiny...) i 85 złotych dla DHL-u za przyspieszenie dostarczenia mojej paczki, o które się nie prosiłam.
jabooshko, przecież wysokie ceny wysyłek, oraz brak opcji darmowych wysyłek wynikają z Bexitu i tryliona dodatkowych kosztów. Skoro mi się udało jakimś fartem pierwsze w tym roku zakupy zrobić z przesyłką rzędu 50 zł, to TYLKO dlatego, że PE nie ogarnęło zapewne dodatkowych kosztów wynikających z odprawy celnej w każdym kraju wysyłki, poza UK. I pewnie do tej mojej i dziesiątek innych paczek PE musiało dopłacić.

Sivrite, to pisz proszę co ustaliłaś. Też chciałabym robić nadal chociaż czasami zakupy w PE, ale jak mam mieć dodatkowe koszty rzędu 200-300 zł (nie licząc VATu), to zakupy totalnie się nie kalkulują 🙁 Chyba, że mamy w forum revoltowicza, który brałby nasze zakupy do siebie i wysyłał prywatną przesyłką... (?) oczywiście za coś...  ❓
[quote author=_Gaga link=topic=81.msg2967531#msg2967531 date=1615891050]
jabooshko, przecież wysokie ceny wysyłek, oraz brak opcji darmowych wysyłek wynikają z Bexitu i tryliona dodatkowych kosztów. Skoro mi się udało jakimś fartem pierwsze w tym roku zakupy zrobić z przesyłką rzędu 50 zł, to TYLKO dlatego, że PE nie ogarnęło zapewne dodatkowych kosztów wynikających z odprawy celnej w każdym kraju wysyłki, poza UK. I pewnie do tej mojej i dziesiątek innych paczek PE musiało dopłacić.
[/quote]

Sądzę, że to firmy kurierskie mogły im podnieść cenę z miesiąca na miesiąc. Może np. dali korzystniejsze ceny na sam Brexit, a jak się to ustabilizowało, to nara, ceny z Anglii jak z Australii czy z Chin. Tak naprawdę to nie miałabym nic przeciwko wysyłce zwykłą pocztą, te paczki z zagranicy są często szybciej niż nasze, bo za granicą poczta lepsza. Jasne, poczekasz 3 dni na list z Agencji Celnej i parę dni aż to zaksięgują i puszczą dalej, ale te paczki normalnie dochodzą bez problemu. Miesiąc odprawiali mojej siostrze siodła i nikt jej nie stękał o żadnych opłatach magazynowych, a nie, curwa, 25 złotych dziennie od 4. dnia trzymania paczki. -_-
Napisałam maila, zobaczymy. Dan znać
Minus dla PS of Sweden, ponad tydzień temu złożyłam zamówienie, okazało się ze nie mają czegoś na stanie i pytają czy wymienić, czy zwrócić.. na pytanie odpowiedziałam w mailu i od tamtej pory cisza. Ani zwrotu, ani reszty zamówienia.. o kontakcie nie wspominając bo nigdzie mi nie odpisują  🍴

update co do zamówienia. Po dwóch tygodniach od kontaktu dostałam zwrot kasy za jeden produkt który okazał się być niedostępny, ale o paczce czy wysłana, czy cokolwiek się z nią dzieje dalej cisza. Mija powoli 3 tydzień od zamówienia, a ja nie mogę się z nimi skontaktować  😵 czy ktoś zamawiał z PS of Sweden i tez miał takie problemy z nimi? Czy po nadaniu paczki dostaje się jakieś info w ogóle?  🙁
lusia722   poskramiacz dzikich mustangów i jednorożców
17 marca 2021 14:57
Ja kupuję PS of Sweden w Polsce( Tack Shop), ale mam dwie znajome, które kupowały kilkukrotnie od nich i nie miały problemów.
Raz chyba dłużej przesyłka szła, ale to było po BF.
Na stronie ich outletu  ludzie pisali, że  przy zwrotach mieli też duże problemy jeśli chodzi o kontakt.
Na Instagramie może spróbuj napisać?
Niestety, ale zachorowałam na nowa kolekcje, a potrzebuje rozmiaru cob. W Polsce ciężko o te małe czapraki. W każdym razie pierwszy i ostatni raz zamówiłam u nich, następne sztuki tylko w TackShop
Na instagramie również pisałam, póki co bez odpowiedzi  🤣
Ja niezmiennie wielki plus dla Tackshop  :kwiatek:
emptyline   Big Milk Straciatella
18 marca 2021 02:05
dairoxroxi, a dzowniłaś? Może to pomoże. :kwiatek:
emptyline tak, po moim telefonie dostałam zwrot właśnie, myślałam ze i zamówienie wyślą a tu chyba dupa. Jedyne co to mój angielski... jest ciężki 🤣
Nie wiem, czy minus, czy plus, bo dopiero czekam na realizację zamówienia, ale chciałam przestrzec przed mechanizmem składania zamówienia w sklepie Parkur.

Po dokonaniu zakupu nie dostałam żadnego maila z potwierdzeniem, mimo że płaciłam z góry przez payu. Napisałam nawet do sklepu maila z zapytaniem, brak odzewu. Coś mnie tknęło i po 3 dniach weszłam do SPAMU - tam trafił mail z potwierdzeniem od sklepu, ale... w mailu trzeba było AKTYWOWAĆ ZAMÓWIENIE  👀 Złożone i opłacone zamówienie nie idzie do sklepu, dopóki się go mailowo nie aktywuje. Mail wpada do spamu. Zamówienie wisiało przez 3 dni w zawieszeniu. Gdybym nie weszła do spamu, to mogłabym sobie czekać i czekać na zamówienie.
Praktycznie wszystko kupuję online, od jedzenia, po ubrania, kosmetyki i sprzęty wszelakie i po raz pierwszy spotkałam się z czymś takim.
Wielki minus dla Horze.
Akt pierwszy: kupuję bryczesy Tara FS przecenione z 259 na 220. Bryczesom 2 tygodnie później kończy się promocja i wracają do ceny regularnej... A gdzieżby tam, cena regularna 229. No dobra, nadal kupiłam dychę taniej, nadal rozglądam się za drugimi. Dwa dni później te same bryczesy dostały przecenę z tych 229 i wtedy już były tańsze, niż wtedy, gdy je kupiłam 3 tygodnie wcześniej. Wkurzyłam się, zwróciłam je, bo jak chcą mnie w ciula robić, a mogę zwrócić za darmo, no to cześć. Niby dwie dychy różnicy, ale niesmak, wtedy jeszcze myślałam, że to jednorazowa zagrywka.
Akt drugi: Ja kupiłam bryczesy GP (na promocji, za 279), siostra kupiła softshelle (również na promocji, za 269. Ceny regularne przed przeceną: GP - 399, softshelle - 449.
Akt


Aż odgrzebuje bo miałam to samo z Horze - tylko w drugą stronę.
Kilka dni temu była u nich przeceniona derka Eskadron  -60% coś koło 160zl kosztowała. Zastanawiałam się czy brać, nawet w koszyku czekała.
Potem zdjęli promke, więc zrezygnowałam  a teraz znów jest -60% na ta samą derkę ale już 193zł.
🤔 🤔
emptyline   Big Milk Straciatella
18 marca 2021 15:10
dairoxroxi, jeśli jeszcze potrzebujesz pomocy, dawaj znać, możemy zawsze do nich po szwedzku albo angielsku przedzwonić. :kwiatek:
Magia re-volty czyni cuda, dzisiaj dostałam e-mail ze paczka jest nadana... po trzech tygodniach, ale zawsze coś!  😜 Bardzo dziękuje emptyline i smerfi za chęć pomocy  :kwiatek:
PE, Premier Equine:
_Gaga, Agencja mi nie raczyła nadal odpisać, to zadzwoniłam znowu do DHL. Miałam farta trafić na Panią prosto po szkoleniu, która w swoich prywatnych notatkach znalazła informację, że z prowizji wykładowej zwolnione są osoby fizyczne. Przeprosiła za wprowadzenie w błąd przez poprzednią konsultantkę.
Na tej paczce na firmę miała naklejoną etykietę informacyjną centralnie na karton z info o kraju pochodzenia. Na swojej prywatnej paczce nie miałam tych informacji, były na fakturze w środku tylko i tam nie zostało naliczone cło. Więc możliwe, że nawet etykieta dla firm jest inna i przez to jest cło. Ale to szalone 2%.
PE w ogóle dziś zmieniło stronę na nowszą i wstawili kolekcję 2021. Spoko, tylko chyba przy okazji utracili bazę danych, bo nie mam konta. Ciekawe, czy odzyskają.
Sivrite, dzięki za informację. Widzę, że mojego konta też nie ma na stronie PE 🙁
[quote author=_Gaga link=topic=81.msg2967810#msg2967810 date=1616147131]
Sivrite, dzięki za informację. Widzę, że mojego konta też nie ma na stronie PE 🙁
[/quote]

Taaa, siostra dziś odebrała tę paczkę na firmę ze złym nazwiskiem w fakturze... Nazwisko przy adresie wysyłki też było błędne, już drugi raz, moje zamiast jej. Gdzie ja zawsze specjalnie zmieniam wszystkie dane konta, moje nazwisko nawet się nie pojawiło w tym zamówieniu. A poszła i wysyłka i faktura na nie. -_- Nawet w sekcji z dodatkowymi informacjami dopisałam, żeby uważali na dane do faktury i podałam je jeszcze raz. Ręce opadają... A w tym kraju ja se mogę taką błędną fakturę wywalić do śmieci po prostu.
Poprzednim razem tłumaczyli się błędem systemu (napisałam im wiadomość, żeby to ogarnęli, bo prawie moja teściowa odmówiła przyjęcia paczki, bo nie znała nazwiska, kurde), ale teraz jest to błąd i systemu i ludzi. Bo nie po to dodaje dodatkowe informacje do zamówienia, żeby nikt tego nawet nie przeczytał. -_-
  Właśnie PE wysłalo mi maila w celu aktywacji starego konta - teraz działa

Generalnie jakoś na razie nie zachwyca mnie ta ich nowa strona
- w sumie Horze też zmieniło layout na taki bardziej surowy wg mnie
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się