własna przydomowa stajnia

Iskra de Baleron, (fajny nick 😁 ) Ale że 15 m średnicy? Zależy jakie masz konie tj. z młodymi albo "świeżymi" bym się w to nie bawiła... Za ciasno. Aczkolwiek rozumiem ograniczenia "lokalowe". Co do podłoża, to się nie wypowiem, nie mam doświadczenia ze zrębkami.


Dzięki  😉
Czyli jest tak jak myślałam, nie ma sensu wygradzać małego lonżownika.
Wysypię w takim razie tylko zrębkami, bo mnie wkurza klepisko które tam jest.
Iskra de Baleron, a 16 m nie zmieścisz? Zmierz starannie. Bo 16 m już mogłoby być.
Ktoś gdzieś pisał, czego dosypuje się do zrębków, aby nie robiły się śliskie gdy mokre, ale już nie pamiętam co to było.
Nie wiem czy nie strzępki z wytwórni wykładzin podłogowych.
Nie wiem czy to dobry wątek, ani czy ten temat był już poruszany, ale muszę napisać bo nie mam siły.

Jak sobie radzicie z ludźmi robiącymi Wam zdjęcia w każdej sytuacji? Odkąd mam konie codziennie widzę conajmniej 3 osoby stojące przy płocie i robiące zdjęcia. Jeszcze ok jak robią zdjęcia koniom, ale wkurza mnie jak robią je mi jak czyszczę konia, jeżdżę, karmię... Już nie wspomnę co się dzieje jak jadę w teren albo idę z koniem na spacer. Oczywiście jak ktoś jest blisko mnie to zwracam (grzecznie) uwagę że sobie nie życzę. Jedni przeproszą, inni postukają się w czoło i zapytają "skąd się urwałaś g......o?" i inne jeszcze bardziej nieprzyjemne teksty. Jak ktoś jest daleko i go zauważę to jak on mi robi zdjęcia to wyciągam telefon (wiadomo, nie zawsze się da siedząc na koniu) i też mu robię zdjęcie albo przynajmniej udaję. Na jednych działa, na innych nie.

Ja wiem że to pewnie się wydaje błahe, ale ja się czuję jak przysłowiowa małpa w cyrku. Nienawidzę jak ktoś mi robi zdjęcia, nawet takich pozowanych z rodziną np na święta a co dopiero z zaskoczenia i ukrycia gdzieś w lesie.