Styl western (dawniej kącik)

Ja nie lubię filcu 😁. To w tym temacie nie doradzę.
Jak masz dostęp to może PC?
Ja wracam do zakupów i razem z bratem przylatują mi nowe ochry i popręg z tej firmy 😀. Będą testy 😎.
Cześć! Z racji tego, że nie znam się na sprzęcie westernowym czy ktoś mógłby mi pomóc z tym siodłem? Dostałam je od taty ale tylko leży a ja nie mam na nie fantazji. Chciałabym je sprzedać tylko nie wiem za ile mogłabym je puścić w świat. Siodło oceniam na stan chyba nie najgorszy, ma kilka plam, zarysowań...widać, że było używane ale też nie widać aby zaraz miało wyzionąć ducha. Siodło według etykietki jest firmy Western Rawhide.
GabiJamal ja mogę jeszcze polecić Mattesa z wkładkami korekcyjnymi. Gruby, mięchaty, profilowany no i poprostu futro owcze od strony konia, ja osobiście go kocham 😍
GabiJamal testowałam różne pady. Filcowe i z naturalnej wełny są trudne w utrzymaniu. Neopranowe odparzają. Najlepiej sprawdza mi się Western Imports z panelami CSF.  Cena ok 600 zł, dostępne najtaniej i w największym wyborze w horsepassion u Karoliny Rusnak. Od spodu misiek syntetyczny, z wierzchu wełna. Można powiesić i wyprać szlaufem bezproblemowo na dworze. Gruby tam gdzie potrzeba, trwały, piękne kolory i wzory. Mam dwie sztuki. Jeżdżę w tym zawody rajdy i treningi. Panele jednolicie grube na całej długości, nie ,,uciekają" jak żel. Stają się odrobinę bardziej giętkie pod wpływem ciepła konia.
Grettiena Jak to siodło pchniesz za 1500 zł w Polsce to możesz być zadowolona. Firma kanadyjska robiąca masówkę.  W sprzedaży jest sporo dobrych firmowych amerykańskich siodeł o bardziej popularnych i wygodnych profilach w cenie 2000 do 3000 max.