Borelioza, objawy, formy leczenia jak sobie radzicie

TRATATA   Chcesz zmienić świat? -zacznij od siebie!
09 września 2021 14:35
Pierwszy post na RV i od razu kryptoreklama, nie z nami te numery Robcio.
Siema wszystkim ,odnośnie boreliozy ma się pojawić na rynku ( najpierw badania ) higromecyna A . Ja osobiście czekam z niecierpliwością bo u mnie na bioR wyszła borelioza burgdorferi , a u żony ta sama i garini. z tym że żona ma dość duże objawy czasami nie wstaje z łóżka .U nas zakażenie jest na pewno kilkunastoletnie. Od miesiąca pijemy protokół Buhnera ja też się w miarę po nim czuję ale żona tragicznie od dwóch tyg. ma staszny efekt herxa i musi przerwać bo nie daje rady.....
MaroJaro, - mógłbyś napisać coś więcej o protokole Buhnera? Albo odesłać mnie do jakichś linków, itp? Jestem zielona w temacie, chciałabym zacząć stosować a nie wiem jak się do tego zabrać 🙈
MaroJaro, hej, współczucia dla żony. ja też miałam hrexy straszne, aż do utraty przytomności od wymiotów i oczywiście takimi seriami jak w zegarku (czas namnażania świństwa). Nie byłam w stanie wprowadzić całego protokołu bo było ryzyko, że przez hrexy się zawinę.
Troszkę pomaga wspomaganie wątroby. Mi szybciej przechodziła "rzygaczka i drgawki" po herbacie z kwiatów mniszka. Mój organizm bardzo dobrze reagował na jego działanie wspomagające. Dobrze też robiły kroplówki ogólne witaminowe.