Stajnie Świętokrzyskie

Dziękuję  :kwiatek:
Pod koniec miesiąca ściągamy pana Jarka Wierzchowskiego. Mamy jeszcze wolne miejsce może ktoś się skusi
slw95   żyj i pozwól trwać
20 października 2020 12:33
Cześć,

Poszukuję osoby prywatnej, która sporadycznie mogłaby poprowadzić treningi na własnym koniu lub stajni z bardzo dobrym instruktorem w okolicy Skarżyska-Kamiennej (+/- 30 km). Na codzień mieszkam i dzierżawię konia w Warszawie, natomiast kilka razy w miesiącu bywam w Skarżysku i chętnie skorzystałabym z możliwości treningu w tym miejscu. Chętnie skorzystałabym również z walorów pięknej okolicy Gór Świętokrzyskich i pojechała w teren - polecenia stajni z taką możliwością na chwilę obecną również chętnie przyjmę 🙂 Jeżdżę od około 10 lat, mam BOJ zdaną kilka dobrych lat temu. 
slw95 poszło priv
Jacky   ZAKŁADAJCIE KAMIZELKI ZAWSZE !!!
21 października 2020 18:13
W okolicach Starachowic to nie ma zbyt dużo stadnin. Jest wybudowane nowe fajne miejsce , pod bokiem ,że się tak wyrażę. Ale przynajmniej na razie nie można tam jeździć. Może kiedyś ..... a szkoda bo jest i blisko i zdaje się fajnie bo jest ujeżdżalnia odkryta ale jest i hala.
Mówisz zapewne o stajni Państwa Bado. To zamknięty ośrodek nie sądze że kiedykolwiek będzie otwarty na osoby z zewnątrz
Jacky   ZAKŁADAJCIE KAMIZELKI ZAWSZE !!!
21 października 2020 20:20
Mówisz zapewne o stajni Państwa Bado. To zamknięty ośrodek nie sądze że kiedykolwiek będzie otwarty na osoby z zewnątrz

No tak. Ładnie tam jest i blisko. A ja myślę ,że kiedyś będzie udostępniony komercyjnie. W innym przypadku po co taki wielki parking ??? Może jak Gabrysia skończy szkołę i zdobędzie dużo medali to kiedyś będzie szkolić u siebie ? Warunki do jazdy fajne.
Czy są jakieś stajnie w okolicach Stąporkowa/Końskich, najchętniej takie gdzie można umówić się w teren  👀
Halo Świętokrzyskie! Macie jakiegoś dobrego fachowca do kopyt? Chętnie naturalne werkowanie 🙂
Jacky   ZAKŁADAJCIE KAMIZELKI ZAWSZE !!!
15 września 2021 19:39