sklepy internetowe

Ogromny plus, jak zwykle dla LOFT HR, jak zwykle zadanie specjalne, wysyłka na wczoraj i wszystko ogarnięte od ręki 😀 Polecam, już któryś raz mam tyłek ratowany.
Już nie wspomnę o pomocy w dobrze supli 🙂
Minus dla dobry-kon za strasznie dluga realizacje zamowienia. Dzwonilam 3 razy czy cos mozna wyslac szybciej czesc ktora jest (brakowalo jednej rzeczy z calego zamowienia) po czym po 3 tyg oczekiwania dostaje zamowirnie rozlozone na 2 paczki. Jakby od razu nie mogli rozbic na 2 i jednej wyslac wczesniej. Co wiecej w dwoch rozmowach zostalam poinformowana ze paczka dzis zostanie wyslana, a zostala za tydzien.

Mega plus dla pasi-konik. Bardzo duże zamówienie wysłane jeszcze tego samego dnia.
gnl, bergo duże plusy, szybka realizacja i wszystko w porządku 🙂

oraz ogromny OGROMNY! PLUS dla horse trade i django na allegro - to od nich zamawiam najczęściej, bo mam smarta i darmową wysyłkę 😉 Błyskawiczny czas realizacji, zawsze wszystko w porządku, nigdy nie miałam żadnego problemu. Zwroty przez allegro też darmowe i bezproblemowe. To zdecydowanie mój toptoptop.
Szkoda, że więcej znanych sklepów nie prowadzi sklepu na allegro.
Gillian   four letter word
30 września 2021 08:45
LOFT HR - realizacja zamówienia w ten sam dzień, kolejnego dnia rano paczka u mnie 😍
Ogromny plus dla Horse Tack wczoraj złożone zamówienie, dzisiaj paczka już u mnie 😎
ostatnio robię sporo zakupów na allegro i polecam amigo-konie i horsejachttur 🙂 a na ogromnego plusa zasługuje horse-trade, bo wczoraj rano zamówiłam dwie rzeczy, a dziś przed 9 dostałam info, że paczka czeka w paczkomacie 👏
Zaległe plusy dla :
GNL jak zwykle niezawodni,
Loft super szybka wysyłka
Bergo,
Horsetown,
4Equine.
No do żadnego z tych sklepów nie mogę się przyczepić i złego słowa powiedzieć 😍
Plusy dla:
X-horse
GNL
Febro
Zabookuj

Sklepy niezawodne 😀
dairoxroxi, Właśnie przymierzam się do zakupów derki u nich bo mają jakąś akcję na swojej stronie https://horsetack.pl/ .
Aż tak szybko wysłali paczkę?
Tak, moja derka była dostępna jako 1-2 dni realizacji, szybki przelew zrobiony jakoś o 12 i tego samego dnia wyszła 🙂
dairoxroxi, to farcik, bo sklep nie ma za dobrych opinii. Kontakt w razie W zerowy a i czekać można miesiącami (wiem z autopsji)...
Moon   #kulistyzajebisty
05 października 2021 07:13
z Horse-Tack to mam takie spostrzeżenie, że trzeba zamawiać towar dostępny na magazynie - już ze trzy razy u nich zamawiałam coś u nich, ale za każdym razem upewniłam się, że posiadają towar na stanie. wtedy faktycznie - przesyłka bardzo szybka ;-)

a jakby ktoś był ciekaw - moja historia z ntb24 się teoretycznie zakończyła sukcesem, bo - alleluja - dostałam podkładkę :P Ale teraz, jestem ciekawa ile czasu będę prosić o fakturę (co zaznaczyłam w zamówieniu, naturalnie) 🤷
Zdecydowanie nie polecam.

Z kolei zaległe plusy dla: Horse Trade i GNLa <3
U mnie plus dla:
Bergo - ostatnia promocja pozwoliła mi zaopatrzyć się w suplementy dla harpiątek;
HORSETOWN - świetny kontakt i jak obniżają ceny to portfel tak nie płacze, kiedyś zbierałam się z zakupem ogłowia w promocji, zanim się zebrałam cena wróciła do poprzedniej, zapytałam czy jednak da się wrócić do promocyjnej ceny i mam śliczne ogłowie
GNL - tradycyjnie szybko i bez problemu, dzwonią z pytaniem o każdą ewentualną nie wielką zmianą w zamówieniu(bat innej firmy, inny smak przysmaków)
Horsetack - bez problemu, czas realizacji się zgadza, jestem zawsze informowana kiedy mają dostawę kolejnych elementów zamówienia, jak w czasie mieli by się nie zmieścić to zawsze informują o innych możliwościach. Kiedyś zadzwoniłam do nich we wtorek, że na czwartek czegoś tam potrzebuję a termin był 7 dniowy, i miałam na czwartek.
Tym razem mały minus dla BERGO
Z zamówionych 3 rzeczy dostałam niestety tylko jedną. Nie rozumiem czemu mieli na stronie dostępne produkty których nie ma u producenta.
Ja ostatnio w Bergo zrobiłam zamówienie specjalnie żeby kupić jedną konkretną rzecz.. po czym dobrałam sobie jakieś pierdoły. Okazało się że jest wszystko tylko nie ta jedna rzecz (też brak u producenta) 😇 zaproponowali mi zamiennik w cenie 2x mniej korzystnej..
Pati2012   Koński insta: https://www.instagram.com/mygreybay/
08 października 2021 20:36
Plusik dla cavalloshop i Horse and pony. Dobry kontakt i mega sprawna dostawa 🙂
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
09 października 2021 12:50
Plusy dla:
- hippovet - dla nich seryjnie, za super produkty i świetną obsługę 🌷,
- horselinepro - za błyskawiczna przesyłkę,
- tackshop - fajną obsługę i szybką wysyłkę.

I osobny mega plus dla kowalencki.pl - hurtownia kowalska 🌷 kupuje od lat, zawsze można liczyć na dodatkowe informacje, doradztwo w/s sprzętu i ewentualnych zagwozdek kopytnych 🙂 - info dla werkujących. Ceny mają konkurencyjne <3 .
plus dla gnl oraz trok
Moon   #kulistyzajebisty
11 października 2021 19:43
Nudny plus dla gnl’a 😍😍😍
I plus dla allegrowego sklepu Horselen - towar z terminem oczekiwania 8dni, miałam w paczkomacie po 3 dniach 👌😁
Standardowy plus dla GNL 😍
oraz duży plus dla tornado sklep 😁
Ogromny, ogromny!!! plus dla Horse-Trade za zabójczo doskonałą, zaangażowaną i uśmiechnięta obsługę- sama przyjemność zamawiana.

Wielki plus dla HorseQual z Krakowa- wszystko super szybko dostarczone, ślicznie i delikatnie zapakowane, duży wybór i przemiła obsługa, plus gratisy w paczce 🙂
Duży plus dla horze.pl 💖
Chociaż może minus bo mają tak super promocje, że niedługo zbankrutuje 😝
Wielki plus dla loft-hr.pl 😍 mega dobry kontakt, ekspresowa wysyłka.
Dobra, po jakichś 20 zamówieniach z Horze i przyzwyczajeniu się do ich manipulacji cenami regularnymi w trakcie promocji i do, za przeproszeniem, wysrywu promocji, które się zmieniają co 2-3 dni, mam oficjalnie dość.
Ostatnie 2 zamówienia zrobiłam już po kilku tygodniach obserwacji danego produktu, żeby się upewnić, czy rzeczywiście promocja jest promocją. Bo w 80% wcale nie jest. Jak kod promocyjny wchodzi na wszystko, to zawyżają, jak nie wchodzi, to dają promocję. Oprócz zmieniania promocji na dane produkty co kilka dni, zmieniają też ceny regularne, żeby promocja się wydawała większa, co opisywałam kilka stron temu.
Przy jakimś zwrocie Pani z obsługi klienta (mailowo, więc mam to na piśmie) próbowała się ze mną kłócić, że zgodnie z ich regulaminem nie mogę zwrócić produktu i wysyłając mi punkt regulaminu jako dowód, który dotyczył wymiany, a nie zwrotu. W końcu jak się wykłóciłam, że wprowadza mnie w błąd, bo to jest punkt o wymianach, to "och, pomyłka, nie zrozumiałyśmy się" i przyjęła zwrot.
W międzyczasie darmowe dostawy zostały zastąpione darmowymi dostawami do punktów DPD. Ok, mam DPD 200 metrów od domu, niech będzie.
Na moich oczach dwa produkty były wyprzedane, jak przyszła promocja, która je obejmowała, a jak się skończyła, to następnego dnia były już znów dostępne w interesującym mnie rozmiarze, tak jak przed promocją. Jeden. Dzień. Później.
Jak również te szalone kody zniżkowe na 4 dychy za zapis do Newslettera nie działają i ciul. Na nieprzecenione produkty, niewyłączone z promocji i nie działają i chrzań się. Ale spam z Newslettera leci srogi.
Ok, ale mają marki, których inni nie mają, to się męczyłam i obserwowałam. I tak sobie zgarnęłam derkę Weatherbeeta w bardzo dobrej cenie. I czekam.
3 dni robocze na wysłanie plus dodatkowe 6 dni, bo towar sprowadzany od producenta. Derka powinna zostać wysłana w zeszły czwartek (14) najpóźniej. Dziś (21) dostaję maila, że zamówienie aulowano i zwracają kasę. No zajebiście. Późna jesień, koń tej derki potrzebuje, czekam jak głupia. Na infolinii Pani mi czyta informację, która była w mailu, że producent nie ma już tego produktu. No zajebiście, 16 dni potrzebowali, żeby to ustalić? Bo ja serio rozumiem, że nie ma. Żadnej propozycji zamiany, żadnej informacji. Przeciągnęli termin wysyłki o 7 dni i łaskawie napisali, że no nie ma i nie będzie, pocałuj nas gdzieś.
Pani na infolinii zaproponowała mi kod zniżkowy na 15% w ramach rekompensaty. Kod, który WŁAŚNIE JEST DOSTĘPNY NA STRONIE, bo dosłownie od dziś do 25 października jest dodatkowe -15%, łączące się z innymi promocjami. No rekompensata roku. Jak to wytknęłam, to zostało mi zaproponowane zgłoszenie się po dodatkowe 10% mailowo, jak już złożę zamówienie. Ale wiecie co? Jest prawie listopad, więc ogromna większość derek jest już po prostu wyprzedanych. Musiałabym dołożyć więcej niż chciałam lub kupić coś, co nie do końca spełnia moje oczekiwania, żeby skorzystać z tych łaskawych 10%, więc niech się gonią.
Poddaję się. Będę odradzać ten sklep znajomym i sama właśnie zakończyłam z nim przygodę po kilkunastu zamówieniach. Takiego pierdzielnika, chamstwa i naciągactwa to serio ze świecą szukać. Pomijając już fakt, że zamówiłam tę derkę, bo podszewka od derki ich marki rozeszła się na moim stojącym samotnie na padoku koniu po cholernych 4 dniach i musiałam ją reklamować.
Kompletne chamstwo, szczerze odradzam mimo dużego asortymentu. Nie warto się denerwować, zamrażać sobie kasy ani marnować czasu na sprawdzanie, czy tym razem promocja jest rzeczywiście promocją, czy znowu Was próbują zrobić w wała.

Taki minus dla Horze:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

PS. Tak, policzyłam, ile się zmieści myślników na stronie (wersja PC), żeby zmieścić w jednej linii tyle, ile się da. Bo to ma być największy możliwy minus, poświęciłam się.

PS2. Idę napisać maila o usunięcie mojego konta. To dopiero drugi sklep, który mnie tak wkurzył, żebym to zrobiła, z poprzedniego nie korzystam od kilku lat, mimo że jest moim najbliższym sklepem stacjonarnym.
Sivrite, O matko, niezła historia 😱

Ja co prawda mam zupełnie odmienne wrażenia co do tego sklepu ale gdybym miała takie jak Ty, to też na pewno bym sobie z nimi współpracę odpuściła 😩

U mnie horze zawsze wygrywa FAKTYCZNYMI promocjami (wiem ze robią też takie pic na wodę 😝😉 i nigdy z moich (czekaj sprawdzę...) 17 zamówień nie robili mi z niczym problemów, nie opóźniali wysyłki ani nie trafiłam na produkty których już nie produkują.

Szkoda, że miałaś takie okropne doświadczenie z nimi, mam nadzieję, że znajdziesz gdzieś jeszcze jakieś fajne derki 😉
Plamkakochanie, powiem tak - u nich nie ma problemu, póki go nie ma. A jak już jest, to okazuje się, że obsługa klienta to jest jakieś nieporozumienie.
Chociaż te chwyty marketingowe ze zmienianiem cen regularnych i żonglowaniem promocjami tak, żeby przedmioty zawsze były końcowo w tej samej cenie też mnie mocno męczyły. Uważam, że to jest mocno nie fair wobec klientów. Wolę dać zarobić 10 złotych więcej uczciwemu sklepowi, który sprawnie rozwiąże problem bez mojej ingerencji i wykaże dobrą wolę niż takiej firmie.
Wcześniej byłam stałym klientem PE, ze 30 zamówień. Wyszli z Unii, to od 2020 jestem stałym klientem Horze. Akurat jeśli chodzi o podaż na rynku jeździeckim, to naprawdę nie możemy narzekać, znajdzie się inny sklep, który będzie chciał na mnie zarobić i który będzie mnie traktował jak klienta, a nie zło konieczne w dystrybucji sprzętu, z którym najlepiej nie mieć personalnie do czynienia. I może nie będą mnie traktować jak idiotki, z tymi okłamanymi promocjami i rabatami. 😂
Pati2012   Koński insta: https://www.instagram.com/mygreybay/
21 października 2021 22:05
Plamkakochanie, ja się często spotkałam z zawyżonymi u nich cenami niestety
Moon   #kulistyzajebisty
22 października 2021 07:57
Ode mnie plus dla sklepu internetowego Decathlon 👌
Fajnie, że też mają opcję paczkomatów, darmowa przesyłka od 100zł - sprawnie i terminowo 👍

I wciąż miłością wielką kocham ich padokówki... xD
moon kupiłaś może 50tke? 😉
Moon   #kulistyzajebisty
22 października 2021 09:14
faith, nie, obkupiłam sama siebie, w końcu w kilka termo-ciuszków i polarów do stajni 😉

zdanie o pudokówkach było odklejone od tematu 😀
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się