sklepy internetowe

Ogromny ++++ dla TackShop super kontakt, ekspresowa dostawa i miłe gratisiki 😍😍
Ode mnie także plus gigant dla TackShop.pl
Ode mnie kolejny plus dla sklepu 3foule. Bardzo dobra obsługa i kontakt
i ode mnie +++++ dla TackShop - wysyłka ekspres i słodki gratis dla konia 😍
+ dla Horsequal
Plus dla happy-horses.pl
Sprawnie i z darmową wysyłka meszu Nuby w całkiem spoko cenie 🙂
Pati2012,

Ja też często widzę zawyżone ceny (wiadomka marketing) ale dużo razy trafiłam u nich na produkty 40 czy 50% taniej niż gdziekolwiek indziej przy "mega promocjach" w tych innych sklepach i zdałam sobie wtedy sprawę, że warto przeglądać ich stronę 😁

Jak 10 razy promocja jest "sztuczna" to za 11 wrzucą takie ceny, że opłacało się te 10 razy zajrzeć 😂😎
Przykładowo moje ulubione brycze z pełnym silikonowym lejem horze grand prix kupiłam u nich za 209zł (normalnie 320-500zł) Od razu kilka par oczywiście bo taka promka może się nie powtorzyć 😝


no i żeby nie robić za dużego off topa to od razu plusik dla balotade za super kontakt z klientem i szybkie odpowiedzi na meile 💖
Plamkakochanie, ja też tak myślałam i też się z tym pogodziłam. Przeglądałam dane przedmioty miesiąc i dłużej, bo wiedziałam, że jak będzie w końcu prawdziwa promocja, to będzie duża.
Do mojego wkurzenia przyczyniła się też derka ich marki. Podszewka rozpadła się po 4 dniach, mimo że mój koń stoi sam, reklamowałam. Kazali mi ją zniszczyć i wysłać zdjęcia. No kurde, rozumiem jakieś mniejsze rzeczy w ten sposób traktować, ale derkę...? Materiał 1200D. Już raz, że mi ręka prawie odpadła od cięcia, ale mnie to marnotrawstwo po prostu zabolało... Wiem, że pewnie od groma takich reklamowanych rzeczy producenci po prostu wyrzucają, ale jednak samemu pociąć taką derkę było mi trochę przykro.
GP to też moje ulubione bryczesy i też miałam zamiar kupić drugą parę. Ale no nie. Wolę dołożyć i wesprzeć jakąś etyczną firmę niż przykładać rękę do czegoś takiego. Bo sami stworzyliśmy sobie Świat, w którym etyka jest kwestią względną i często zbędną, jeśli kasa się zgadza.
Sivrite,

No to jest mega słabe i mi też byłoby szkoda derkę niszczyć, niestety jak sama zauważyłaś oni te produkty wyrzucają. Pomyśl, że to "tylko" derka a ile dobrego jedzenia czy produktów spożywczych sklepy czy restauracje muszą wyrzucać bo taki mają odgórny nakaz, zamiast dać głodnym i potrzebującym 😒 To dopiero jest nie etyczne...😕

Dobrze chociaż, że w horze uznali swój błąd i mam nadzieje oddali pieniadze lub wysłali nowy produkt...

Rozumiem Cię i myślę, że mniejsze sklepy, może lokalne, mogą mieć inną politykę i pewnie tam powinnaś się udać. Niektóre duże firmy niestety działają jak działają 🙃


Plamkakochanie, nie no, znam też stanowczo duże marki, które mają lepsze podejście do klienta i nie próbują mnie robić w wała. 🤣
Czy ma ktoś doświadczenia ze sklepem Parcour Kielce? Czas realizacji zamówienia 21dni, po miesiącu cisza, dodzwonić się nie można, na maila brak odp…
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
27 października 2021 17:29
Super Plusu dla Tack Shop 🌷🌷🌷 bardzo miłe kupowanie 😀 .
Plus dla 3foule - wszystko super błyskawicznie i sprawnie 🌷.
Plus jak zwykle dla hippovet-u bardzo miło mi być klientem u nich 🌷 .

ode mnie plusy dla gnl i horseandpony, miło, sprawnie i bezproblemowo
dzisiaj mega minus dla Dromy.pl , skusiłam sie i zamówiłam opakowanie boswelii, niby był na stanie , wysyłka 24h i faktycznie wysłane błyskawicznie, moja radość trwała do momentu odebrania paczki z paczkomatu, już w ręku czułam ze tam jest jakiś płyn podczas gdy ja zamawiałam proszek 🙁 nosz,... mi zależy na czasie a oni pomylili zamówienie. telefon oczywiście nie odebrany, standard dla tego sklepu. Przez ostatnie półtora roku robiłam zamówienia z Czech, właśnie dlatego ze kupowanie u polskiego dystrybutora to wieczne problemy, no i skusiłam sie cholerka naiwnie myśląc ze coś sie zmieniło na plus w polskim sklepie 😭
Ja za to daje minus dla sklepu zdrowy koń. Towary oznaczone jako dostępne w 48h okazują sie nie być na stanie. O problemie informacja pojawia sie gdy w stajni juz czekałam na przesyłkę, bo status wysyłki był "oczekiwanie na dostawę" wiec założyłam, ze dostawa do mnie. W mailu otrzymałam info, ze towaru nie ma i nie wiadomo dokładnie kiedy będzie, ale jak będzie to wyślą... i tyle. Postanowiłam zadzwonić z propozycja wymiany na inny, podobny produkt, który maja na juz na stanie. Pani sie zgodziła. Po jakimś tygodniu od tej rozmowy jak nie lepiej przychodzi paczka z towarem zamówionym pierwotnie, którego juz nie potrzebowałam. Mimo zmiany ustaleń. Nas telefon przestał być odbierany. Dostawałam smsy, ze nie mogą teraz rozmawiać. Wreszcie dostałam jakaś mniej automatyczna wiadomość na zasadzie "nie mogę rozmawiać o co chodzi". Po wyjaśnieniu sprawy w smsie, co jest trudne, pani wysłała formularz zwrotu, kazała odesłać towar i obiecała wymienic mi na ten, który ustaliliśmy. Wysłałam paczkę na własny koszt. Miesiąc nie wydarzyło sie nic. Telefon nieodbierany. Na e-mail po kilku dniach reakcja zwrócenia kwoty za towar i przesyłkę, ale wysyłka zwrotu obciążyła moja kieszen mimo, ze to sklep zawinił. Ogólnie fatalny kontakt, fatalne podejście do klienta, ostrzegam tez, ze towary wg strony dostępne od ręki niekoniecznie takie są wiec jeśli zależy wam na czasie tak jak mi zależało to wybierzcie inny sklep. Na początku myślałam, ze mam urojenia, ze nie odbierają ode mnie telefonu ale po przeczytaniu opinii na Google wszystko stalo sie jasne.
Mega plus dla e-cavallo.
Kolejny plus dla Loft h&r, super kontakt, miłe gratisy w paczce.. polecam 😎
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
05 listopada 2021 18:15
Plus dla happy-horse.pl 🌷 bezproblemowo, szybko i bardzo dobry kontakt 🙂 .
Mega Plus dla Tack Shop 🌷🌷🌷 bardzo sprawnie, miłe gratisy i świetne produkty 😍 .
--- dla passion-horse. Zamówione złożone 01.11, opłacone, a 06.11 anulowane bez jakiejkolwiek informacji 🙄
Moon   #kulistyzajebisty
10 listopada 2021 07:11
Nudny + Animalii 😉
i + dla sklepu Hooksa, coś czuję że będę tam częstszym klientem... 🤣🙈
Plusy dla: horsetown, cordeo oraz pasi-konik
Niestety minus dla sklepu Salon Koński Świat.
Zamówiłam na halloween 30.10 derke oraz kaloszki. Dostępność 2 dni, wzielam paczke pobraniowo. Do dziś żadnego maila ani kontaktu z wytłumaczeniem co z zamówieniem. Ciągle wisiało jako "z trakcie kompletowania, przyjęte do realizacji" oraz jako "nieopłacone" - no bralam pobraniowo 🙄.
Gdy dziś napisałam maila o anulowaniu, zrobili to bardzo szybko.
Anulować się da raz dwa, ale napisać czy zadzwonić że wysylka będzie opóźniona czy cokolwiek to juz nie 🙁
Super duży plus dla tundra - wysylka ekspresowa
Plus dla sklep tornado - likwidacja, duze rabaty + miły kontakt i wysyłka.
Nudny plus dla gnl oraz bergo za ceny, szybka wysylke i kontakt.
miły plusik dla tackshopu (i czekam niecierpliwie na BF 😂😂😂 )
Sivrite, Ty się chociaż dodzwoniłaś na infolinię 🙂 potrzebuję na szybko podkładki i owijki na transport, znalazłam dostępne i w najlepszej cenie właśnie na horze.pl. Zamówiłam, zapłaciłam, paczka wysłana i zonk. Link do śledzenia jest, wczoraj niby pokazywało, że paczka wydana do doręczenia (do punktu pick up oczywiście). Dzisiaj tam wchodzę ponownie, bo nie dostałam żadnej informacji, że mogę ją już odebrać, a tam dwie informacje: pierwsza, że odbiorca nieobecny (w punkcie?) i druga, że "brakujące lub niepełne dane". Dzwonię do DPD, a oni mi mówią, że nie mają paczki o podanym przeze mnie numerze... dzwonię do Horze, a tam automat mi mówi, że wyjątkowo w tym tygodniu mogę tylko mailowo się kontaktować...
Czy ktoś miał sytuację na horze.pl że przy przetwarzaniu zamówienia strona się zacięła? Pieniądze mi z konta pobrało, ale maila z potwierdzeniem zamówienia nie dostałam. Napisałam do nich maila, ale jeszcze nie odpisali. Nie wiem, czy cierpliwie czekać, dobijać się i pisać x maili aż odpiszą?
Gillian   four letter word
22 listopada 2021 12:17
Moon tak zamawiała ogłowia i mail doszedł dopiero po dłuższym czasie 🙂
flygirl, jestem w tej chwili w takiej samej sytuacji. Wiem, że mój bank miał jakieś prace i był wyłączony ale kasę mi zabrało. Dzisiaj na drugi dzień dostałam maila o przejściu przelewu. Ale żadnej wiadomości ze strony horze.pl o realizacji zamówienia :/
Mnie wtedy po 3 dniach po prostu pieniądze wróciły na konto, a jak dzwoniłam, to "oni nic nie wiedzą, nic nie ma w systemie"...
hm czyli czekamy 🤷
Moon   #kulistyzajebisty
22 listopada 2021 13:19
Gillian, tyle, że to ewidentnie był mój błąd, bo miałam niskie limity transakcji ustawione... 🙈 i pomimo, że klikałam i strona się przeładowywała, to transakcje kończyły się errorem, bo hajs się nie pobierał w ogóle :P
No i to nie była strona Horze, tylko Hooksa 😉
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się