Dopasowanie siodła

Mam konia z dużym brzuchem. Popręgi asymetrzczne coś tam pomagają, ale szału nie ma. Więc nie ma co liczyć, że taki popręg wszystko rozwiąże. Oprócz popręgu możesz spróbować z podkładką antypoślizgową, bodajże, z horze. Podkładka razen z popręgiem dopiero dały jako taki efekt. Jak dla mnie też te plecy nie są całkiem proste.
Moon,
Podpieram się tym, że na dobrze dopasowanym siodle nigdy nie musiałam tych pasków zapinać (i czaprak centymetr się nie przesuwał), co więcej w większości moich czapraków one są obcięte... 🤷 ale może i masz rację, spróbuję. Nie mam nic do stracenia 😅 a jak pomoże to ozłocę 😜

blucha,
Mój (poprzedni) pasowacz właśnie twierdził że to siodło będzie pasować i dlatego je kupiłam!! 😡😡😡 a mierzyliśmy chyba z 6 czy 7 róznych firm
Ja nie znam się na tyle na dopasowaniu więc słuchałam mądrzejszych, a okazało się, że nie ma nikogo wystarczająco mądrego żeby mi pomógł 🤦

Iskra de Baleron,
Aż mi podniosłać ciśnienie 😝 To właśnie mi wmawia moja obecna pasowaczka!! Że niby jak siodło delikatnie mostkuje to ok bo koń tam sobie podniesie plecy i będzie wszystko super ekstra 🤦🤦🤦 😒 Sorry ale do mnie też to nie przemawia, jak coś nie jest dopasowane i w 100% wygodne to jakoś nie widzę mojego konia pracującego na 100%.....

lillid,
Tak, zapomniałam zupełnie o tych przystułach! 🙈 Jutro już sobie zapiszę w telefonie żeby je zapiąć inaczej 🤦
Popręg mam anatomiczny, niestety jedyny jaki mi nie obciera konia.. On specjalnie ma leżeć dalej od łokcia i z tyłu (załączę zdj)
Wymiana popręgu odpada niestety. Teraz wymieniam tylko na dłuższy a znaleźc popręg 150cm+ to już samo w sobie jest osiągnięcie 😫
Zapnę te paski od czapraka tam gdzie je jeszcze mam, może akurat coś to da🤷 tym bardziej w połączeniu z zapiętymi inaczej przystułami...


keirashara,
Jak patrzę na zdjęcia teraz to faktycznie on nie ma prostych pleców.