Końska Rewia Mody XV (2021)

Abstrahując od stypiarskich klimatów 😉 Desert Rose skompletowane z bluzka i legginsami z Maximilian Equestrian. Landryna będzie totalna bo zamówiłam jeszcze do kompletu ogłowie z rosegold dyjamentami z Crystal Crown ale cóż ...jak szaleć to szaleć 🤣
Jakość ES to po prostu sztooos �
IMG_20211130_121642.jpg IMG_20211130_121642.jpg
wątek zamknięty
feno, - ojaaaa, nich młody szybko rośnie 😍 Będzie pięknie!
kotbury, - pokazuj na modelu, a nie szczujesz 😁
wątek zamknięty
keirashara, co ty! Żulę założyć bo za ładne! 🤣
Serio.
nie wiem z czego to wynika ale w życiu nie miałam w rączkach tak top exclusive rzeczy dla konia.
Foty tego nie oddają- nawet te sklepowe.
Kupiłam też bluzę i materiał jest czymś pomiędzy mikrofibrą a softshelem - fajoski!


Przykra prawda też jest taka, że ja jestem fotograficzną pipą. I nie umiem w zdjęcia tak totalnie.
wątek zamknięty
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
30 listopada 2021 13:29
Motylrebel, Można gdzieś znaleźć lepsze zdjęcia? Albo możesz podlinkować skąd ta pochodzi? Bo ja tu nic nie widzę w sumie, rozmazane trochę i ciemne. Ten zielony (o ile to jest zielony, a nie czarny) to chyba coś dla mnie będzie 😉 No i fakt, że to logo paskudne i wielkie takie :/
wątek zamknięty
feno, ja cie, ale będziesz barbie ze swoim koniem! Jeszcze musisz jakieś owije, żeby był full wypas komplet 😀
wątek zamknięty
Feno - róż będzie moim następnym zakupem!
wątek zamknięty
lusia722   poskramiacz dzikich mustangów i jednorożców
30 listopada 2021 14:39
feno, wow, na Twojego konia to będzie petarda
kotbury, ja totalnie nie jestem fanką printów, ale Mamba Coffee chodzi za mną mocno.
Na kucyku takie rzeczy niestety trochę giną
wątek zamknięty
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
30 listopada 2021 14:39
<b>Aleks,</b> ja też myślałam, że nie jestem fanka print, ale miałam parcie na szary czaprak i dobrze, że wzięłam ten, bo na żywo jest petarda.
kotbury,