sklepy internetowe

Uwaga po około miesiącu dostałam maila od horze, że moja derka będzie za tydzień dostarczona 🙄 Swoją drogą dostałam taka informację:

"...W związku ze zmianą oprogramowania w naszym magazynie pojawiły się zaległości w wysyłce niektórych przesyłek.

W niektórych przypadkach zdarzyły się też dłuższe opóźnienia, za które bardzo przepraszamy!

Dokładamy wszelkich starań i pracujemy z najwyższym priorytetem, aby znaleźć najlepsze rozwiązanie, aby jak najszybciej wysłać Twoje zamówienie. Niestety musimy prosić o trochę cierpliwości. Jak tylko Twoje zamówienie opuści magazyn, wyślemy Ci e-mail z kodem do śledzenia przesyłki.

Obecna sytuacja absolutnie nie spełnia standardów, jakich oczekujemy od siebie dla naszych klientów. Z tego powodu polepszenie jakości dostaw i obsługi uczyniliśmy naszym priorytetem na nadchodzący rok..."


Więc jeśli ktoś czeka na magiczną przesyłkę z horze.pl to być może to jest powód opóźnień
Sasini moja paczka w końcu doszła. Ale hmm nie chciałabym powtórnie wpakować się w taki bajzel
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
10 grudnia 2021 15:05
Moon koleżanka kupowała i też bardzo spoko 🙂 .
Z lekkim dreszczykiem skusilam się na zamówienie derek na BF w Horze.pl. Jestem miłe zaskoczona. Pierwotnie wyskoczyło mi, ze dostawa na 19-21 grudnia. Następnego dnia napisałam maila z pytaniem, czy będą realizowac, czy skasują. Dostałam odpowiedz w poniedziałek, ze wszystko jest ok, tylko musza dojsc do nich derki firm partnerskich które tez zamówiłam. Derki przyszły do mnie dzis, także sporo przed terminem jaki wskazali. Także pozytywnie. Sporo kasy zaoszczędzone, bo akurat realnie konkretne promocje były na te dery.
Do mnie właśnie też dzisiaj napisali, że derka będzie z poniedziałek. Więc tez przed terminem który uwzględnili w opóźnieniu. Uf
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
13 grudnia 2021 08:15
Ja też z Horze dopiero co zamawiałam i przyszło przed planowanym terminem. Wcześniej też nigdy problemów nie miałam z tym sklepem.
To ja chyba mam mega pecha do tego horze, bo na 3 zamówienia z 2 był/jest problem, a o 3 oprócz tego, że przyjęli, to nic nie wiem. W pierwszym nie było połowy rzeczy mimo, że niby miały być dostępne i ups, nie zrobił im się zwrot wpłaty, musiałam się upominać dwa razy. To co było doszło spóźnione ponad tydzień. Drugie miało być na 6/12 (zamawiane z magazynu 26/11), dzisiaj mamy 14/12 i podobno idzie (dane elektroniczne paczki wprowadzili dopiero 6/12, a kurier paczkę odebrał 10/12. Chciałam to anulować to nagle już jest na palecie i się nie da). Kiedy dojdzie - nie wiem. Trzecie pod znakiem zapytania. Czwarty raz raczej tam nie zamówię, szkoda czasu i nerwów. Z Febro, GNLa i Equishopu w tym samym czasie miałam paczki na drugi dzień, jakoś oni potrafią ogarnąć black friday'owy i przedświąteczny szał.
panibelynda, Moje zamówienie z 26.11 w dobry koń dopiero jutro kurier ma dostarczyć także.... nie wszystkie sklepy oprócz horze potrafią się ogarnąć 😂

Za to horze moje zamówienie dostarczyło 4 dni później niż przewidywali ale mi to akurat różnicy żadnej nie robiło bo nic pilnego tam nie miałam 😅
Plamkakochanie, to ja podobne opóźnienie z Black Friday mam z horsetack, niby problem z dostawą horseline... No nic, czekam.

Ogromne plusy standardowo za mega szybką obsługę: bergo, pasi-konik, pegazshop i agroarm.pl
Moon   #kulistyzajebisty
16 grudnia 2021 05:51
Wielki plus dla Horse-Trade 👌😁
A ja chyba z minusem dla bergo . Zamówiłam w na bf derkę w konkretnym kolorze ( czarnym - kto ma brudasy ten rozumie 🤣😉 fakt czekałam krócej niż trzeba było ale dostałam derkę.... Turkusową. Ok jest bardzo ładna ale ... Żadnej informacji żadnego pytania czy może być inny kolor ani nic . Z racji tego że potrzebowałam jej na juz to nie odsylam ale niesmak jest. Tym bardziej że dla drugiej koniny dokupiłam taka sama jaka miała być ( czarna) żeby miały identyczne. No niby nic a jednak.
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
16 grudnia 2021 08:08
Akatash, Może pomyłka zwyczajnie?

Plus dla HorseQual Zamówienie szybko wysłane, miłe gratisy w środku. Niestety musiałam zwrócić, bo rozmiar nie pasował. Zwrot mega przyjemny, trzy kliknięcia i gotowe, bez odsyłania na własną rękę, formularz zwrotu generuje kod do paczkomatu. Niby pierdoła, ale lubię taką wygodę, dla mnie to duży plus, że to się "samo" ogarnia.
Super plus dla TackShop cudowna kartka świąteczna w środku 😍
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
20 grudnia 2021 12:42
Przedświąteczny mega plus dla:
- hippovet
- 3foule
- happyhorses

za błyskawiczną przesyłkę 🌷🌷🌷
Usagi   Unikalne ciasteczko
30 grudnia 2021 08:34
Plus dla jaszym.pl za dobry kontakt, miły gratis i błyskawiczną wysyłkę 🌷
Po raz kolejny wielki plus dla TackShop �
Wszystko jak zawsze ekspresowo i bez żadnych problemów 🙂
Moon   #kulistyzajebisty
30 grudnia 2021 13:04
Nie pisałam, ale też monotematyczny plus dla Tackshopu 😍😍😍
Czy macie jakieś doświadczenia ze sklepem Polski Żłób? Chodzi mi zarówno o jakość ich ziół jak i o obsługę klienta - czy paczki przychodzą na czas itd.
Moon   #kulistyzajebisty
30 grudnia 2021 19:51
Fatalita, bardzo dobry kontakt i szybkie przesyłki.
Moon, dziękuję za szybką odpowiedź! 🌷
Tackshop - moja nowa miłość. Wieeelki plus.
... jak będę na kacu na nowy rok to chyba popełnię ponowny grzech tej samej wyprzedaży, hehehe
Konik - pierwszy minus, niestety. Kupilam z dostepnoscia 1 dzien (w magazynie) 2 rzeczy, obie pilne, przysłali mi smsa ze niestety ale mieli blad w systmie i 1 z tych rzeczy jest dopiero w dostawie. zadzwonilam do nich i tlumacze ze pilne, ze zalezy mi na jakn najszybszej wysylce i tylko dlatego u nich zamowilam.
Pani ze sie skontaktuje i da znac. Nie dała, dzwonie znowu, ona ze bedzie w piatek. To mowie ze chce wymienic na inny produkt za doplata i sobie kupie gdzie indziej.
Mieli zmienic w systemie, przyslac maila z informacjami o doplacie.
Dalej cisza. Napisalam maila. Nic.
Nastepnego dnia dzwonie, juz wkurzona, pani radosnie ze tak, mozemy wymienic ale ona sie musi z ksiegowa skonsultowac w sprawie doplaty.
W tym momencie zaczełam juz być niemiła.
W koncu mi wyslali tego samego dnia nie czekajac na doplate (szalone 10 złotych)

Gdybym sie nie dobijała to czekałabym tydzień.
Szkoda, ze gdy sprawa jest pilna i klient nie moze czekac to nikt sie kompletnie nie przejął :/
Moon   #kulistyzajebisty
31 grudnia 2021 10:14
Remson, w Koniku najlepiej kupować chyba stacjonarnie. A moja teoria się potwierdza - albo mają kijowy system sklepowy (Presta? Magento? Albo jakiś dedyk) albo po prostu go nie potrafią/nie chcą obsługiwać na bieżąco i tak jak bozia przykazała, co też mnie niebotycznie irytowało, jak online zamawiałam. Obecnie Konik jest też w Gdańsku, więc jeśli mam potrzebę, to po prostu jadę osobiście.
No ja niestety śląsk, a Konik, Bergo i GNL to moje podstawowe sklepy.
Bergo neistety nie miało tego co potrzebowałam najbardziej bo pewnie od nich bym zamówila - oni faktycznie wysylaja natychmiast.
Konik do tej pory tez wysylal zawsze szybko.

Zreszta to nie jest problem, gdyby od razu mnie poinformowali ze jednak nie ma i nie bedzie do konca tygodnia i zmienili na to na co prosiłam.

<b>Remson,</b> w Koniku najlepiej kupować chyba stacjonarnie. A moja teoria się potwierdza - albo mają kijowy system sklepowy (Presta? Magento? Albo jakiś dedyk) albo po prostu go nie potrafią/nie chcą obsługiwać na bieżąco i tak jak bozia przykazała, co też mnie niebotycznie irytowało, jak online zamawiałam. Obecnie Konik jest też w Gdańsku, więc jeśli mam potrzebę, to po prostu jadę osobiście.
Moon,

Może to zabrzmi głupio ale ja ich spróbuję "obronić"🙂
Chodzi o to, że oni maja kilka giga sklepów stacjonarnych i do tego internetowy oraz są ze stoiskiem na wielu imprezach, choćby teraz byli na cavaliadzie w Poznaniu.
I oczywiście, ja wiem, rozumiem, że jak ktoś mówi, że zadzwoni to powinien itd. tylko też ogarnięcie takiego flow informacji - stany magazynowe z wielu miejsc, plus fakt, że mają chyba jeden z najszerszych asortymentów, a do tego ceny nie z kosmosu może generować większa ilość błędów, typu właśnie, dostępne/niedostępne, jak wymienić jak dopłacić itd.

Trzeba też pamiętać, że jest końcówka roku, składane są zamówienia i "deklaracje zamówień" na następny rok i równocześnie robione są inwentury.
To jest "Crazy time" dla sklepów.
Moon   #kulistyzajebisty
31 grudnia 2021 11:21
kotbury, jasne, masz rację. O swoich spostrzeżeniach nt ich systemu sklepowego już pisałam tu, i to nie było pod koniec roku i na pewno na sporo przed tym, jak otworzyli sklep w Gdańsku 😉 tak Btw.

A obsługę gnla i bergo nieustannie kocham miłością wielką <3
To ja dla odmiany dam Plus dla Konika. Zamówiłam 2 rzeczy, nie zwróciłam uwagę na realizację. Jedna od ręki druga 7dni. Sami do mnie napisali, poprosiłam o wysyłkę jednej od razu a druga ze odbiore w Gdańsku, bez problemu, już mam paczkę w paczkomacie z tą rzeczą od ręki dostępna.
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
31 grudnia 2021 16:56
- dla Amigo Za nie dokonanie zwrotu kasy na czas, minęło już 15 dni od czasu kiedy dostali paczkę ze zwrotem. Za nie posiadanie na stronie rzeczy dostępnych, a posiadanie rzeczy niedostępnych... No za ogólny burdello bum bum na stronie 😉 Nie są to jakieś wielkie minusy, bo i kontakt jako taki był, dodzwonić się dało. Mam nadzieję, że pieniądze w końcu odzyskam, ale jednak przywykłam do lepszej obsługi klienta stąd jakiś taki niesmak 🙄
Gillian   four letter word
31 grudnia 2021 17:47
Czy macie jakieś doświadczenia ze sklepem Polski Żłób? Chodzi mi zarówno o jakość ich ziół jak i o obsługę klienta - czy paczki przychodzą na czas itd.
Fatalita,

Zamówienie wczoraj o 14, dzisiaj rano kurier pod domem. Naprawdę szacun i czapki z głów. Oni to chyba helikopterem rozwożą…
<br>
<b>Fatalita,</b> <br>
<br>
Zamówienie wczoraj o 14, dzisiaj rano kurier pod domem. Naprawdę szacun i czapki z głów. Oni to chyba helikopterem rozwożą…

Gillian, to się nazywa korzystać z dobrej jakości usług fulfilmentu (czyli, że twoje stany magazynowe są w centrum logistycznym ogarniętym, które ma kurierów kilka razy dziennie i od razu za ciebie wysyła).
Mam takiego klienta w sercu Wlkp, który takie usługi prowadzi. Jak ktoś ma sklep i chce mieć obsługę duuużo lepszą niż w Amazon czy Arvato to serio- zapraszam na priv. Za rękę poprowadzą jak wpiąć swój system zamówień w ich, a do tego mają ofertę na foody i farmacje - czyli jest tak czysto, że z podłogi można tam żreć i poodzielane regały i wiele innych wymogów spełnione.
Jak tam byłam pierwszy raz to to dla mnie kosmos był, byłam pod takim wrażeniem, że tak można logistykę ogarnąć i jeszcze mieć ludzkie, wręcz "personalne" relacje z własnymi klientami.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się