Groundwork, Liberty Training i wszystko dookoła.

Muchozol2   Nie rzuca się pereł przed wieprze ;)
23 stycznia 2022 19:51
Historie wielu naturalsowych panien, których konie zaczęły je atakować, podgryzać, być agresywne po takiej pracy z ziemi są dość częste niestety.
Jak się nagradza konia za przejawy agresji* (stęp hiszpański, dębowanie) to co się dziwić. Trzeba mieć olbrzymie doświadczenie, żeby nie dać koniowi przejść granicy.
* zastosowałam skrót myślowy, ale chyba jasny
Tamte też jest dla każdego.
Nie jestem profesjonalistą. Ale mylenie tych pojęć mnie wnerwia.

O! Tu przez pierwsze sekundy ten gość robi to, co mi "konia naprawiło";

- zmienia mu "zwrotnicę" 🙂
Ja go uwielbiam. Teraz nam się kontakt urwał bo on już jest w bardzo podeszłym wieku i w covidowej panice jego żona o niego.
Natomiast jeszcze jakiś czas temu byłam mu wdzięczna za korespondencję.
Ogólnie to na końcu tego filmu jest jedna z wieeeelu mega dokładnych książek z precyzyjnymi instrukcjami na temat pracy z ziemi.
Innymi słowy - to wszystko już było, a my tu na forum naszymi dyskusjami nie jesteśmy w stanie nawet "liznąć" tematu.
Osobą bardziej kontaktową, która wskaże literaturę zainteresowanym jest Paul Belasik. podpowie także, co jest przetłumaczne na angielski.

Fajnie pracę z ziemi pokazuje też Anja Berajn.
Muchozol2, ja zrozumiałam. I się zgadzam.

Nagradzanie "krzywienia się konia", czy z siodła czy z ziemi zawsze się mści. Ale to moja opinia.
Widzę ludzi, oganiających konie na halterku bo "kontrola i ustępowanie od nacisku"... a dupa w odwrotnej rotacji. I ćwiczą dwa lata i kule im się nie zderza, że 3 razy robi dobrze, a 3 razy się szczurzy albo próbuje nawiać i tak od dwóch lat. I oni nadal nie wiedzą dlaczego...
I potem kucyk pełną piz.ą wywozi dzieciaka z placu. Po każdej takiej akcji od nowa takie okręcanie tego kuca na halterze na kółku wielkości hula-hop..
Nie wiem kogo mi bardziej szkoda- tego konia czy tych ludzi w sumie...