sklepy internetowe

anetakajper, ja zamówiłam w sobotę pierwszy raz i dostałam potwierdzenie, ale dopiero po kilkunastu minutach później.
anetakajper   Dolata i spółka
07 lutego 2022 12:32
Fokusowa, No już doszło. Mam w ofertach 😉
OGROMNY MINUS i przestroga dla wszystkich przed zakupami w sklepie Cordeo!!!
Gwoli wstępu- 90% wszystkich swoich zakupów, zarówno jeździeckich jak i pozostałych, robię w internecie w Pl i za granicą, a tak to mnie chyba jeszcze żaden sklep nie wk*****.
Zrobiłam w Cordeo zakupy na Black Friday (26 LISTOPADA 2021 r.). Zamówiłam derkę, wodze brązowe pony, ostrogi i paski do ostróg. Zapłaciłam za całość przelewem natychmiastowym.
I czekałam,
Czekałam.
Czekałam.
15 grudnia, po tym jak napisałam zapytanie gdzie jest moja paczka, została do mnie wysłana przesyłka z derką wraz z informacją, że ostróg i wodzy narazie nie ma i trzeba będzie dłużej poczekać.
Czekałam zatem dłużej.
13 STYCZNIA napisałam kolejną już wiadomość z prośbą o wysłanie zamówienia. Pani z obsługi odpisała mi, że wodzy brązowych pony w zasadzie NIE MA I NIE BĘDZIE, mogę sobie wybrać albo czarne albo full. Nie potrzebuję ani czarnych ani full, w związku z tym poprosiłam o wysłanie samych ostróg i zwrot pieniędzy za wodze.
16 stycznia zostały do mnie nadane ostrogi, które rozwaliły się podczas pierwszej jazdy (to były takie metalowe z plastikową kulką, kulka odpadła po pierwszym użyciu). Napisałam tego samego dnia do sklepu, że chcę zwrócić ostrogi, opisałam co się stało, załączyłam zdjęcia. Miła Pani powiedziała mi, że będzie problem z reklamacją, bo nie mam paragonu (zamówienie było za pośrednictwem ich strony internetowej, płatność przelewem).
A teraz wisienka na torcie. Jest 7 lutego. ZWROTU PIENIĘDZY ZA WODZE ZAMÓWIONE 26 LISTOPADA NIE MAM DO DZIŚ.
Uprzedzając pytania- tak, upominałam się- NIE RAZ.
Zatem serio- NIE POLECAM.
Moon   #kulistyzajebisty
09 lutego 2022 10:16
Nudny plus dla gnl'a - zamówienie zrobione i opłacone o 7, przed 10 mail, że wysłane 😍
I duży plus dla voltowego usera Magdalena - Emiliada 😁
Ode mnie plusy dla
+ GNL
+ Horze.pl
+ Bergo
Plus dla GNL, zamówienie miało być zrealiziwane 10 do 14 dni roboczych, po tygodniu paczka była już u mnie 😉 do tego miły gratis w paczce (zapach do auta, właśnie był mi potrzebny, więc teraz mam z koniem 😉 )
Pati2012   Koński insta: https://www.instagram.com/mygreybay/
09 lutego 2022 15:09
Plus dla podkowa - szybko wysłane i bezpiecznie opakowane 😁
Pati2012 to szczęście! Mnie ze sklepu Podkowa zawsze przychodzą suple w pękniętych wiadrach... Za każdym razem mam połowę zawartości rozsypaną do paczki...
Post został usunięty przez autora
Ode mnie plus dla horze.pl.
Bałam się zamawiać, bo czytałam tu wiele złych opinii, ale promocja mnie skusiła, a dodatkowo jeszcze był kupon na -80 zł, który się łączył z promocjami. I zamówiłam.
Zamówione w niedzielę, dziś już kurier pod bramą 😀
Hej, czy ktos poza mną ma problemy z patnością blikiem w Horze? Skladam zamowienie, wszystko sie procesuje, kasa schodzi z konta, po czym nie dostaje żadnego potwierdzenie zamowienia na maila ani nie widac nowego zam na moim profilu na stronie, a bastepnego dnia kasa wraca na konto jako zwrot 😓
plusy dla gnl, pegaza i konika
lusia722   poskramiacz dzikich mustangów i jednorożców
11 lutego 2022 15:55
Plus dla Horse&Pony
Kolejny plus dla Tack-Shop.pl
i plus dla Planteon
Moon   #kulistyzajebisty
11 lutego 2022 19:14
Jakie opinie o sklepie HorseQual?
Nie znam pisząc szczerze i nigdy nie robiłam tam zakupów, a widzę że mają jeden interesujący mnie przedmiot na stanie 😉
Moon, Kupuję u nich stacjonarnie ,nigdy nie miałem z nim problemu. .
zembria   Nowe forum, nowy avatar.
11 lutego 2022 19:38
Moon, ja dziś chciałam kupić jedną rzecz z promki na fb, obniżka rosnąca, to mimo że jest wymienione, że to objęte promocją, to dostałam odpowiedź, że nie jest. Odpisałam, że ok, ale na fb jest napisane, że jest, to po jakimś czasie dostałam meila, że no faktycznie jednak jest 😅 Zdążyłam kupić gdzie indziej. Polecam najpierw dowiedzieć się u źródła czy mają daną rzecz i za ile 😉
Moon   #kulistyzajebisty
11 lutego 2022 19:42
zembria, akurat nie chcę niczego Eskadrona/Pikeura :P
Zaryzykowałam i kliknęłam, podobnież towar na magazynie, gotowe będzie do wysyłki w poniedziałek, zobaczymy 😉
Moon, - ja kupowałam kilka razy, same plusiki mogę im wystawić 😁 Pierwszy zakup robiłam przez telefon, przed oficjalnym otwarciem sklepu, więc spokojnie.
Moon, sklep prowadzą bardzo sympatyczne i pomocne dziewczyny. Potrafią sprowadzić rzeczy niesprowadzalne 😉 jest to ulubiony sklep moich znajomych 😉
Moon   #kulistyzajebisty
12 lutego 2022 08:25
Dzięki dziewczyny, czekam zatem na urodzinowy prezencik dla Kulistego 😁😜
anetakajper   Dolata i spółka
13 lutego 2022 13:08
Plus dla HORZE.PL paczka w ciągu 5 dni.
Moon   #kulistyzajebisty
14 lutego 2022 14:11
No to oficjalny plus dla HorseQual, bardzo sprawna przesyłka, nawet w sobotę maila dostałam z fakturą i datą wysyłki zamówienia 😱😉
Plus dla horze.pl. Nie dość, że kupiłam derkę o 220 zł taniej niż cena regularna (we wszystkich sklepach taka sama) to samo zamówienie bezproblemowe, paczka przyszła w przedziale czasowym, który był określony.
+ dla sklepu www.odziez-jezdziecka-z-drugiej-reki.pl z Krakowa, kupiłam przez allegro ale widzę, że można bezposrednio na ich stronie, duży wybór używanej odzieży jeździeckiej w fajnym stanie i bardzo dobrej cenie. Paczka szybko do mnie przyszła, ładnie zapakowane i miły gratis w środku 🙂 Polecam.
Mega plus dla GNL, za swój błąd stanów magazynowych wzięli na siebie dosyłkę brakującego zamówienia. Bez konieczności upomnienia się o to 😉
Czy ktoś wie co się stało z siodlarenka i czy będzie jeszcze normalnie funkcjonować?
Siodlarenka chyba zmieniła nazwę. Ale nie mogę znaleźć ich nowych namiarów.
zamawiał ktoś coś ze sklepu andes?
duży plus dla sklepu Konik.
Zamówionego przeze mnie uwiązu jednak nie było na stanie, ale dostałam błyskawiczną informację oraz propozycje innych dostępnych uwiązów w interesującym mnie kolorze. Dzięki temu reszta zamówienia nie była wstrzymana i całość dostałam po dwóch dniach 🙂 Super kontakt i załatwienie sprawy.
Czy miał ktoś problem ze sklepem Tornado? Już zlikwidowany, ale w styczniu robiłam zamówienie, dostałam maila, że brak produktów które zamówiłam, poprosiłam o anulowanie i zwrot kasy, ale niestety do dnia dzisiejszego zwrotu pieniędzy brak...
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się