Kupno konia

xxagaxx, dziękuję, ale najdalej skąd chce sprowadzić konia to Belgia, Holandia, chociaż zależy mi aby było jak najmniej pośredników, więc najlepiej Niemcy, Polska. Ale dziękuję!
BUCK, ooo dobry pomysł, napiszę do niej, może coś podpowie 🙂 dzięki!
kotbury, szukam młodego konia, 2-3 latka, z dobrym ruchem, docelowo ma zostać w Polsce, najpierw na łąkach, później do osoby, która by go wzięła w trening (taką osobę mam i chciałabym również jej zlecić kupno konia), żebym koń "był gotowy" jak wrócę ze stanów. Tylko kompletnie nie mam doświadczenia jak to wygląda od strony prawnej, jak to ugryźć by każdy był zabezpieczony.
Post został usunięty przez autora
Anetkis, zobacz sobie profl na FB "Prawo & Konie" ja sobie czasami podczytuję co oni tam piszą na profilu, niedawno było o zawieranych umowach przy oddaniu konia w trening, Może warto się z nimi skontaktować w celu przygotowania takiej umowy. Myślę, że lepiej takie zabezpieczenia prawne ogarniać z kancelarią, oni specjalizują się sprawach jeździeckich.
Anetkis, Przelicz sobie koszty utrzymania i treningu konia, bo moze sie okazac, że taniej wyjdzie kupić juz wyszkolonego konia. Wtedy też kupując masz większa pewność, że koń Ci przypasuje bo będziesz mogła na niego wsiąść. Młodzik kupowany w ciemno i szkolony nawet przez najlepszego rajtra niekoniecznie Ci bedzie pasował. Możecie mieć inne temperamenty a i koń może np. zbyt wybijać w kłusie jak na Twoje mozliwości.
MATRIX69, dziękuję!
diuk, doskonale sobie zdaje sprawę na czym polega ryzyko w kupnie młodego konia, ostatniego konia, który był u mnie 7 lat również kupiłam jako mlodziaka. Przy koniach już dawno przestałam liczyć co mi się opłaca, a co nie, bo samo posiadanie konia to się nie opłaca 😂😂