sklepy internetowe

_Gaga, Ja jestem bardzo wyrozumiała, ale to jest jakiś żart. To nie jest moje pierwsze siodło, nie siedzę w tym od wczoraj, nie wymagam od niego cudów jedynie kontaktu. Mam swojego niezależnego saddlefittera który jest zarobiony i jeździ od trójmiasta do Krk a i do mnie do Opola znajdzie czas jak trzeba. Ale mam z nim kontakt odpisuje po 2 - 5 dniach - jak ogarnie. Więc jeśli tak ma wyglądać serwis tego siodła to to będzie masakra. Dla porównania Pani z Buteta odpisuje bardzo sprawnie na maile, udzieliła mi informacji na wszystkie moje pytania i będzie u mnie do 2 tygodni, Pan z Devo odpisuje na maile w ciągu 4-5h bardzo merytorycznie, jeśli chodzi o kontakt z Mayerem to mam od zeszłego roku i bardzo sprawnie - jak jest siodło testowe to jest jak trzeba poczekać to też informuje odbiera telefony odpisuje nie ma problemu. Da się utrzymać kontakt a siodła zwłaszcza nowe wymagają korekty co 6-8 tygodni to czarno to widzę. Mega zależy mi na Amerigo bo na wełnie - je nieforemna, koń nietypowy. A jak nie to w akcie desperacji zdecyduje się na latex. To moje 6 siodło skokowe w ciagu 2 lat, mam też ujeźdzeniówke - jestem zaprawiona jeśli chodzi o serwisy i między innymi dlatego Rene i Prestiga skreśliłam na starcie.
Kuniaa, Rene też jest wełniane nie? Aż tak źle? Bo to był mój pomysł w razie co 😉
Czy Meyeer może być na wełnie? czy tylko lateks?
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
26 maja 2022 15:46
Ale czekajcie, facet chyba nie prowadzi działaności charytatywnej, tylko biznes zwykły. Jak serwis jest kiepski, to trzeba zatrudnić kogoś do pomocy, albo zmienić model biznesowy.
lusia722   poskramiacz dzikich mustangów i jednorożców
27 maja 2022 14:23
To ja wpadam z plusem dla Bling4pony
Moon   #kulistyzajebisty
28 maja 2022 18:28
Plus dla Pasi-konika 😍
Plus dla pasi konika za serio ekspresową wysyłkę.
Plus dla bergo za świetne ceny oraz szybki zwrot 🙂
Wielki plus dla sklepu Patataj ze Świdnicy, znanym na facebooku jako profil Sandra Patataj, fajne buty jeździckie w niskich cenach, krótkie, długie, do jazdy i do stajni. Polecam zwłaszcza te powystawowe 😁 za małą kasę można mieć fajne, firmowe butki z ofrety Kramera. Ja kupilam tam już 8 parę i jestem bardzo zadowolona, buty używam nie tylko do jazdy i stajni ale też do ogródka i ciorania po placach zabaw, nadal jestem zadowolona z jakości.Jak ktoś szuka fajnych tanich butów to polecam Sandra Patataj na fb.
A mnie to już wkurza, więc... minus dla gnl za ściemnianie o promocjach na "wszystko", a drobnym druczkiem dopisywanie czego jednak nie obejmuje promocja. W relacji na insta wrzucone info, że promocja na wszystko (bez żadnych gwiazdek, adnotacji itp., a dopiero po wejściu na stronę/profil informacja, że "wszystko" to jednak nie jest takie wszystko, jak by się wydawało. Do tego jeszcze wyłączanie rabatu lojalnościowego, że jak się chce kupić produkt, na który normalnie miałoby się zniżkę stałego klienta, to trzeba czekać, aż się promocja skończy.
OGROMNY - dla galloper.pl
Zamówiony kantar Mattesa - zwykły naturalny ale cały w futrze przysłali obszyty tylko cześciowo. Na informacje o pomyłce Pani twierdzi że nie że zamówiony towar został przysłany i teraz najlepsze. Kantar sprzedany w cenie tego w całości obszytego futrem naturalnym, strona z przedmiotem znika ze strony sklepu i wyświetlają się nowe zdjęcia już częściowek ale dalej widoczna jest w Google, brak możliwości zwrotu - bo mattes na zamówienie, na paragonie i w mailu potwierdzającym zamówienie jest tylko " Kantar Mattes" - tak więc odradzam.
IMG_7316.JPG IMG_7316.JPG
IMG_7317.JPG IMG_7317.JPG
Kuniaa, masz prawo do zwrotu zamówienia dokonanego przez internet w ciągu 14 dni bez podania przyczyny. Z resztą dostałaś produkt nie zgodny z ofertą (opis, zdjęcie). Ja bym walczyła, bo to nie kantar za 40 zł...
Kuniaa, - też bym walczyła i rzuciła "rzecznik praw konsumenta", bo po tym zwrocie wiele sklepów magicznie uznaje jednak reklamacje 😉
Pati2012   Koński insta: https://www.instagram.com/mygreybay/
14 czerwca 2022 15:44
Kuniaa, nie darowałabym, mają obowiązek zwrot przyjąć 😉 towar niezgodny z opisem to jedno, a dwa możesz przez neta właśnie zwracać z byle powodu 🙂
Dziewczyny, nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu, jeśli towar jest wykonany na zamówienie. A ten kantar jest, ma konfigurację niby.
Ale wszystkie te 5 zdjęć nadal w Google'u przypisanych jest do tego kantara, więc no... sytuacja mocno chusteczkowa.
Przechwytywanie.PNG Przechwytywanie.PNG
Czy ktoś zamawiał ostatnio z oficjalnej strony Le Mieux? Albo poleci dobrze zaopatrzony sklep w Le Mieux w UE?
donkeyboy   dzień jak codzień, dzień po dniu, wciąż się dzieje życia cud
20 czerwca 2022 09:28
Post został usunięty przez autora
Dziewczyny, nie ma obowiązku przyjęcia zwrotu, jeśli towar jest wykonany na zamówienie. A ten kantar jest, ma konfigurację niby.
Ale wszystkie te 5 zdjęć nadal w Google'u przypisanych jest do tego kantara, więc no... sytuacja mocno chusteczkowa.

Sivrite,

Ale został dostarczony produkt niezgodny z opisem...

No i też pytanie w jaki sposób były zamawiane kolory - czy faktycznie na indywidualne zamówienie (np. niebieski z różowym futrem) czy standard (np. czarny z naturalnym - jak na zdjęciach w sklepie).
Ech, no i ode mnie minusy:
- zdrowy kon - dwa tyg temu zamowilam pasze, status to ciagle "oczekiwanie na dostawe", choć jak zamawiałam to było "przybliżony czas wysyłki 48h" (zachciało mi się taniej odbioru osobistego i mam)
- kary koń - oczekując na te zasrane pasze ze zdrowego musiałam zamówić worek awaryjny, bo mój koń za dwa dni już będzie miał pustą michę, zamówiłam w sobotę blikiem, aby w pon zostało wysłane, no i owszem, z samego rana dostałam maila, że nadano numer przesyłki, kolejny mail o tym samym od dhl, jest godzina 21, a status to dalej "gotowe do wysłania" 😒 wcześniej zamawiałam i było ok, teraz jak mam ciśnienie to się musi spierrrrr w morde jeża
Nique, oczywiście, że ma, dlatego też wstawiłam zdjęcia. Tyle, że Kuniaa ma prawo do reklamacji z powodu niezgodności z opisem, prawo do zwrotu przez 14 dni bez podania przyczyny jej kompletnie w tym przypadku nie dotyczy.
Chciałam to uściślić, żeby nie poszła czegoś takiego gadać/pisać do sklepu, bo mieliby pełne prawo ją olać. Niestety, żeby się ubiegać o swoje prawa, to trzeba je znać, bo inaczej producenci/sklepy się na Ciebie wypną i to zgodnie z prawem. Nikt w tych czasach nic nie da za darmo, niestety, nawet jeśli masz do tego prawo, to musisz to udowodnić.
Chciałam tylko pomóc. 😅
budyń, to bardziej minus dla DHL, bo skoro sklep zamówił kuriera, który nie dojechał to raczej średnia w tym wina sklepu...
_Gaga, można utworzyć list przewozowy a paczki nie nadać - nie dać kurierowi…
Iskra de Baleron, fakt, przy czym można też zamówić kuriera i się na niego nie doczekać... Mi się tak kilka razy zdarzyło... nie wiemy w sumie co się zadziało...
_Gaga, ja miałam tak że sklep leciał w kulki robiąc list przewozowy a dopiero 3 dni później nadawał przesyłkę. Taka metoda na rzekome dotrzymanie warunków heh.
Iskra de Baleron, - Mi się zdarza ostatnio regularnie czekać na odbiór paczki dzień czy dwa 😐 W sklepie zaznaczam "gotowe do wysyłki", bo gotowe jest. Wtedy też od razu widzę, dla których mam wystawione listy, a dla których nie.
keirashara, oni dopiero produkowali moje zamówienie XD ale list przewozowy był. Może i było by to zabawne gdyby towar nie musiał wyjechać określonego dnia 1000km na zachód 😉
Moon   #kulistyzajebisty
21 czerwca 2022 08:40
Hah, tak, takie hity to w większości niestety wina firm przewozowych - i dodaję to jako ciekawostkę bo w żadnym innym sklepie mi się to nie zdarzyło, nie jest to minus broń boże - ale w TackShopie, po zamówieniu, zmianie statusu na wysłane --> widzę w apce InPostu, ze paczka ODEBRANA OD NADAWCY (a więc, kurier odebrał ze sklepu paczkę) - po czym paczka "utyka" na 2, 3 dni w statusie "przyjęta w oddziale" - nie wiem, czy tam mają jakiś mocno przeładowany i oblegany punkt czy ki diabeł, ale śmieję się, że jak z TackShopu to wiedzą, że ładne szmatki i sobie przymierzają najpierw 🤣
Moon, ja ostatnio z InPostem też mam mocno pod górkę - tj paczki utykają, nie aktualizują się statusy itd...
Czasem wina przewoźnika a czasem sklepu, który list przewozowy robi rano z czasem odbioru paczki przez kuriera za 3 dni. Kiedyś mi wywinęli taki numer w jakimś sklepie i teraz jak chce coś na bardzo szybko to dzwonię spytać czy na bank mają na stanie.
To mi się nie zdarzyło nigdy, mimo że na wsi mieszkam :P Może mam akurat spoko kurierów. No cóż, łudziłam się po prostu, że paczka ze sklepu oddalonego o jakieś 90 km dotrze po dwóch dniach. Plus mam inne spojrzenie, bo to sklep Obiegłego, który moje maile o plastiku w paszy (ze sklepu obiegly, nie karego, po prostu wlasciciel obu to ten sam gościu) absolutnie olewał i nawet nikt nie raczył napisać "sory". Także dla mnie spaleni, nawet jeśli to teraz nie ich wina, a dhl :P
Jedyne co mi zostało po tym maniu mnie w dupie po zgłoszeniu zażalenia, to że im narobię smrodu w necie :P
Jak wygląda sytuacja z realizacją zamówień w obiegłym ? Potrzebuję żarcia i supla na cito, a nie chce się wkurzać 🤐
Ja zawsze byłam bardzo zadowolona, błyskawicznie wysyłali mi żarcie.
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się