ciąża, wyźrebienie, źrebak

Iskra de Baleron, ja właśnie w życiu nie widziałam takiej imprezy na żywo.
Byłam tylko raz ze starszakami na Intercarpathia w Salio czyli na skokach luzem.
Także fajne doświadczenie.
Iskra de Baleron, też mam takie wrażenie, dlatego chyba Vitalis x Sir Donnerhall działa 😅

Perlica ja jak skokowe pokazują to idę zapalić, nie znam się na tym kompletnie, czasami któryś mnie złapie za oko bo się dobrze rusza
Ja mam 3 Vitalisy ze spoko szyjami. Ale mam Sir Donnerhallowa klacz i ona ma szeroka i krotką szyje 😁

Iskra de Baleron
Ale ten Twój bardzo fajny. Mnie się podoba. I jest faktycznie chlopiecy bardzo.
karolina_, spoko, tak myślałam, ale może czyta wątek ktoś kto będzie zainteresowany zgłoszeniem 😉
Nie trzeba zaplatać samemu, bo w cenie będzie ekipa do tego😜 jakby moja była młodsza to bym zglosiła, bo mam Z i nie cierpię zaplatać 🤣
Ogólnie się cieszę, bo u nas rzadko coś jest organizowane , a ośrodek mamy naprawdę z potencjałem na imprezy.
Hejka. o 5 miałam całkiem sprawny poród(znaczy klacz🙃😉, źrebak duży,silny, nawet wstaje sprawnie, ale... nie może złapać za sutka, klacz pierwiastka, stoi ładnie, siara leci a co małe nie umie złapać to nie umie. zdoiłam z dwa razy już i dałam z butli po niecałych trzech godzinach od porodu. Jakiś pomysł?
saganek
Pomagaj tak dlugo aż złapie. Kiedyś w mojej poprzedniej pracy urodzila sie klaczka, która nie potrafiła ogarnąć z jakieś 10h. Te 10h pomagałam jej z luzaczką. W sumie udało się ją nauczyć na butelkę dla niemowlaka. Jedna osoba nakierowywała źrebaka na sutki klaczy, a 2 stala po 2 stronie z butelką z mlekiem. Pozwalałyśmy jej łapać smoczek i trochę się napić, a potem probowała łapać sutki. Generalnie wspólczuje bo to mega stresujące.