sklepy internetowe

Ja dalej czekam aż raczą wysłać moje zamówienie z tej sklepowej odnogi Obieglego 🤡 znaczy no, jutro to już tam zadzwonię, bo lol, jakiś żart.
rox, ja ostatnio też zamawiałam na cito, rano zamówiłam napisałam w komentarzu, że koń karton już je i następnego dnia było 🙂
Więc zaryzykuję 😅

budyń, z mk sklepu?
rox, tylko zwróć uwagę na dostępność bo na niektóre produkty trzeba poczekać wtedy wysyłka się przedłuża (u Obiegłego)
rox, pisałam wcześniej, że kary koń. To też jakaś gałąź obiegłego.
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
22 czerwca 2022 09:03
Kurcze, ja póki co z mksklep nie mam problemów, zamawiam i przychodzą w normalnym czasie. Ostatnio tylko przyszedł mail, że tej konkretnej rzeczy nie ma, ale jest inna z tego samego rodzaju czy chciałabym wymienić, czy zwrot kasy. To były hoofpady więc wymieniłam na tę dostępną opcję i wszystko przebiegło sprawnie.
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
22 czerwca 2022 10:00
Kuniaa, <b>OGROMNY - dla galloper.pl</b><br>
Zamówiony kantar Mattesa - zwykły naturalny ale cały w futrze przysłali obszyty tylko cześciowo. Na informacje o pomyłce Pani twierdzi że nie że zamówiony towar został przysłany i teraz najlepsze. Kantar sprzedany w cenie tego w całości obszytego futrem naturalnym, strona z przedmiotem znika ze strony sklepu i wyświetlają się nowe zdjęcia już częściowek ale dalej widoczna jest w Google, brak możliwości zwrotu - bo mattes na zamówienie, na paragonie i w mailu potwierdzającym zamówienie jest tylko " Kantar Mattes" - tak więc odradzam.<br>

Kuniaa, UOKiK i tyle.
Aleks, Ja do tej pory od bodajże kwietnia czekam na wymianę produktu, który wysłali błędny i mam ich już serdecznie dość.
Jak już raczą odebrać telefon, co nie zdarza się często to zapewnienia, że już natychmiast wszystko będzie załatwione po czym nadal czekam do tej pory....
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
22 czerwca 2022 11:10
savil o rety, to faktycznie słabo. Ja tam zamawiam głównie suple i jakieś kerality, hoofpady właśnie czy inne około kopytne i opatrunkowo - dezynfekcyjne i nie miałam problemów żadnych z tym.
Wiecie co, ja zamawiałam w mk sklepie przez 10 lat. To był dla mnie ideał funkcjonowania sklepu. Wszystko na czas, było dużo sytuacji, że potrzebowałam czegoś na cito i miałam to dużo wcześniej niż myślałam, że będę mieć. Przez tyle lat zdarzyła się tylko jedna pomyłka z produktami, gdzie dostałam milion telefonów i maili z przeprosinami + gratisy mimo, że tego nie oczekiwałam. Właścicielka na najwyższym poziomie, serio. Przyzwyczaiłam się do takiej obsługi, a przez te lata zostawiłam tam grube tysiące.
Teraz po zmianie właściciela wracam do tego sklepu raczej niechętnie. Kupuję, bo mają wszystko, ale jeśli potrzebuję czegoś w miarę szybko, to raczej uderzam do wetfarmy mimo, że w mk sklepie mam nabity rabat.
Nie mówię, że funkcjonują jakoś tragicznie, ale jednak jak widzę produkt dostępny 24h i proszę w komentarzu o szybką wysyłkę bo koń w potrzebie, to fajnie by było faktycznie dostać produkt szybciej niż tydzień czasu.. Kontakt mailowy też bardzo słaby. Eh, no człowiek się po prostu przyzwyczaił do dobrego i teraz jest lekki zawód 😉
rox, No u mnie zawód jest ogromny. Też kupowałam tam wiele lat, na całą stajnie także zakupy niemałe i zawsze byłam zadowolona. A teraz jedno zamówienie u nowego właściciela i takie kwiatki....
Zastanawiam się czym postraszyć żeby w końcu wysłali właściwy produkt lub odesłali pieniądze?
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
22 czerwca 2022 14:13
savil - jak czekasz od kwietnia to i tak bardzo dużo masz cierpliwości.

Ja też konto mam u nich bardzo długo, od 2012 bodajże to też z 10 lat będzie już. Zakupów nie robiłam nigdy na duże kwoty, ani dosyć często, ale regularnie i jednak cały czas z działów supli i pielęgnacji raczej. Może faktycznie, jak się zastanowić, czas wysyłki się nieco wydłużył, ale nie jakoś tak bym narzekała póki co. Mam nadzieję, że tak pozostanie choć patrząc przez pryzmat Waszych doświadczeń to i tak na minus.
Wielki MINUS dla Obiegłego 🙁 zamówienie złożone 1 czerwca, podany czas realizacji 48h, opłacone odrazu. Zależało mi na czasie bo w zamówieniu suplement dla kuca po ochwacie, zapasy się kończą. Mija półtora tygodnia - zero informacji od sklepu więc dzwonię. Żaden z podanych telefonów nie odpowiada. Piszę maila, po dwóch dniach dostaję odpowiedź że mają problem z jednym produktem i czekają na dostawę. Mija kolejne kilka dni, piszę znowu co z zamówieniem - sklep obiecuje że zaraz wyślą. Dociera pół zamówienia. Na drugie pół czekam kolejny tydzień (w sumie już 3 tygodnie mijają) i kolejne rozczarowanie - zamówionej sieczki brak, jest inna na dodatek w rozerwanym worku. Telefony dalej milczą, kolejny mail napisany i czekam co z tym fantem zrobią. Dramat. A kiedyś często u nich kupowałam i zawsze byłam zadowolona.
...zamówię jednak żarcie na allegro 😅😅
XDDD
Właśnie dostałam maila z karego konia o anulowaniu zamówienia : ))))) zero wyjaśnień, anulowane i elo. Także pana Obieglego nie polecam, ja pier.
A, no i tak samo, w ogóle nie odbiera telefonów.
Czy ktoś zamawiał coś z tego sklepu?
https://paddok.pl/

Czy to bezpieczny sklep?
Brak na stronie informacji o dostępności produktów, albo mi sie nie wyświetla ?
Perlica, nie znam, ale u mnie się wyświetla „ostatnie sztuki na magazynie”, „czas realizacji do 5 dni” itp
Fokusowa, dziękuję, sprawdzę na telefonie, bo właśnie moja przeglądarka na kompie pracowym jest wariacka....
Aleks, To nie cierpliwość tylko cała stajnia koni na głowie więc brak czasu na użeranie się ze sklepem 😈
Kuniaa, I jak sprawa z kantarem?
Mozii   "Spełnić własną legendę..."
26 czerwca 2022 21:03
Też zamawiałam ostatnio od Obiegłego. Jeszcze w zeszłym roku było ok. A teraz przyszła połowa zamówienia, worka otrąb z Niby brak, tel nie odpowiada, na wiadomość też brak odpowiedzi. Gdybym wiedziała, to wzięłabym worek z jeździeckiego, gdzie brałam paszę, ale zamówiłam te otręby wcześniej. Na razie czekam, mam nadzieję, że dojdą... Oczywiście pieniążki zapłacone za całość 🙄
Mozii, czasem jak nie mają czegoś na stanie to wysyłka idzie bezpośrednio od producenta.
Ja tak miałam że zamówienie z Obiegłego przyszło niekompletne a brakująca pasza przyjechała bezpośrednio z nuby.
Zamówiłam w karym koniu witaminy tydzień temu z dostępnością 48h i ...nic ani telefonu nie odbieraja ani na maila nie odpisują.... Już nie wiem jak się tam dokopać bo już nie chce witamin chce swoje pieniądze 😡😥
Dopiero pisałam, że po paru dniach mi bez słowa wyjaśnienia anulowali zamówienie i odesłali hajs, więc poczekaj, to może będziesz mieć tę samą sytuację :P Bo nie dodzwonisz się do nich za cholerę : ))))
Czy komuś się może rzuciły w oczy ochraniacze Veredus trc przody dostępne od ręki L najchętniej brąz? Wszędzie widzę na zamówienie..
Moje maile do obiegłego w sprawie pomylonej sieczki (na dodatek w rozerwanym worku) również są bez odpowiedzi już drugi tydzień... Jak dla mnie sklep skreślony definitywnie.
duży plus dla horse-trade - urodzinowa promocja w weekend, a paczka już u mnie 🙂
standardowo również plusy dla bergo - zawsze wszystko na czas i w fajnej cenie.
Wielki plus dla Hooks

Nie mieli na stanie ogłowia na którym bardzo mi zależało i napisałam im email kiedy planują dostawę. Dowiedziałam się, że nie prędko, ale Pani wyszukała ostatnią sztukę jego gdzieś na magazynie i szybciutko mi wysłała 💖
Coś do Loft-HR może?
Pati2012   Koński insta: https://www.instagram.com/mygreybay/
02 lipca 2022 12:20
Duży plus dla horsetrade. Paczka zamówiona, co prawda przez allegro ze smartem, w czwartek wieczorem a dziś już w paczkomacie 😀
Duża zasługa Inpostu ale sklep też dał radę szybko wysłać 😉
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się