Pralka i inne AGD - uwagi i rady.

Gienia-Pigwa   Vice-Ambasador KAV w Dojczlandii, dawniej pigwa :P
07 kwietnia 2022 09:59
Znam, moja 😉 ale to Cie raczej nie ratuje, bo firma V-Zug w Polsce chyba nie ma przedstawicielstwa.
martva   Już nigdy nic nie będzie takie samo
09 kwietnia 2022 11:53
Eh no tak, nie jestem specjalnie zaskoczona z moim szczęściem 😁 No nic, zostaje przerobienie zabudowy 🙈
Czy ktoś mi poleci jakąś dobrą wyciskarkę wolnoobrotową? Żeby była prosta w obsłudze i łatwa do mycia. Nie musi być najtańsza.
Mało mycia to chyba jedynie przy Philipsie
Becia23   Permanent verbal diarrhoea
13 sierpnia 2022 20:18
Dorosłam wreszcie do kupna suszarki do ciuchów.
Im mniej kosztuje, tym lepiej. Nie zależy mi na jakichś bajerach sterowania z telefonu, acz timer (tzn. ustawienie, że się włączy np. za 3h) byłby mile widziany.
Najważniejsze, żeby dobrze suszyła.
Nie znam się za bardzo na technologiach suszenia jakie teraz w nich są, ale najlepiej taka, żeby nie trzeba było do żadnych rur podłączać, ani rury wentylacyjnej mieć.
Ktoś coś? 👀
madmaddie   Życie to jednak strata jest
13 sierpnia 2022 20:35
Becia23, myśmy darli Beko, tęsknię za nią
Becia23, ja mam Candy, jestem mega zadowolona. Ja szukałam małej, bo Pralkę tez mam slim. Prosta w obsłudze, ma wszelki czujniki więc ubran nie pali. Dość głośna.
efeemeryda   no fate but what we make.
14 sierpnia 2022 13:28
Mamy bosha serie6, kocham ją najbardziej na świecie <3
Polecona tutaj na re-volcie
Mam Whirlpoola i kochom. Ale ona sobie sama waży i mimo programu dobiera czas suszenia. Więc jak coś jest uber lekkie, to potrafi niedosuszyć, np. ciuchy sportowe czy pościel. Z resztą nie miałam problemu, nie mam w ogóle suszarki manualnej i szczerze, nie zamierzam mieć. Wymaga tylko prądu i opróżniania zbiornika na wodę. Przy psach super sprawa, bo kłaki nie zostają na ubraniach.
Poradziłabym Ci Boscha bo mam i sprawdza mi się ich sprzęt od lat tylko nie wiem jak ta firma wygląda cenowo.
Becia23   Permanent verbal diarrhoea