Derki

derkę siatkową ktoś poleci ? Taką która nie jest podszyta jakimś badziewiem które jest tak sztuczne że koń się pod tym poci.
Najlepiej z odpinanym kapturem
niestety na żywo widziałam tylko tą z decathlonu - IMO tragedia
777, ja mam z horze ale przy 30oC koń już zaczyna się pocić
szukałam w wątku, ale coś niezbyt mi poszło. jak najlepiej ogarnąć dziury w derce 1000 den z wypełnieniem 50g? mam takie poprzegryzane miejsca (ale nie brakuje nigdzie materiału) i nie wiem czy to sklejać, czy zaszywać, czy coś nakleić... jestem kompletnie zielona w tym temacie i będę wdzięczna za jakiekolwiek rady
caverra_afk, horze ma takie zestawy naprawcze do derek, gdzie są łatki i klej. Chyba 1200den. U mnie taka łata trzyma się już 3 lata.
caverra_afk, ja to bym oddała po prostu do naprawy, w miejsce typu Czyste Futro. Samemu można próbować ale jakoś ja w sobie nie czuje takiej mocy i zawsze oddawałam 🙃
Czy Eskadrony Jersey podszyte polarem są ze zewnątrz mniej "czepliwe" niż polar ? Potrzebuje coś do boksu żeby tak bardzo słomy i siana nie łapało jak polar i właśnie znalazłam jakiegoś Eskadrona Jersey
Dużo mniej. To sensowne derki.
macri, - one nie są podszyte, jersey to materiał całości. Nieźle sprawdza się w boksie, mój stał kilka sezonów w okresie przechodnim w jerseyu, słoma czepia się dużo, dużo mniej, łatwo strzepnąć. Jedynie po jakimś czasie się mechaci, no, ale to derka do boksu, nie musi być piękna 😅
Czy decathlonowe 165 jest realnie naprawdę spore, z miejscem na klatę? 🙂
oli330, jest spore. Mój niemieszczący się w 155cm, a w plandece z deca 165 jest miejsce na derkę stajenna.
oli330, - 200g jest kusa, poza nią są raczej spore.
Pytanie o Bucasa 300 g - czy rzeczywiście nadaje się do temperatury +8 stopni?
Nie ugotuje się koń w tym?
tereska, - zależy. Mówimy o 8 stopniach, suchej pogodzie i słoneczku, czy 8 stopniach na Pomorzu, gdzie większość roku gwiździ, piździ i rzuca żabami z nieba? 😉