paszport konia- co i jak?

Husaria, tylko wraca pytanie: po co?
Uzyskasz tylko dowód na "oszustwo" tego kto konia wyhodował.
znalazł by się tu ktoś kto był by w stanie wytłumaczyć mi kwestię wyrabiania dokumentów źrebakowi appalosa?
any, na fb grupie Ogiery i Hodowla
melehowicz, już chyba ogarnięte, ale dzięki 😉 jak nadal będzie jakiś problem to będę próbować dopytywać na tej grupie 😉
Witajcie, chciałabym się dowiedzieć czy gdzieś można wyczytać lub może ktoś z was wie jakie Państwo oznaczają początkowe cyfry paszportu. Chodzi mi o to, że np w Polsce na paszporcie jest POL co zastępuje 616 a co z pozostałymi państwami- wiecie jakie cyfry oznaczają jakie kraje? Pozdrawiam 😊
Hej, potrzebuje przepisać na siebie konia z niemieckim DSP paszportem ( mam akt własności, paszport i umowę kupna sprzedaży) Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak to ogarnąć jestem totalnie zielona w tym temacie
HELP 😅
Kuniaa, ale chcesz przepisać w Polsce czy w DE? W sensie chcesz zrobić rejestrację w PZHK?
Chyba lepiej w de, totalnie nie ogarniam tematu dlatego proszę o pomoc
Kuniaa, chyba tu nie ma lepiej czy gorzej, jak tobie to pasuje 😉
Żeby zmienić właściciela w AES trzeba do nich paszport wysłać i wszelkie dokumenty potwierdzające zmianę właściciela. Może napisz do DSP ? Ich strona nawet po ang działa 😀
Kuniaa, musisz się skontaktować z DSP i wysłać im paszport
Koń niezależnie od paszportu musi być zarejestrowany w Polsca i zmianę właściciela trzeba zrobić w Polsce.
Kuniaa, muszi to zrobić w PZHK. Przyjedzie Pani/ Pan, zrobi ci opis konia , opłacasz i już masz go w bazie pzhk jako swojego.
Robiłam to z klaczą Zangersheide w tym roku.

Tu masz opisane:
https://www.pzhk.pl/formalnosci/paszport-koniowatego/
Perlica, melehowicz, tylko że zmiana w PZHK jest osobna od zmiany w DSP