własna przydomowa stajnia

No powiedzmy, że żartuje. Wszystkie konie maj z paszportem, tego jednego kupiłam od rodziny i cały czas czekam na ,, jutro dowiozę". Wiec będę musiała wyrobić.
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
06 stycznia 2023 10:34
A jeśli jestem rolnikiem, mam nr producenta, mam nr stada to rozumiem, że załatwię wszystko on line ?
Aleks, teoretycznie tak, od 9go stycznia. Praktycznie sprawdzimy w poniedziałek 😉
Z wyjaśnień wynika, że właściciel stajni zgłasza siedzibę stada (pyt. 18) i zgłasza numery koniowatych, które stacjonują w pensjonacie.
Zalecane jest, aby właściciel konia (jeżeli nie jest jednocześnie posiadaczem siedziby stada) uzyskał w ARiMR numer identyfikacyjny producenta. Dzięki temu otrzyma dostęp do Komputerowej Bazy Danych ARiMR i wgląd do danych swoich koniowatych. (pyt. 10).
https://www.pzhk.pl/2023/01/ustawa-o-identyfikacji-faq-i-informacje/
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
06 stycznia 2023 12:27
_Gaga, już przebieram nóżkami 😉 liczę, ze system podoła 😉 chciałabym oszczędzić sobie wycieczek do ARiMR.
Aleks, do 2025 wszystko, no prawie wszystko papierowo.
Aleks   Never underestimate the possibility for things to improve in ways you cannot yet imagine - Karen Rohlf
06 stycznia 2023 12:46
melehowicz, tzn ? bo nie bardzo rozumiem. Ja do tej pory wszystko załatwiam on line, tzn jeśli chodzi o oznakowanie i rejestracje zwierząt (mamy kozy). W ARiMR korzystam ze swojej e-platformy. Daaawno już nie byłam w agencji osobiście z papierami.
Aleks, zajrzyj na stronę PZHK, tam ostatnim artykule jest tabela pokazująca co idzie papierowo. Baza agencji nie jest jeszcze gotową. Trzeba zdawać sobie sprawę, że państwowy urząd może rozpocząć dostosowanie bazy danych dopiero po wejściu w życie aktu prawnego.
domiwa   W poszukiwaniu prawdy, mojej prawdy...
06 stycznia 2023 13:25