Lonżowanie

Perlica, Bardzo łatwo samemu wykonać - szacunkowy koszt 10 zł. "Oryginał" może się w 40 zł nie zmieścić plus koszty wysyłki. Chyba gdzieś mam to mogę zmierzyć.
macbeth, dokładnie.
Szukam linek.
HELP


melehowicz, a w jaki sposób, nie znam się niestety ani na rodzajach linek ani karabińczykach.
Możesz podać jakiś do link do sklepu gdzie można kupić taką linkę?
Perlica, a jakie długie są linki od twojego czambonu? Nie są na tyle długie żeby przepiąć jako gogue? Jeśli nie, to po prostu wymień te linki na dłuższe z Castoramy czy innego obi, karabinczyki tez tam dostaniesz.

Ja mam w swoim czambonie tak długie linki że muszę je podwiązywać żeby funkcjonował jako czambon a nie gogue
karolina_, w czambonie jest przecież jedna linka, a w gouge dwie. Jakby były 2 i długie to bym przepięła, no ale jest jedna i krótka.
Problem z castoramą jest taki, że nie umiem tego przywiązać do karabinka, nie znam się na węzłach. Oryginalne linki są jakby wykończone skórą ( przejście między karabinkiem a linką) i ja nie umiem czegoś takiego zrobić, dlatego chciałam kupić.
Jak ja to zawiążę to pewnie puści i wybije koniowi oko albo coś, dlatego szukam gotowego co mogę zamówić.
Linkę i karabinki kupuje się w markecie budowlanym. Karabinki można przywiązać na supły, można ładnie owinąć końcówki dratwą, cienkim sznurkiem, nicią rymarską.
Perlica, ok, ja mam dwie linki i nigdy nie kupiłam z jedną w obawie że się przetrze na kółku od wypinacza. Tak jak pisze halo, kup dwie linki w castoramie, zwykle karabinczyki, zawiaz na supeł i końcówkę przypal albo owin dratwa albo czarna taśma
karolina_, też mam dwie linki.
Goug może być z jednej linki, a nawet powinien być (powiedzmy że to do dyskusji) długość wraz z oczkami to 170- 180 cm zależnie od wielkości konia 165 też na mniejszego styknie. Na sznurek są dwie szkoły: albo dość sztywny, albo całkiem giętki, ale nigdy elastyczny. Nieco cieńszy od ołówka lub podobny.koncówki zacirobić opaską z dratwy. Jak zrobić opaskę podpowiem