Koń wiozący turystów padł z przemęczenia

Nie, ale chodzi o to, że Polska kuleje pod tym względem i raczej nikt nie wyciągnie z tego wniosków i ludzie dalej będą ślepi na takie rzeczy, albo będą się bać mówić.
Teraz, jak o tym jest głośno, to wielcy miłośnicy...
Szkoda.
. sama nie raz klepne uwiazem mocniej konia, ktory lezy i nie zamierza wstawac...


Ze co ? 😲

Koń to zwierzę , które przeważnie  i z upodobaniem leży ?
Leniwiec nie z tej ziemi- słusznie należy się bicie za takie czyny 🙄

O rany- chyba jednak Dżingis Chan  był mądrym człowiekiem.

Nie jestem lekarzem, ale nie uwierzę, że skręt jelit jest schorzeniem bezobjawowym.
W tej sytuacji koń bardzo mocno tarza się - a tu nie miał siły.
I jeszcze orzeczenie lekarskie " na oko.
Jesli jeszcze mowa o ochwacie, to oznacza, że pracował w bardzo cięzkich warunkach chory koń.
Bo warunki górskie sa naprawde ciezkie.
Ale to trzeba trochę samemu pochodzic po wyższych górach, żeby zorientowac się , jak trudno oddychać  w rozrzedzonym powietrzu i jeszcze pracować.
Płuca  i serce bywaja powiększone  od pracy w takich warunkach.

Nie wiem jakiej rasy był ten koń, ale w takich warunkach sprawdzają się odpowiednie  do tego rasy.
Tylko , czy ktos na to zwraca uwagę?

Ot  .. zwykła sprawa.
Pieniądze sa przecież najważniejsze.
No i dobre samopoczucie.




guli, widziałam niejedną kolkę. Tylko raz koń się tarzał. Większość koni po prostu stała, były osowiałe, nie chciały jeść. Nie były, tak jak opisują podręczniki nerwowe, nie oglądały się na brzuch ani nie tarzały się jak dzikie. Przeciez każdy przypadek jest inny, nie można niczego dopasowywać szablonowo
[quote author=katija link=topic=7975.msg305781#msg305781 date=1248707872]
. sama nie raz klepne uwiazem mocniej konia, ktory lezy i nie zamierza wstawac...


Ze co ? 😲

Koń to zwierzę , które przeważnie  i z upodobaniem leży ?
Leniwiec nie z tej ziemi- słusznie należy się bicie za takie czyny 🙄

[/quote]