Biura podróży

Niby okres urlopowy dobiega półmetka, ale niektórzy jeszcze są przed 😉

Nie planowalismy z małżem urlopu zagranicznego w tym roku, bo za dużo się teraz dzieje ale ostatnio zastanawiamy sie czy jednak gdzieś się na tydzień nie wyrwać.
Tylko teraz - z jakiego biura podróży skorzystać? Tyle się słyszy o nieuczciwości biur podróży a ja w tej materii nie mam doświadczenia.

Które polecacie? A które mam omijać szerokim łukiem?

Nie odnalazłam takiego tematu, w razie co proszę o pokierowanie.
Muffinko, wyjęłas mi ten temat z ust. Właśnie jesteśmy przed urlopem. Chcemy gdzieś wylecieć. Bierzemy pod uwagę biuro Exim Tours, Alfa Star i resztę, którą zaproponuje nam koleżanka (ma biuro pośredniczące w sprzedaży wycieczek we Wrocławiu). ET i AS dlatego, że byliśmy z nimi na wycieczkach i wszystko było ok. Jedyne na co mogę narzekać to linie lotnicze Hemus Air. Mieliśmy okropny samolot ATR i lot. Nigdy tymi liniami nie polecę. Adrenalinę to ja mogę sobie zapewniać w inny sposób...
Odradzam BP Viva Tours, obecnie zmienili nazwę na Viva Club. Negatywnych opinii na temat tego biura jest od groma. Ja przekonałam się na własnej skórze, że nie są bezpodstawne.
No my bierzemy pod uwagę tylko wycieczkę last minute, ale przeglądając oferty w biurach podróży czuję sie zagubiona, jest ich tyle 😉

W tamtym roku byliśmy w Egipcie z Triadą - masa ludzi na nią narzeka, my nie mieliśmy zastrzeżeń, ale po tym co się nasłuchałam to chyba drugi raz nie chcę jechać z nimi 😉
Z Triadą byłam ok 6 razy,tylko zimą, bez zastrzeżeń. Ale ludzie rzeczywiscie sie bardzo skarżą...

Ja osobiście polecam 2 Tui i NEckermann. Nigdy sie nie zawiodłam,poza małymi wpadkami,które raz dwa naprawiali(Tui). Opieka lekarska tez wypróbowana nie raz, bez zastrzeżeń. Polecam  🙂