Sesja/Studia i t d ;)

cisawa   for those who know what, God sends the answer how.
30 listopada 2009 00:37
ojoj - jak fajnie.. 🙂
nie znam się... i chyb anawet nie ośmielę się poznawać.
Ja właśnie zamknęłam książeczkę i chyba się udam na spoczynek. Jutro pracowity dzień - kancelaria, nauka, dziecko, dom... takie tam...
Ja w zeszlym roku uczylam sie hiszpanskiego.
W tym przestalam. Przyzwyczailam sie do tego, ze na studiach mam czas na wszystko, a od kilku dni jakos nie mam na nic. JESZCZE dodatkowo z jezykiem w zyciu bym tego nie uciagnela

a mi juz zostaly tylko 2 slajdy z prezentacji i game do prezentacji i koniec  😅 moge isc spac. A jutro caly dzien na dissertation i juz bede mogla sie wyspac przed prezentacjami wtorkowymi i srodowymi.

a potem chwila wolnego  😅
Notarialna jestem na wecie

Edytka zarąbista sprawa z tym japońskim 😀 i o to własnie chodzi żeby nauka sprawiała przyjemność i wtedy efekt jest niesamowity, a swoją drogą , kiedyś myślałam że jak już bede na tym swoim ukochanym wecie to nauka np anatomii to bedzie wchodzic jak masełko a okazało się hmm zdeka inaczej  🤔
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
30 listopada 2009 16:06
Aaaaa, jak ja nie cierpię moich studiów. Tak za całokształt mego dzisiejszego, bezsensownego dnia.
Strzyga co sie stalo??????
Ja rozumiem,ze ten watek po to jest,ale Strzyga po co poszlas na takie studia skoro od pazdziernika 90 proc Twoich wpisow tutaj, to narzekanie?
Nikt przeciez nie ukrywa,ze prawo to jeden z najtrudniejszych kierunkow,wiedzialas na co sie piszesz..
Moze mam troche inne podejscie,ale nie podoba mi sie-rezygnuje,podoba mi sie-robie wszystko,zeby sie utrzymac i jak najlepiej skonczyc,ale ciagle narzekac?
Szczegolnie,ze wszystko jest dla ludzi.

Ja uwielbiam moje studia,ale chcialabym,zeby ten etap byl juz za mna  🙄
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
30 listopada 2009 17:42
Mam tak straszny dzień, że denerwuje mnie wszystko.