Stajnie w Warszawie i okolicach

lostak   raagaguję tylko na Domi
04 stycznia 2010 19:20
Przemku, te zlosliwosci naprawde kompletnie nie sa potrzebne, napisalam tylko o tym, ze nie trzeba inwazyjnych metod, zeby kon pasazowal odpowiadajac na twoja wypowiedz, przy okazji dajac przyklady. 

standard miejsca w ktorym trzymam konie mam wyzszy, takie moje prawo, choc stajnia nie ma zlotych klamek i jest nastawiona na dobro koni w treningu, a nie pensjonariuszy.  mysle, ze ci co ja odwiedzili tez to potwierdza. 

a i jeszcze jedno, jestem totalnym amatorem.
monik   Wichor - najpiękniejszy rudasek.
04 stycznia 2010 19:30
Bez komentarza.
Ja tam jestem i po prostu, większość tych przykrych słów, jakie padły na tym forum są po prostu nieprawdziwe.


mieszkasz tam, ew. założyłeś monitoring, że wiesz co jest prawdą co nie? i w zabawny sposób prowadzisz dyskusję swoją drogą, osobę Wasyla traktując jak wyrocznię, inne osoby mające jakąś wiedzę za wymądrzające się. jak uczeń który w pierwszej klasie trafił na wymarzoną, miłą, chwalącą nauczycielkę i od innej osoby już wiedzy przyjąć nie chce
Zauważyliście tę niesłychaną prawidłowość w wypowiedziach Sawy i Przemka S.? Dla nich prawdziwe informacje dotyczące tego co stało się w stajni to anonimowy lincz i ciągle pozostają głusi na fakty. Przemek S. ani razu nie odniósł się do faktu okradania Monik z jego prywatnego konia. Ani razu!

Najłatwiej uciszać w ten sposób wszystkich i kierować ich do Sądu. Tam nikt się nie dowie co się stało. Prawda???

I ile w ich wypowiedziach jadu, złośliwości i ironii.

Najśmieszniejsze, że to nie Monik poinformowała na forum o tym, że wykorzystywano jej konia do treningów, tylko Sawa! Krzykacze od Wasyla sami nam o tym powiedzieli. A teraz piszą, że to zemsta! Gdyby ktoś wykorzystywał mojego konia to inaczej rozwiązałabym sprawę. Na pewno nie tak kulturalnie jak monik. Żenujące Panie Przemko.
budynio
Wiesz od samego poczatku mam podobne wrażenie jak TY.