DIY, czyli sprzęt wykonywany samodzielnie

To chyba Ci sami... http://www.decorskor.pl/index.php?s=kategorie&id_kategorii=23
Ivett... tyle że na stronie z Twojego linka piszą, że futerko ma do 10cm długości a u Ciebie na podkładce takie śliczne zbite i króciutkie jest - od tego samego sprzedawcy kupowałaś?


zawsze kupowałam od nich i prosiłam o futro z najkrótszym włosem

i moje 2gie pytanie z tej twojej aukcji (120cm na 60? cos takeigo) robilas 2 podkladki czy starczalo tylko na 1?  🙇


jedno futro ledwo wystarcza na jedną podkładkę
Ivett a co sadzis o skorze z muflona 😀 ? ma fajny kolor ale moze jakies inne własciwosci  : P
nie znam się na skórach, ale za to mogę pochwalić się nową derką 🙂

ivett, co prawda połączenie kolorów jakiego nie lubię- ale jaka precyzja wykonania, naprawdę przyjemnie się patrzy 🙂
no, tak ale mowilas o tym wczesniej wiec myslam ze masz doswiadczenie w obcowaniu z zwłokami owiec  🤣
Witajcie !!!!!
Przeglądając ten wątek,też chciałabym się pochwalić, że też mam dzieło ivett  😀 Ostatnio kupiłam torbę na ogłowie, oficerki i kaloszki (te ostatnie na zamówienie). Są świetnie wykonane z niezniszczalnej codury!!!!! i  wykończenie oczywiście bez zarzutu 🙂





Ivett szyjesz niesamowite dereczki 🙂 możesz mi powiedzieć jaki materiał dać na wierzch derki żeby była przeciwdeszczowa?
Ivett szyjesz kaloszki????!!!!! dlaczego dobiero teraz jest takie info????? ja musze miec kaloszki w kratke i od ciebie!!!!!  🏇
Ivett szyjesz kaloszki????!!!!! dlaczego dobiero teraz jest takie info????? ja musze miec kaloszki w kratke i od ciebie!!!!!  🏇


Ja tylko obszywałam gotowe kaloszki neoprenowe 🙂

Ivett szyjesz niesamowite dereczki 🙂 możesz mi powiedzieć jaki materiał dać na wierzch derki żeby była przeciwdeszczowa?


najlepiej jakiś z ortalionów lub nylonów
Ivett dzięki 🙂
a to dzisiejsza psia dereczka
ivett, ale bomba! masz talent 🙂
Strucelka   Nigdy nie przestawaj kochać...
06 stycznia 2010 21:33
ivett a torbę na ogłowie robiłaś sama, od zera? 😲 szacuuuun! 👍