sklepy internetowe

po raz kolejny zawiedziona jestem jesli chodzi o okser, o brakach w paczce rzeczy na ktorych jak pisalam w zamowieniu zalezy mi najbardziej ( gifty na zawody dla kucow) dowiedzialam sie w momencie gdy paczka juz byla w drodze i to ja zaczelam wypytywac...
jak jest ze zwrotem pieniedzy? ustalilam z kims od nich, ze jesli w nastepnej dostawie nie dojdzie to co zamowilam chce zwrot kasy...
ogromny + dla mksklepu
Pani Małgorzata bardzo miła, uczynna, zawsze pomocna
wszystko na czas, bardzo dobry kontakt z klientem
+ dla konik.com.pl
wszystko tak jak powinno być 😉
Wielki + dla hidalgo.pl
http://www.paszedlakoni.pl/kontakt.html

ŻENADA i ogromny - !!!

Napisałam 4 maile w sprawie elektrolitów i pasz,
zero odezwu.
Dzwoniłam z 10 razy, raz się dodzwoniłam,
pan powiedział, że pani GOSIA, która się tym zajmuje będzie
za 3 godz.. Dzwonie, dzwonie.. Nikt nie odbiera.

Świetne podejście do klienta.
Mam duży problem z pewnym sklepem internetowym juz nie istniejącym. Czy jest ktoś może z okolic Tomaszowa Mazowieckiego, w szczególności Smardzewice. Szczegóły na PW, będę wdzięczna za każdą pomoc.
http://www.paszedlakoni.pl/kontakt.html

ŻENADA i ogromny - !!!

Napisałam 4 maile w sprawie elektrolitów i pasz,
zero odezwu.
Dzwoniłam z 10 razy, raz się dodzwoniłam,
pan powiedział, że pani GOSIA, która się tym zajmuje będzie
za 3 godz.. Dzwonie, dzwonie.. Nikt nie odbiera.

Świetne podejście do klienta.


Od 3 tygodni nie ma pasz Baileysa w magazynach.
Import stanął i nie zamierza się chyba ruszyć.
Jak się ma w magazynie pusto a klienci atakują - trudno odbierać telefony  😁 😁
No ok, ale czy to problem odpisać na mail, tak jak to zrobiła animalia, szybki kontakt, bez żadnych problemów napisali, że jest problem z tymi elektrolitami. Tamten sklep nawet nie raczył odpisać na żaden mail, ani odebrać telefonu... Dla mnie to jest brak szacunku dla klienta.
To nie jest zwykły sklep. To jest po sklep ale jednocześnie strona importera.
Na dodatek sklepy nie otrzymały żadnej informacji, że towar się konczy, że nie wiadomo kiedy będzie.
Po prostu i najzwyczajniej Baileys jakiś czas temu przestał odbierać telefony.

Jak czasem patrzę co wyprawiają importerzy to się łapię za głowę.
Jakby im kompletnie nie zależało na kasie, na ruchu towaru, na popycie.
Jest kilkanaście firm konkurenncyjnych na rynku, które walczą o klientów i tylko patrzą kiedy ktoś się z tego rynku wypadnie.
Nie rozumiem i już !
Tak jak nie rozumiem firmy importującej Foran.
Za głupia jestem
No ok, ok, ale mogliby napisać nawet jedno zdanie "Witam, przykro nam, nie ma obecnie tego na stanie"

Tyle.
wielki - dla http://www.jezdzieckieakcesoria.pl/ pisałam i na gg i na maila i dzwoniłam i nic, zero odezwu za każdym razem ; /
duży + dla pasikonika super kontakt, szybko, wszystko jak trzeba
lockmittel   Co nie zabije to dobrze zrobi mi.
28 kwietnia 2010 09:01
flicka1995 to chyba niemożliwe 🤔 Za każdym razem jak ja próbuję się skontaktować to nie mam najmniejszego problemu, a towar niedostępny jest zamawiany i dostaję go w ciągu kilku dni. 😉
+ dla equistore.pl. Fajne rabaty, szybka przesyłka. Każde zamówienie zrealizowane bez zarzutu.
+ dla tofivet.pl. Pierwszy raz zamawiałam i się nie zawiodłam. Bezproblemowo.
okser zapunktowal..zamienilismy zamowienie, wymeczylam kogos na gg i wszystko na db drodze  do szybkiej wysylki
arabiansaneta   Konie mamy zapisane w gwiazdach
28 kwietnia 2010 13:33
animalia jest w porządku (+). Bardzo szybko przysyłają to, co zamówione, a do tego jeszcze próbki paszy gratis!  :kwiatek:
agull   Dążąc do celu
28 kwietnia 2010 14:21
Duży + dla Galopady
Przesyłka ekspresowa
minus dla pana Kostrzewy z Ihaha.pl  🤔  🙄
Ogromny plus dla konik.com.pl 🙂 zamawiam tam dosyć często, przesyłka jest u mnie najpóźniej w dwa dni, do tego zamówienie nie zostało nigdy pomylone 🙂
Duży + dla Kariny 😉 oraz dla Horsecare i Equiversum  :kwiatek: :kwiatek:
deborah   koń by się uśmiał...
29 kwietnia 2010 19:12
szemrana, a krajowcy zacierają ręce  😁 😁
to nie jest dobre dla nikogo.
Bo to wcale nie oznacza, że nagle wszyscy rzucą się po krajowe pasze.
Jest na rynku jeszcze St Hippolyt, Dodson, Hoveler, Hartog, Spillers i kilka innych - jest w czym wybierać
Ja bym wolała żeby firmy (czy to producenci czy importerzy) działali NORMALNIE.
Tak żeby ludzie mogli sobie wybierać do woli pomiędzy paszami droższymi, tańszymi, lepszymi i niezbyt.
Akurat Baileys ma naprawdę kilka ciekawych pasz - więc po prostu szkoda.
deborah, watpie. Raczej niewiele osob skusi sie chociazby na nijakiego Sukcesa tylko dlatego, ze dystrybutor ich paszy sie wyglupia. To siega sie po inne, wybor jest calkiem spory.
Mi szkoda elektrolitów, bo mój koń je uwielbia 🙂

A co do Sukcesu, ostatnio czytałam wątek o elektrolitach na starej volcie, szukałam czegoś innego zamiast bayilesa, a tam wszyscy hurem dosłownie polecali
sukcesowe 😀 hehehe A teraz są be i fe!

MEGA + dla https://www.mksklep.pl/ za super expresową wysyłkę i wielką przychylność w stosunku do klienta
Ada   harder. better. faster. stronger.
30 kwietnia 2010 16:10
Czy jest na forum ktoś kto pracuje w HorseTeam ? lub ma tam jakąś "wtyke" ?
po raz kolejny + dla mksklepu i galopady
ponowy + dla konik
asds   Life goes on...
01 maja 2010 10:29
czy ihaha.pl wycofało od siebie rzeczy Euroridinga?


Ktoś wie gdzie jeszcze dostanę ich pusliska?
Wczoraj zożyłam zamówienie w firmie ,,Bruge'' ich strona internetowa to www.koniesklep.pl i prawdopodobie będę mieć 4.05.2010r. paczkę. Kiedyś kupowałam w tym sklepie, ale nie przez neta czy tel tylko na żywca i byłam z niego zadowolona. Teraz zamówiłam przez neta, więc nie wiem jak to wszystko wyjdzie. Czy ktoś już może z tego sklepu kupował przez neta?
Aby odpisać w tym wątku, Zaloguj się