Zdjęcia Naszych Koni cz. III (rok 2010)

tuch, śliczna jest  🙂 oryginalne są koniki w łatki  😀


Batiarka, Moja Księżniczka  🙂

wątek zamknięty
CzarownicaSa, to widać jest więcej Shreków🙂 ehh a z rudziszem nawet mnie nie kuś!🙂 jeszcze nie czas🙂 no chyba że namówię rodziców żeby mi pozwolili wygrodzić kawał pola, ale że studiuję i mama musiałaby przy nich chodzić to wolę się wstrzymać... i nie narażać jej na czeste kontakty z małymi wrednymi konikami🙂 a poza tym planuję wtedy kupić jakąś bidę która ma przerąbane, albo z targu, albo odd handlarza, albo z allegro... wziąć do siebie i dać drugą szansę, tym bardziej że kucyki dla mnie mają być tylko do kochania i jako kosiareczki😀 także jakkolwiek to głupio zabrzmi - niestety, ten Wasz jest... za bardzo zadbany!;P
wątek zamknięty
Ponia   Szefowa forever.
20 maja 2010 08:46
Dziś mój Złocisz kończy już 10 lat 😉 ahh jak ten czas szybko mija 😉
bodajże 4 czerwca minie 6 lat odkąd go mam  🏇

wątek zamknięty
Alicja_8 piękne może i jest ale jakie wredne hihihi
wątek zamknięty
CzarownicaSa   Prosiak statysta, który właściwie nie jest ważny.
20 maja 2010 10:53
Breva masz rację. 😉 Lepiej będzie pomóc jakiejś biedzie, niż brać naszego zapasionego na trawce i nic nie robieniu Harrego! 😀 Za dobrze by mu było... :P
wątek zamknięty
Nigna   Warto mieć marzenia...
20 maja 2010 12:36
To ja dam Nigerie z ostatnich skoków ; )

Jakoś straszna bo z filmików.
W sumie to jak na dość dużą przerwe w skakaniu to jestem z niej dumna ; )

I jakieś staare

Za czasów kiedy byłam ślepa i nie widziałam ze zdjęcia które robie wpadają w zieleń o.O
Letnie ; ) Ciekawe kiedy będze taka pogoda ; / ...


Jakieś z czworoboku z miesiąc temu ; )
teraz rośniemy ; D Bo wtedy Siwa była chuda po zimie.

Ponia Mmm rudy śliczny <3
wątek zamknięty
Nigna 2 takie same zdjecia wgrałaś ze skoków ale koń  😎
Ponia gratulacje!

A to znów Dalia


Horse in the bush... 🤣


Moje kochane drzwiczki...
wątek zamknięty
fixxxer12   "Try again. Fail again. Fail better."