Niedługo do LO(a może i nie...)

Ja nie wpisuje, bo nie jestem pewna co mam z informatyki i muzyki (były w drugiej klasie)  🤣  Zresztą nie chce mi się jeszcze  😉
Rób jak chcesz  🙂
Niewidzialna   Czołowy hodowca Re-Volty
20 czerwca 2010 20:00
No właśnie mi też sie nie chce za to zabierać  😵 Chociaż zapewne zajęłoby mi to jakies 30sekund  😁
To jak Ci się nie chce to tego nie rób  😎  Ja wpiszę jak będę mieć świadectwo
a mi się coś spsuło i nie mogę wpisać ocen .. ?

pkt, hm, jak na ten test... human 43 mat 32 ang 49 ;/

Łosiowa jak masz gg to napisz na pw, powiem ci o tych szkołach.
Łosiowa, jestem za, wyniki sobie poprawimy 😀 W takim razie, pisz w przyszłym roku, jak Ci poszło  😁
a tak w ogóle to oceny można już wpisywać? bo mówili coś, że tylko jutro ?
Papi, a ty nie miałaś mieć maxa z angla? bo coś mi się kojarzy
przeztysiacmorz taak zrobiłam błąd w końcu i jestem na siebie zła :/ w tym do użytku wew/zew mi się pomyliło uhh. ale na szczęście testy wewnętrzne do szkoły dwujęzycznej z ang mi poszły bdb więc nic nie stracone ^^

ej można te oceny wpisywać czy nie? mi nie działa
ja normalnie wpisywałam, ale na śląskiej stronie . ( ;
a mi się coś spsuło i nie mogę wpisać ocen .. ?

pkt, hm, jak na ten test... human 43 mat 32 ang 49 ;/

Łosiowa jak masz gg to napisz na pw, powiem ci o tych szkołach.


Napisałam do Ciebie na gg 🙂

Plejadowa Ale kurcze mi nie najgorzej poszło w tym roku, a jak za rok to zepsuje? Będę mogła wtedy w rekrutacji podać wyniki z tego roku?  😂
Łosiowa, ależ oczywiście ^^ do wyboru będziesz miała, taki luksus 🙂
Ja już wydrukowałam podanie z ocenami, i jutro idę do wychowawcy 😉
Niewidzialna   Czołowy hodowca Re-Volty
21 czerwca 2010 19:35
Jakie podanie z ocenami? Skąd takie coś masz? Czyżbym była ślepa? 👀