Kącik Rekreanta cz. III (rok 2010)

magda, na hajpo też mam zamiar się niedługo wybrać w odwiedziny 😉
wątek zamknięty
Haha, ale to bylo po imieniu:P Chcoiaz Ty sie możesz tez czuc zaproszona 😀 :> magdo :P
wątek zamknięty
Strzyga   Życzliwościowy Przodownik Pracy
27 czerwca 2010 23:22
Ojej, jestem profesjonalistom, miło mi =)
Wbrew temu, moje zdjecia nie kosztują aż tak dużo xP
wątek zamknięty
Raven GRATULUJĘ, życzę postępów z młodym, jest cudny!
Alice, znajdź jakiegoś frajera w stajni, daj aparat do łapy i po sprawie 🤣
Dzisiaj Arecki nawet fajnie, w kłusie trochę sztywny przez moje łapy 🤬, ale za to nadrobiliśmy galopami i kontrgalopami do X 🤣 Mam całkiem sporo zdjęć, jak dostanę będę się musiała pochwalić koniną.
wątek zamknięty
Madźź mogę sie zaopatrzyć w aparat i dzień w dzień Ci sesje robić, tylko proszę, odpisz mi, hmm? Bo nie wiem co ze sobą zrobić a w sumie w czwartek ruszam podbijać pomorze 😉
wątek zamknięty
milusia   czas na POZYTYWNE zmiany!!!
28 czerwca 2010 06:29
Raven-ogromnie ciesze sie razem z Toba i gratuluje pieknego zwierzaka 😜 Suuuuuuper!!! 😍 🙂
wątek zamknięty

Alice, znajdź jakiegoś frajera w stajni, daj aparat do łapy i po sprawie 🤣


Tak, to by bylo proste, tylko, że u mnie nie ma nikogo w stajni:P Sporadycznie kogoś spotykam:]
wątek zamknięty
Raven no w końcu, gratulacje  😅 , no to koniecznie muszę Was odwiedzić
Burza Wasze zdjęcia są zawsze mega pozytywne  😀 , no i tak, biel i czerń to piękne zestawienie
_kate i jest diagnoza, o kurcze, współczuję

a my nadal kulawi  🙁
nie wiem, dziś będzie wet to może przy okazji zobaczy Fantazję
wątek zamknięty
O kurcze, kiepsko 🙁 A podejrzewasz coś? Puchnie jej ta noga albo kopyto grzeje? Trzymam kciuki, żeby to nie było nic poważnego.
wątek zamknięty
smarcik   dni są piękne i niczyje, kiedy jesteś włóczykijem.
28 czerwca 2010 07:52
Raven gratuluję! ale ma świetne imię  😜


nasze wczorajsze dreptanie:
wątek zamknięty
nic nie grzeje, nic nie jest spuchnięte, nic ją nie boli, przynajmniej powierzchownie