Bryczesy

Czy znana jest komuś firma Sherwood Forest? Albo ich bryczesy z tego linka:

http://allegro.pl/show_item.php?item=1228282542

Kusi mnie zestaw kolorystyczny, ale wątpliwości budzi cena. 
trusia ja kupiam moje pierwsze bryczesy też za ok. 100 zł. z tym, że ten lej jest na pewno materiałowy 🙂
HKM czy Fair Play?  🤔wirek:
sei   . let's grow old together & die at the same time .
14 września 2010 13:20
Fair Play wyglądają b.fajnie. podobają mi się. niestety nigdy nie miałam.
hkm mam dwie pary. z obu jestem zadowolona. jedna to biała z czarnym lejem i tutaj niestety tylko jedno zastrzeżenie że lej zafarbował nieznacznie.

mnie ostatnio w ręce w padły bryczesy w których nie jeżdżę tak od roku (nadają się już tylko do malowania drągów 😉 ) ale użytkowałam nieprzerwanie 5-6 lat! to pfiffy. także chyba zakupię sobie niedługo takowe. są jedne które mi się podobają. w taką brązową krateczkę z czekoladowym lejem  💃
trusia Bryczesy posiadają krótki lej materiałowy, stąd pewnie kosztują 100zł. Według opisu to są jodhpury..
hej,
a czy termobryczesu z softshellu trzeba wziac o rozmiar wieksze ze wzgl. na grubosc lub sztywnosc materialu?

aha, szukalam jeszcze tematu dot. termobielizny ale nie znalazlam. czy mozecie polecic jakas konkretna marke ktora sie sprawdzila pod zwyklymi bryczesami?

dzieki!
majeczka   Galopem przez życie!
14 września 2010 15:41
to nie są termobryczesy, tylko materiał softshell, nie jest ani jakiś gruby ani tym bardziej sztywny, ja mam taki rozmiar jak normalnych bryczesów
firmy termobielizny którą ja mam i tak Ci nie polece, bo była robiona na potrzeby wojska i jest z "przemytu" 😁, także nie do kupienia normalnie
Ja nie dopinałam się w swój rozmiar w soft shell pikeur..
Rozie, Dramka: dzięki. W ogóle mi nie przyszło do głowy, że lej jest materiałowy. Już je sobie wybiłam z głowy.
Przecież pisze wyraźnie.
No cóź, dla mnie zbyt mało wyraźnie, bo nie widzę.  😂 Może kolory mi wzrok przyćmiły  😉  Zwłaszcza czerwony lej 
Wystarczy przeczytac opis aukcji  🙄